home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 130927 gange)
AaronLennon
Gæst

Sv: #82(Pressemøde del3) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #480: 14 Aug 2007, 23:53 »

Kan jeg se SS af Guardado?

Cencur
Manager

« Svar #481: 15 Aug 2007, 17:18 »

Herre lækre trøjer du har fået dig Opstemt og nice indkøb! Jeg tror stadig på Johan.. Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager

« Svar #482: 15 Aug 2007, 20:48 »

hmm... kunne være jeg skulle OVERVEJE at gå igang med updaten nu Wink - hvis det da er ok med jer Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Palle-2650
Juniorspiller
**

« Svar #483: 15 Aug 2007, 20:49 »

Det er helt i orden med mig i hvert fald Opstemt

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #484: 15 Aug 2007, 20:55 »

Du forstår virkelig at trække spændningen ud Smiley god update og godt skrevet.

N17
Manager

« Svar #485: 15 Aug 2007, 20:57 »

Det håber jeg da at jeg formår.. Kunne jo vente yderligere et par timer med updaten, så var spændingen da trukket yderligere Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Palle-2650
Juniorspiller
**

« Svar #486: 15 Aug 2007, 20:59 »

Hmm .. Du trækker den godt nok, men hvis det er ligeså godt som det plejer være, så er det helt okay med mig ! Smiley

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #487: 15 Aug 2007, 21:09 »

Det håber jeg da at jeg formår.. Kunne jo vente yderligere et par timer med updaten, så var spændingen da trukket yderligere Wink

eller du kunne ligge den op med det samme Wink

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #488: 15 Aug 2007, 21:20 »

ELLER DU KUNNE HA' LAGT DEN OP FOR EN HALV TIME SIDEN!!!!!!!!!  ticked off

UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE!UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDATE! UPDAAAAAAAAAAAAATE!

Veni, vidi, vici

Dusty78DK
Manager

« Svar #489: 15 Aug 2007, 21:25 »

Ja, helt ærligt, vi var lige midt i det der pressemøde. Vi vil have meeeeeeeereeeeee!!!  Smiley

N17
Manager

« Svar #490: 15 Aug 2007, 21:40 »

Pressemøde
Nye trøjer og spillere

"Endnu engang velkommen tilbage til dagens lange pressemøde her i Michael Laudrup Lounge - vi er nu tæt på dagens højdepunkt, nemlig præsentationen af en tidligere Brøndby dreng, der har valgt at vende snuden hjem mod Vestegnen.

Buddene har været mange fra flere sider af, men med bud lige fra Daniel Agger i forsvaret til Johan Elmander i angrebet, så er der blevet budt på lidt af hvert.

Vi kan dog som det første afvise at det er Daniel der er på vej hjem. Han er i øjeblikket inde i en rigtig god periode for Liverpool, og samtidig mener vi ikke, at det er i forsvaret vi mangler noget, da vi uden tvivl kan spille op med de fleste hold i Europa. I angrebet mangler vi tilgengæld lidt tyngde, men desværre, så var det ikke muligt at blive enige med Feyenoord omkring et salg, selvom Johan gav udtryk for et ønske om et skifte tilbage til os - desværre måtte vi herefter give fortabt i denne jagt, men inden da havde vi skrevet kontrakt med dagens hovedperson.

Spilleren som det hele drejer sig om - er i italienske Palermo, hvortil han kom fra franske Auxerre. Men trods fire gode sæsoner i Palermo, hvor det blev til hele 132 kampe og 16 mål, så havde Thomas et stort ønske om at komme hjem til Brøndby, og da vi hurtigt blev enige med Palermo om en transfersum - som begge dog er enige i at holde hemmelig - så var vejen banet for et comeback i trøjen, hvor han var med til at vinde "The Double" i 2005, hvor han desuden også formåede at blive topscorer for holdet.

Efter denne sæson, så gik turen til franske AJ Auxerre, hvor det i fire succesrige sæsoner blev til 84 kampe og 20 mål, hvorefter han skiftede til italienske Palermo, hvor han hurtigt fik en stamplads, hvilket de mange kampe gennem fire sæsoner er et vidne på.

Men nu vender han altså tilbage til sin klub, og vi er meget glade for at byde velkommen til......

..... THOMAS KAHLENBERG - der kommer til at spille i sin tidligere trøje, nummer 7!"

Efter præsentation af Thomas, så var det tid til, at journalisterne igen kunne spørge, men der kom kun et rigtig godt spørgsmål, som Thomas fik svaret godt på.

Spørgsmålet kom fra Kenneth Ruggaard fra 90min.dk - en Brøndby fansite.
"Først velkommen tilbage i Brøndby trøjen, vi er meget glade for at have dig tilbage, men hvad er det der gør, at du vælger at tage tilbage til Brøndby efter flere succesrige år i udlandet. Alt andet end lige, så må der da være et par udenlandske klubber der også var ude efter dig?"

Til det svarede Thomas følgende.
"Uden at komme alt for meget ind på de forskellige klubber, så jo, der var flere forskellige klubber interesseret. Jeg havde mulighed for at komme tilbage til Frankrig, eller tage til Spanien eller England og spille, men jeg havde lyst til at komme tilbage til Danmark at spille. Og selvom der var et godt økonomisk tilbud fra FC København, så var jeg ikke i tvivl, der er kun én klub i Danmark som jeg kan spille i, og det er Brøndby IF.

Hvis ikke Brøndby var kommet med tilbuddet, så var det da nok blevet til et par år yderligere i udlandet, men da de nu kom med dette gode tilbud, hvilket blandt andet indebærer Champions League efter den flotte præstation sidste år, så er jeg meget glad for at komme tilbage.

Jeg er nu 28 år, og har skrevet en fire-årig kontrakt med Brøndby IF, så forventer helt sikkert, at dette bliver min sidste professionelle kontrakt, så glæder mig meget over det er med netop holdet i mit hjerte. Samtidig, så ser jeg meget frem til igen at spille foran Faxe Tribunen, hvor de bedste fans i Danmark er placeret."

Herefter er der vidst bare tilbage for os alle at sige, at vi glæder os til både at se Thomas Kahlenberg og Andrés Guardado i den flotte trøje, og så ser vi frem mod forsøget på at gentage triumfen med Champions League fra næste år. Men første prioiteten er SAS Ligaen - for som John Petersen har sagt flere gange, så er det den der baner vejen, hvis det skulle kikse med at vinde pokalen med de store øre.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #491: 15 Aug 2007, 21:42 »

Heeeey Tommy, Tommy! Thumbs Up

Dét var ventetiden værd!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ranieri
Gæst

Sv: #82(Pressemøde del4) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #492: 15 Aug 2007, 21:46 »

Gode indkøb Spurs Smiley

Ranieri
Gæst

« Svar #493: 15 Aug 2007, 21:47 »

Jeg håbede ellers på Elmander ! Skuffet

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #494: 15 Aug 2007, 21:49 »

K L A S S E  B L O G !

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010