home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 130619 gange)
N17
Manager

Sv: (8-Nyheder) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #750: 26 Aug 2007, 20:16 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: (9-Stem) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #751: 26 Aug 2007, 21:41 »

afstemningen slutter kl. 22

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Badefar
Manager

« Svar #752: 26 Aug 2007, 21:52 »

lad os høre det om overtagelse

N17
Manager

« Svar #753: 26 Aug 2007, 22:21 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC

United-styrer
Gæst

Sv: (9-Nyhed) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #754: 27 Aug 2007, 16:09 »

Først og fremmest er jeg ked af dit klubvalg. Som du nok kan gætte, er City ikke lige min kop te.

Men ellers må man sige, at du fortsat skriver strålende, at designet er flot (om end jeg ikke synes, det er så meget bedre end blot at poste det i forummet), og at det er en fornøjelse at læse alle dine updates (i hvert fald dem, jeg læser, hvilket ved er omtrent halvdelen).

Men dit nye system med afstemningerne irriterer mig, da vi så kun får brudstykkerne af historien. Og så bemærkede jeg, at de efterspurgte updates på et tidspunkt kom ganske kort efter, at afstemningen er afsluttet. Har du skrevet alle de updates, der fremgår i afstemningen, på forhånd, eller kunne du undervejs se, at der var en klar tendens?
« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 16:11 af United-styrer » Logged

N17
Manager

« Svar #755: 27 Aug 2007, 20:26 »

Først og fremmest er jeg ked af dit klubvalg. Som du nok kan gætte, er City ikke lige min kop te.

Men ellers må man sige, at du fortsat skriver strålende, at designet er flot (om end jeg ikke synes, det er så meget bedre end blot at poste det i forummet), og at det er en fornøjelse at læse alle dine updates (i hvert fald dem, jeg læser, hvilket ved er omtrent halvdelen).

Men dit nye system med afstemningerne irriterer mig, da vi så kun får brudstykkerne af historien. Og så bemærkede jeg, at de efterspurgte updates på et tidspunkt kom ganske kort efter, at afstemningen er afsluttet. Har du skrevet alle de updates, der fremgår i afstemningen, på forhånd, eller kunne du undervejs se, at der var en klar tendens?

jeg takker for kontruktiv kritik US - det er altid rart Smiley

Kan godt se hvad du mener med designet - altså at det bare kunne postes i forummet! Men synes det her er ok, og er da glad for at du læser med Smiley

Mht. afstemningen, så vil jeg da ikke sige, at I kun får brudstykker, da der var en del af de nyheder der er f.eks. kampene der ikke ville blive skrevet, hvis det ikke var for afstemningen!

Grunden til at de kom så hurtigt var, at jeg som du skriver, kunne se en klar tendens til hvor det pegede hen ad, og så har jeg nogen gange valgt to!

Men som jeg skriver, så ville jeg jo aldrig skrive om 50 kampe gennem en sæson - her får I så bare lov at vælge hvad der er mest interessant, og ville formentlig heller ikke skrive om en overtagelse, hvis det var på den måde at jeg bare skulle vælge Smiley

Så håber da bare, at du vil leve med den måde jeg laver det på - og det ved jeg jo du vil Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #756: 27 Aug 2007, 21:24 »

Opridsningen af sæsonen, og Sæsonens bedste kommer uanset afstemningens resultat!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Dusty78DK
Manager

« Svar #757: 27 Aug 2007, 21:36 »

Må sige at jeg er enig. Hjemmeside-temaet er ok, selv om det ikke lige er min kop te, men det med at du afgiver styrringen i bloggen til dine læsere virker simpelthen ikke. Det er uoverskueligt, jeg har svært ved at følge med i hvordan det egentlig går i Manchester.

Du skal selvfølgelig 100% selv bestemme hvordan du kører din blog, men jeg synes bare ikke den her måde at skrive på fungerer.

Sorry, du gør stadig et super stykke arbejde.  Thumbs Up 

N17
Manager

« Svar #758: 27 Aug 2007, 21:49 »

Må sige at jeg er enig. Hjemmeside-temaet er ok, selv om det ikke lige er min kop te, men det med at du afgiver styrringen i bloggen til dine læsere virker simpelthen ikke. Det er uoverskueligt, jeg har svært ved at følge med i hvordan det egentlig går i Manchester.

Du skal selvfølgelig 100% selv bestemme hvordan du kører din blog, men jeg synes bare ikke den her måde at skrive på fungerer.

Sorry, du gør stadig et super stykke arbejde.  Thumbs Up 

Når den igangværende afstemning er slut, så vil jeg ligge en afstemning op om, hvordan den nye sæson skal opdateres, så kan vi tage den derfra.

Jeg vil bestemt ikke afvise, at gå tilbage til den gamle måde, men vil heller ikke afvise denne måde. Men det må I gerne bestemme!

Jeg overvejer det nøje.. Overvejer en ny måde - med lidt inspiration fra Ranieri's magasin. Dog ikke, at jeg vil lave bloggen som et magasin, men det vil I jo se, hvis det bliver sådan! Smiley

Igen - TAK FOR KONSTRUKTIV KRITIK  Thumbs Up

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: (10-Stem) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #759: 28 Aug 2007, 20:02 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: (10-Nyheder(4)) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #760: 28 Aug 2007, 21:13 »

En dejlig lang update. Godt reddet Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

MLL
Manager

« Svar #761: 28 Aug 2007, 21:17 »

Super update. Igen, igen Thumbs Up

Glæder mig til at følge din blog i næste sæson, og til at se Podolski i aktion.

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager

Sv: STEM -> VIGTIGT(10-Nyheder(4)) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #762: 28 Aug 2007, 21:28 »

Håber meget på, at I vil smide en stemme, sådan at jeg kan se hvordan stemningen er!

På forhånd tak! Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Dusty78DK
Manager

Sv: STEM -> VIGTIGT(10-Nyheder(4)) Hopes and Dreams - Welcome to City
« Svar #763: 28 Aug 2007, 22:21 »

Fedt at du klarede skæerne.

P.S.: Jeg har stemt  Wink

N17
Manager

« Svar #764: 28 Aug 2007, 22:44 »

En dejlig lang update. Godt reddet Opstemt

Jo tak - er glad for det lykkedes, men det blev jo rimelig sikkert med god afstand til bunden ved slutningen af sæsonen Opstemt

Super update. Igen, igen Thumbs Up

Glæder mig til at følge din blog i næste sæson, og til at se Podolski i aktion.

Tak tak - håber han slår igennem fra start Wink

Fedt at du klarede skæerne.

P.S.: Jeg har stemt Wink

Er jeg sku også glad for - ellers måtte jeg jo have fået dem tilbage. Nu skal vi i stedet tilbage til toppen af Premier League, men ikke sikkert, at det bliver på ét år Opstemt

Tak for stemmen - håber der kommer flere, men det er tæt løb lige nu  Cool

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010