home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131152 gange)
N17
Manager

Sv: #52 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #285: 29 Jul 2007, 22:42 »

Nordiske mestre

Jubelsæson fuldendt

Brøndby vandt i dag Royal League trofæet efter en sejr på 1-0 mod norske Odd Grenland på nordmændenes hjemmebane Skagerak Arena – målet blev scoret af islandske Stefán Gíslason, der headede et Fabío Coentrão indlæg i kassen efter 87. minutters spil.

Det var en meget tilfreds John Petersen vi fangede efter kampen.
”Vi spiller ikke den bedste kamp i dag – men alligevel vinder vi trofæet efter en 1-0 sejr. Jeg er meget tilfreds med denne sæson. Sidste år vandt vi pokalturneringen, men måtte se os slået i finalen af Rosenborg, selvom vi var klart bedst. Men i dag vandt vi fortjent trofæet – jeg må give stor cadeau til mine spillere. De har leveret varen i år.”

Sidste år fik mange unge spillere chancen i Royal League, men i år har der været flere af stamspillerne med hver gang. Om det siger John Petersen.
”Jeg valgte at gå efter dette trofæ i år – vi ville bevise at vi var de allerbedste, og det mener jeg bestemt vi gjorde! Men vi gav da stadig massere af talenter chancen.”

Og John Petersen har da ret – flere talenter fik chancen, og de greb den, og har siden været en  del af førsteholdet der vandt Danmarksmesterskabe t.

Vi ønsker alle i klubben tillykke med trofæet – i en ren jubelsæson med tre trofæer til klubben.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkandro
Gæst

Sv: #52 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #286: 29 Jul 2007, 22:44 »

Ja når dem IRL ikke kan, så er det jo godt du kan vinde titler Thumbs Up

N17
Manager

Sv: #53 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #287: 30 Jul 2007, 01:00 »

Fire nye spillere til Brøndby

Efter salg af flere af sidste års offensive profiler, så har Brøndby været på markedet for at forstærke sig.

Petter Andersson i aktion for Hammarby

Med salg af Diego Biseswar, Kasper Lorentzen og Tobias Mikkelsen til henholdsvis Preston, West Bromwich og Roma, så var det meget vigtigt for Brøndby træner John Petersen at få ligeså gode erstatninger ind.

”Når man sælger sine bedste offensive spillere, så er det vigtigt at man får hentet nogle gode erstatninger ind. Vi kunne have valgt at give de unge på andetholdet chancen, men jeg mener at de lige skal bruge et par år mere på andetholdet inden de er klar.

Tiltrods for den udmelding, så har Brøndby til den nye sæson rykket hele otte spillere fast op i førsteholdstruppen. Det drejer sig om Michael Tørnes, Lasse Staw, Morten Foged, Adda Djeziri, Linus Smedjegården, Nicolaj Agger, Amir Bazhev og Omar Andrade.

Men nye spillere skulle også ind.

Det første indkøb Brøndby gjorde før den nye sæson drejede sig om den offensive allround spiller Danny, der skifter til Vestegnen fra de tyske mestre FC Bayern Münich, hvor han på det sidste var røget ud af holdet. En klar forstærkning til de forsvarende danmarksmestre.

Samme dag præsenterede klubben en svensk offensiv forstærkning. Petter Andersson, der skifter fra Mallorca, siger selv om skiftet. ”Mange vil måske se det som et skifte ned at tage fra Mallorca til Brøndby, men jeg ser det mere som et skridt op, da jeg her kommer til at deltage i europæisk fodbold. Samtidig vil jeg være med til at fører Brøndby frem til et europæisk hold der kæmper med om titler med de store hold, så det er klart et skridt op.”

Endnu to offensive forstærkninger er skiftet til Vestegnen. Brian Nielsen er hentet i Vejle Boldklub på en fri transfer, og skal ses som en mand for fremtiden, men samtidig en spiller der også kan slå igennem allerede nu. Den sidste spiller indtil videre kommer fra Odense Boldklub, hvor man har hentet Léandre Griffit, der kan spille alle offensive pladser ligesom de tre andre.

Der går dog rygter om flere spillere til Vestegnen, blandt andet Marcus Pode fra FC Nordsjælland, Ruben Yttergård Jenssen fra Molde, Ernest-Adje Adjetey fra Anderlecht, Yuri Berchiche Izera fra Athletic Bilbao, samt Dmytro Chygrynskyi fra Shakhtar Donetsk. Flere rygter siger at klubben allerede er enige med Morten Nordstrand fra Cagliari – det afvises dog af John Petersen.

”Morten er helt sikkert en god spiller, men vi er ikke ude efter ham, da vi allerede nu har flere gode spillere til angrebspladsen. Vi skal nok klare os.”

De fire nye spillere forventes at være med i truppen til Supercup finalen mod OB.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #54 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #288: 30 Jul 2007, 01:04 »

Gode oprykninger og indkøb, KUTGW, dér Opstemt

N17
Manager

« Svar #289: 30 Jul 2007, 17:59 »

Klar til en update - eller skal jeg vente lidt??

Fem der siger update - så kommer den Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #290: 30 Jul 2007, 18:00 »

"update - så kommer den Wink"
Nu er der en Opstemt

N17
Manager

« Svar #291: 30 Jul 2007, 18:05 »

I skal bare bede om update Wink

Hva Satan Ghe, så brugte du dit indlæg nummer 2000 på mig Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #292: 30 Jul 2007, 18:07 »

I skal bare bede om update Wink

Hva Satan Ghe, så brugte du dit indlæg nummer 2000 på mig Opstemt

Det lyder underligt, for jeg har allerede haft skrevet mit 2000 indlæg før idag. Nogen må have slettet et par af mine indlæg Opstemt

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #293: 30 Jul 2007, 22:36 »

update!

Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: #STEM Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #294: 30 Jul 2007, 22:49 »

Update! Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Cencur
Manager

« Svar #295: 30 Jul 2007, 23:15 »

Update snart?  Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #296: 31 Jul 2007, 00:25 »

Kan vi ikke bare få en update? Peace
Ville være meget nemmere. Wink

N17
Manager

« Svar #297: 31 Jul 2007, 00:29 »

ok - så kommer den, men også kun fordi jeg skal på arbejde i morgen fra 8-17 og derefter til Brøndby!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #298: 31 Jul 2007, 00:32 »

Vejen mod det forjættede land
..skulle stå mod spanske Sevilla F.C.

Før lodtrækningen til tredje runde af kvalifikationen til Champions League, så håbede vi på en god lodtrækning, så chancer kunne være gode for en plads i Champions League. Desværre var vi ikke seedede, og derfor kunne vi møde alle de store.

Og det blev et hold fra en af de store ligaer vi trak. Spanske Sevilla Fútbol Club kom op af hatten, og holdet med danske Christian Poulsen på holdet kunne altså være dem der skulle spænde ben for os, men forhåbentlig blev det os der kunne gøre det på dem!

Vi skulle ligge ud hjemme på Brøndby Stadion onsdag d. 5. august, hvor 30918 tilskuere var på plads til denne første kamp i tredje runde af kvalifikationsturne ringen, og der var rigtig god stemning på lægterne.

Allerede efter halvandet minut kom Sevilla tæt på, da en god aflevering fra Christian Poulsen satte Alexandr Kerzhakov op, men angriberen fra Rusland svigtede og sendte afslutningen over mål. Bare halvandet minut senere var det igen Kerzhakov der var tæt på – denne gang med en forrygende afslutning, men Martin Hansen hev en fantastisk redning frem.

Sevilla fortsatte presset, men efter sytten minutter fik vi en kontra, og et godt indlæg fra Danny endte hos Omar Andrade, men desværre sparkede han lige på Diego Cavalieri i Sevilla målet. Fire minutter senere var det igen Sevilla der angreb, og en afslutning udefra af Christian Poulsen suste lige forbi hjørnet.

Et minut senere slog vi så igen en kontra, og en afslutning fra Adda Djeziri blev fulgt op af Omar Andrade der sikkert kunne sende den ind i det tomme mål, og sende os foran med 1-0 til stor jubel på Brøndby Stadion. Ti minutter senere var Adda Djeziri igen tæt på, men afslutningen endte lige på Cavalieri, der sikkert holdt fast i bolden.

Det slog dog ikke Sevilla ud, og to gange var holdet fra Spanien tæt på at få udlignet – først ved Saviola, og siden ved Christian Poulsen, men begge gange var Martin Hansen på plads, og vi kunne gå til pausen foran med 1-0.

Otte minutter inden i anden halvleg var Kerzhakov tæt på, men igen var Martin Hansen tæt på. Gennem resten af kampen var det med Sevilla i teten, men de kom aldrig rigtig tæt på en udligning, og vi kunne juble sammen med stadion efter en 1-0 sejr over Sevilla – en stilling der dog bliver svær at forsvarer på Ramón Sánchez Pizjuán.

Men da vi to uger senere tog til Spanien for at møde Sevilla, så stod det meget hurtigt klar, at det ikke blev til nogen tur i Champions League denne gang.

Luís Fabino åbnede scoringen på et kontraangreb efter fire minutters spil. Vi var ellers startet ok ud, men kunne ikke følge med, da Sevilla slog turboen til i kontraen. Bare ti minutter senere var det holdets stortalent Jesús Navas der gjorde til til 2-0. Der skulle bare gå yderligere ti minutter inden Sevilla for alvor var ved at køre os ud af banen. Diego Forlán var målscoren.

Diego Forlán var dog ikke færdig endnu, og kort før pausen kunne han scorer til 4-0, og han scorede yderligere én gang i anden halvleg til slutresultatet 5-0. En meget skidt kamp sendte os altså ud i mørket til Champions League og ind i 1. runde af Uefa Cuppen, hvor vi skal møde Brann Berge i første runde, hvor yderligere fire danske hold er repræsenteret.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: #55 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #299: 31 Jul 2007, 00:49 »

Surt med Champions League.Skuffet
Men så vinder du bare hele Uefa'en. Wink

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010