home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 130910 gange)
N17
Manager

Sv: #82(Pressemøde del1) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #465: 14 Aug 2007, 18:27 »

Pressemøde
Nye trøjer og spillere

Efter en halv time, hvor pressen havde set, rørt, og prøvet de nye trøjer for at tjekke op på kvaliteten, så var det nu igen tid til at genoptage pressemødet.

Anders Bjerregaard fik igen ordet.
"Velkommen tilbage igen efter den halve time med pause, hvor jeg hørte flere snakke omkring trøjen, men ikke mindst omkring de nye spillere som vi nu skal igang med at præsenterer.

Jeg ved, at der på flere supporter sider har været snak om, at det var en tidligere Brøndby spiller der var på vej hjem, og det er der da også, men det er nu ikke ham vi vil præsenterer først.

Den første nye spiller har senest spillet i Inter, hvor vi efter sidste års semifinale indledte forhandlinger omkring denne spiller. Han kan spille de fleste pladser i venstresiden, og er dermed en god mand at få ind.

Han er i sit hjemland kendt for følgende: aggresiv, explosiv speed og superb drible evner.  Som bare fjorten årig valgte han ellers at trække sig tilbage fra fodbold, men efter bare to uger uden fodbold, så vendte han igen tilbage til sin gamle klub. Og som tyve årig var han regnet som en af de mest lysende stjerner i landet. Nu - som 25 årig - er han uden tvivl den største spiller i landet, der er måske et par enkelte der kan nå op på hans niveau, men ikke mange.

Allerede i 2006 var han rygtet til flere store klubber bla. spanske Real Madrid og portugisiske Benfica, men uanset hvilket bud klubberne kom med, så vil hans arbejdsgiver ikke sælge.

Men i 2007 skete det så – han blev solgt til Europa, hvor den italienske storklub Inter stod klar til at hente ham. 21.000.000 kroner var hvad storklubben måtte give for ham. Et spotpris efter vores mening.

Og da vi så nu fik muligheden, så var det bare med at slå til. Derfor har vi også valgt, at smide de 80 millioner kroner efter ham, som Inter ville have for ham.”

Efter Anders havde afslutte denne sætning, så kom den nye spiller ind og satte sig i stolen – til tydelig overraskelse for de mange fremmødte journalister.

”Tag godt imod…………………..”

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #466: 14 Aug 2007, 18:30 »

.. Tommy Kahlenberg! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don Abramovich
Manager

« Svar #467: 14 Aug 2007, 18:33 »

Rincon?

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #468: 14 Aug 2007, 18:35 »

Guardado ? Smiley

Practise makes Perfect!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #469: 14 Aug 2007, 19:55 »

Guardado ? Smiley

Ja det vil også være mit umiddelbare gæt!

Kæft det er en god blog BTW!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Ranieri
Gæst

Sv: #82(Pressemøde del2) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #470: 14 Aug 2007, 20:03 »

Johan Elmander !

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #471: 14 Aug 2007, 20:46 »

Slavkovski?

Både Kahlenberg og Elmander er et betydeligt stykke over de 25, på det tidspunkt JS er i spillet.

Dusty78DK
Manager

« Svar #472: 14 Aug 2007, 20:59 »

Hvad snakker I om, det er selvfølgelig Kasper Lorentzen!  Opstemt

N17
Manager

« Svar #473: 14 Aug 2007, 21:39 »

Pressemøde
Nye trøjer og spillere

"...........Andrés Guardado. Som jeg sagde inden han kom ind, så er han én af de største stjerner i Mexico, sammen med angriberen Nery Castillo og Omar Esparza, samt ikke mindst den offensive midtbanespiller Giovanni Dos Santos fra AS Roma.

Efter 42 kampe, og seks mål, gennem fire sæsoner i Inter, så mente både han og hans agent, at det var tid til at søge andre veje, og få noget mere fast spilletid. Derfor startede vi allerede snakken med ham efter semifinalen sidste år, og vi er meget glade for at det nu endelig er lykkedes for os at lande en så stor stjerne.

Jeg er ikke i tvivl om, at han gennem de næste par sæsoner vil vise sig som en kæmpe stjerne i Danmark, og han vil uden tvivl blive et stort hit blandt vores supportere. Mon ikke vi inden for den nærmeste fremtid ser mange fans i trøje nummer 13?

I vil nu få mulighed for at stille Andrés et par spørgsmål, men vi har sat et maksimum på fem"

Der var selvfølgelig mange der gerne ville ind med et spørgsmål. Det første kom fra Ekstra Bladets journalist Lars Møller, og lød. "Hvorfor valgte du at tage til Brøndby, når flere større klubber var interesseret i dig?"

Til det lød følgende svar fra Andrés Guardado.
"Større klubber? Hvordan finder man en større klub end den der vandt Champions League. Selvfølgelig er der større klubber af navn, men det at komme til en klub som Brøndby, og være med til at byde de europæiske storklubber op til dans, det er noget jeg ser meget frem til. Så jeg ser dette som - hvis ikke et step op - så i hvert fald en klub på samme niveau!"

Næste spørgsmål var fra BTs førende sportsjournalist Peter Brüchmann, der ikke lagde skjul på, at han var imponeret over indkøbet af Andrés Guardado til Brøndby, men hans spørgsmål var dog ikke det. Det lød i stedet. "Hvad er dine ambitioner i Brøndby, og forventer du at skifte senere?"

Dertil svarede Guardado.
"Jeg kan ikke rigtig svare på dette spørgsmål, selvfølgelig er målet, at fastholde Brøndby i toppen af den danske liga, og samtidig også at være en del af toppen af Europa. Med hensyn til at svare på om jeg skifter senere, så må lade det stå hen i det uvisse, da jeg indtil videre bare er meget glad for at være kommet til Brøndby."

De sidste tre spørgsmål var meget det samme, og derfor har vi valgt ikke at bringe dem her.

Igen tog Anders ordet, og lagde op til den næste handel der skulle præsenteres.
"Lad os gå videre til den næste handel, der drejer sig om en tidligere Brøndby spiller, men inden da, der synes jeg lige vi skal tage en lille pause. Vel mødt om en halv times tid - der vil være mulighed for lidt at drikke her i ventetiden."

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Kudska
Førsteholdsspiller

Sv: #82(Pressemøde del3) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #474: 14 Aug 2007, 22:17 »

Kanon lækkert og godt skrevet update...

Nice spiller du har fået til klubben...Smiley

Hvornår kan vi forventet næste update.?

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #475: 14 Aug 2007, 22:22 »

Ja.. Hvornår er næste update klar.?

Brøndby IF - Tottenham hotspur

N17
Manager

« Svar #476: 14 Aug 2007, 23:21 »

Kanon lækkert og godt skrevet update...

Nice spiller du har fået til klubben...Smiley

Hvornår kan vi forventet næste update.?
Ja.. Hvornår er næste update klar.?

Jeg takker, men synes nu det er lige hurtigt nok at bede om næste update Opstemt

Men regner med den kommer i morgen eftermiddag - måske aften... Håber det er ok, hvis ikke, så det bare syndt  Wink Opstemt Grin

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #477: 14 Aug 2007, 23:25 »

Jeg takker, men synes nu det er lige hurtigt nok at bede om næste update Opstemt

Men regner med den kommer i morgen eftermiddag - måske aften... Håber det er ok, hvis ikke, så det bare syndt  Wink Opstemt Grin

Det er så iorden.. Wink

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #478: 14 Aug 2007, 23:36 »

Glæder mig helt vildt.!!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #479: 14 Aug 2007, 23:40 »

En blog der bliver bedre og bedre.  Thumbs Up

Fedt med nye trøjer, og spændende at se hvem den tidligere BIF'er er. Jeg tror, og har stemt, på Agger.

Fortsæt på denne måde, både med resultater, og med din måde at skrive blog.

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010