home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 130994 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: #76 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #405: 12 Aug 2007, 02:53 »

Kan kun erklære mig enig. Kanon flotte resultater, og nu glæder jeg mig til at pokalen kommer til DK.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #406: 12 Aug 2007, 09:19 »

Kan kun erklære mig enig. Kanon flotte resultater, og nu glæder jeg mig til at pokalen kommer til DK.  Thumbs Up
Enig!  Smiley

I ain't playin', nigga

Rooland
Manager

« Svar #407: 12 Aug 2007, 09:43 »

Fantastiske resultater  Thumbs Up
Rigtigt godt skrevet.
CL pokalen kommer helt sikkert til vestegnen Smiley

N17
Manager

« Svar #408: 12 Aug 2007, 11:16 »

Jeg smider gerne en kommentar  Wink

Kanon flot, men det er sgu lidt for urealistisk med BIF i en Champions League finale, hvis du spørger mig  Peace

Men jeg har stor respekt for, at du kan tage dem hele vejen og nu skal du sgu nappe pokalen med de store ører  Thumbs Up

Vi er da enige om at det er lidt urealistisk, men nu er det jo også kun et spil - og jeg har ført holdet frem til en overraskende plads i finalen! Opstemt

Og tak Wink

Kan kun erklære mig enig. Kanon flotte resultater, og nu glæder jeg mig til at pokalen kommer til DK. Thumbs Up
Enig! Smiley

Tak - og jeg vil gøre hvad jeg kan for at få pokalen med de store øre til Vestegnen!

Fantastiske resultater Thumbs Up
Rigtigt godt skrevet.
CL pokalen kommer helt sikkert til vestegnen Smiley

Tak Smiley

Er I klar på en update??

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #409: 12 Aug 2007, 11:19 »

Holdakæft et dumt spørgsmål! Shockeret
Update! Opstemt

N17
Manager

« Svar #410: 12 Aug 2007, 11:39 »

Kan Brøndby nå det?

Med en sejr på 2-0 over FC Midtjylland i dag, så er Brøndby nu kun ét point efter Ulvene med fire kampe endnu.

Efter et par skuffende resultater i SAS Ligaen, mens holdet har kværnet derudaf i Champions League, så var det ved at være sidste chance for Brøndby IF, hvis de ville være med i kampen om Danmarksmesterskabe t. En sejr til FC Midtjylland ville sende Brøndby syv point bagud med bare fire kampe tilbage.

Men efter dagens kamp, så er Brøndby holdet igen tilbage i kampen om mesterskabet. På SAS Arena spillede Brøndby en flot kamp, og kunne rejse hjem til Vestegnen med en fortjent sejr på 2-0.

Efter seksten minutters spil var det den farlige angriber Nicklas Carlsen der bragte Champions League semifinalisterne foran med 1-0, hvilket også blev stillingen ved halvlegen efter femogfyrre minutter, hvor Brøndby dominerede fra start til slut.

I anden halvleg var kampen mere jævn, men stadig med Brøndby i teten. Det var derfor helt fortjent, da Dawid Janczyk med syv minutter igen af kampen sendte Brøndby foran med 2-0. Tre point til Brøndby, og mesterskabskampen er igen åben.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Badefar
Manager

Sv: #77 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #411: 12 Aug 2007, 11:50 »

Kanon blog håber inderligt at du vinder finalen

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #412: 12 Aug 2007, 11:56 »

God sejr, mon du kan vinde både SAS og CL

N17
Manager

« Svar #413: 12 Aug 2007, 12:59 »

Royal League finalen venter

Reserverne i Brøndby har også klassen. Det blev bevist i dag.

Til trods for et hårdt program både i Champions League og i SAS Ligaen, så lykkedes det i dag også for Brøndby IF at spille sig i finalen i kampen om det nordiske mesterskab.

Flere reserver har gennem Royal League fået chancen, og det gjorde sig også gældende i dag, da Brøndby IF mødte Djurgården i semifinalen af dette års turnering.

Efter otteogtredive minutters spil var det dog en af de faste spillere i startopstillingen der kunne bringe Vestegnsdrengene foran med 1-0, da Dawid Janczyk med en flot solopræstation sendte holdet på kurs mod finalen. Det blev stillingen ved halvleg.

I starten af anden halvleg kunne holdets amerikanske back, Nathan Sturgis, så bringe holdet på 2-0, og dermed meget tættere på finalen om det nordiske mesterskab. Efter treogtres minutter fik Djurgården reduceret, men tættere på kom det svenske hold aldrig, og Brøndby kunne fejre finalepladsen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Klaus Fejer
Gæst

Sv: #78 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #414: 12 Aug 2007, 13:03 »

Tillykke (;

N17
Manager

« Svar #415: 12 Aug 2007, 13:41 »

Tillykke (;

Tak - selvom der vidst ikke er meget tvivl om, at det er den turnering jeg har mindst fokus på lige nu Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #416: 12 Aug 2007, 13:44 »

Vi ved alle du også tager Champions League (: - Hvilket ville være utroligt for BIF i forhold til IRL ..

Cencur
Manager

« Svar #417: 12 Aug 2007, 13:44 »

ved godt det kun er gået knapt en time siden sidste update, men hvornår kan vi forvente den næste, og måske bedste update? Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager

« Svar #418: 12 Aug 2007, 15:48 »

Spænding til det sidste!

Det blev spænding til det sidste, da Brøndby IF og FC Midtjylland i dag skulle afgøre mesterskabet mellem sig.

Endnu en tæt afslutning i SAS Ligaen blev afgjort, da Brøndby IF tog imod Vejle, mens FC København og FC Midtjylland satte hinanden stævne.

Og det var spændende gennem hele kampen. Inden dagens runde var FC Midtjylland ét point foran Brøndby IF, så derfor var presset sat over på Brøndby, der havde æren af at møde Vejle Boldklub på Ny Vejle Stadion.

Vejle startede hårdt ud, og allerede efter to minutter satte Vejle pres på Brøndby holdet, da Andrey Razin sendte de røde foran med 1-0. Bare ni minutter senere var denne føring dog udlignet, da Nicklas Carlsen sendte bolden flot i kassen. Et minut senere kom Brøndby på førstepladsen i ligaen, da Dawid Janczyk gjorde den til 2-1.

Kort inden i anden halvleg så det ud til at sejren var sikret, da Peter Løvenkrands gjorde til 3-1 – derfor betød det ikke noget, da Brian Pedersen et kvarter før tid fik reduceret til slutresultatet 3-2.

Dermed var det bare at vente på resultatet fra Parken, hvor FC Midtjylland kunne sikre sig mesterskabet foran Brøndby IF, og dermed forhindre holdets hattrick.

I Parken så det hurtigt ud til at FC Midtjylland sikrede sig mesterskabet, da holdet efter bare ti minutter havde sparket sig i front med 2-0. Allerede efter seks minutter var det Tiago der sendte ulvene på sejrskurs, og Babajide Collins udbyggede efter ti minutters spil. Holdet fra Østerbro mistede dog ikke troen, og bare tre minutter senere var det Hjalte Bo Nørregaard der reducerede til 1-2. Det blev også 2-2, da Lasse Qvist efter bare enogtyve minutter kunne sende bolden ind bag Stephan Andersen i FC Midtjyllands mål. En vigtig scoring for Brøndby IF.

Kort efter den halve time var det dog igen FC Midtjylland der satte sig på førstepladsen i SAS Ligaen, da Babajide Collins med to hurtige scoringer sikrede sig sit hattrick, og sparkede FC Midtjylland i front med 4-2 i dagens afgørende kamp. Det var også ved stillingen 2-4 at de to hold kunne gå til pause.

Bare seks minutter inden i halvlegen åbnede FC Københavns Lasse Qvist igen for mesterskabskampen, da han sendte reduceringen til 3-4 i kassen. Med otte minutter tilbage af kampen blev FC Midtjyllands back Kolja Afriyie præsenteret for det røde kort, og måtte dermed neglebiddende se sine holdkammerater kæmpe for at sikre Ulvene mesterskabet.

Det skete dog ikke, da Hjalte Bo Nørregaard i kampens overtid kunne sende mesterskabet til Vestegnen, da han med sit andet mål i kampen scorede til slutresultatet 4-4.

Efter kampen var det en meget tosset FCK fan der gav følgende kommentar:
”HVAD FANDEN LAVER HOLDET?! VI ER SPILLET UD, OG ER BAGUD 4-2 VED PAUSEN. DET BETYDER MESTERSKABET TIL MIDTJYLLAND. SÅ BEGYNDER DE FANME AT SPILLE BOLD I ANDEN HALVLEG, OG FÅR UDLIGNET, OG SENDER MESTERSKABET TIL BRØNDBY IF! VI SKULLE FANME HAVE TABT I DAG.”

Det er bestemt ikke noget der glæder FCK fansene at deres hold netop har sendt mesterskabet til deres evige rivaler fra Brøndby IF for tredje år i træk.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Cencur
Manager

Sv: #79(STEM) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #419: 12 Aug 2007, 16:30 »

håber guldholdet fra Vestegnen sender et brev hvori der står "tak for hjælpen Flemming. Kram Per" Wink tillykke med skabet!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010