home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131154 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #46 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #270: 27 Jul 2007, 00:52 »

Fedt sat op Shockeret

ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: #47 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #271: 27 Jul 2007, 09:31 »

Ærgeligt med Deportivo, men flot at spille så lige op mod dem - Nu mangler vi bare et dansk mesterskab!

N17
Manager

Sv: #47 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #272: 28 Jul 2007, 15:40 »

Jeg sad derhjemme sammen med min kone og snakkede lidt frem og tilbage om den første tid i Brøndby. Nu har jeg efterhånden været der i to år, og har fået en fem-seks tilbud fra eurpæiske klubber som Fiorentina og Middlesbrough. Ingen af dem havde dog fået os til overhovedet at overveje at forlade Vestegnen. Vi har det jo godt.

Men netop som vi sad og vendte situationen, så blev jeg ringet op af min agent Frank Mathiesen.

Hej John – det Frank…
Jeg har et rigtig godt tilbud til dig, som jeg lige har fået på en fax fra England.

Simon Harrison – formand for Arsenal FC – har tilbudt dig at overtage jobbet i klubben efter at Arsene Wenger er taget til Italien og AS Roma for at fører klubben til toppen af Serie A. Men tilbage til det tilbud der er til dig.

De vil give dig følgende:
En fire-årig kontrakt til 660.000 kr pr. måned.
340.000.000 kr. til indkøb af nye spillere
29.000.000 til løn om måneden.

Jeg synes det er et job du skal overveje – det vil uden tvivl være med til at øge dine chancer for et landstrænerjob senere hen.

Vi ses John – du ringer bare!

Jeg var chokeret – var dette noget jeg ville. Min favoritklub er jo Tottenham Hotspur FC.

Hmm.. Jeg var meget i tvivl, men efter nærmere omtanke ringede jeg tilbage til Frank efter et par dage.

Hej Frank.

Jeg har overvejet tilbuddet, og bliver nødt til at takke nej. Jeg vil ikke kunne have hjertet med i denne sag, og det vil være skidt, når man pludselig er med i toppen af en europæisk række.

Du må meget gerne faxe svaret til Arsenal!

På forhånd tak – vi snakkes

Dermed er jeg stadig i Brøndby – og ser meget frem til min tid her.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #48 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #273: 28 Jul 2007, 16:11 »

Sygt afvist!! Shockeret

Men bliver spændene at høre mere så Opstemt

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #274: 28 Jul 2007, 16:28 »

Synes det er mystisk, jeg har med Brøndby skabt noget større resultater end dig, bl.a. mesterskabet i 2. sæson, men jeg er her ved starten af 4. sæson, end ikke blevet sat i forbindelse med nogen klub indtil nu i min karriere. Jeg vil dog heller ikke forlade klubben, kun hvis Liverpool eller PSG byder sig ind.

N17
Manager

« Svar #275: 28 Jul 2007, 16:51 »

ok - men jeg ved jo ikke hvorfor.. Nu er det jo så min tredje sæson i spillet, men har ikke spillet hele den første jo.. så 2½ sæson har jeg spillet efter denne  Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #276: 28 Jul 2007, 18:29 »

Brøndby mener det!

Brøndby IF viste hjemme på Brøndby Stadion, at de mener det seriøst, når de siger at de vil vinde DM i år.

Flot topkamp på Brøndby Stadion

Dårlige resultater har betydet at Brøndby IF ikke får mulighed for at vinde Landspokalturnering en for tredje år i træk, men til gengæld ligger holdet godt i kampen om det danske mesterskab.

Brøndby tog i dag imod SønderjyskE på Brøndby Stadion, og efter 4-3 nederlag i Parken i sidste runde, så var der noget at revancherer i dagens kamp, og det gjorde holdet.

Efter atten minutters spil blev Brøndbys polske topscorer Dawid Janczyk nedlagt inden i straffesparksfeltet, og det efterfølgende straffespark blev Kasper Lorentzen sat til at eksekverer, det gjorde han med sikkerhed, og sendte Brøndby i front med 1-0. Otte minutter senere var det så den polske angriber selv der kom på tavlen, da han udnyttede et Tobias Mikkelsen indlæg til at sende Vestegnsholdet foran med 2-0.

Indenfor de næste ti minutter lykkedes det for Brøndby at score yderligere to gange. Først var det kantspilleren Tobias Mikkelsen, der med en forrygende solopræstation satte forsvaret af, og sikkert sendte bolden i rusen til 3-0 – og lidt efter var det en storspillende Chris Katongo der scorede til halvlegsstillingen 4-0 i en kamp, hvor SønderjyskE overhovedet ikke var med.

Ti minutter inden i anden halvleg blev det 5-0, da SønderjyskEs forsvarsspiller Jesper Andersen var uheldig at score i eget net. Til sidst i kampen lykkedes det for SønderjyskE at reducerer to gange ved Ørjan Låstad – dermed kunne Brøndby juble over en 5-2 sejr, der sammen med FCKs 4-1 nederlag til FC Midtjylland og AaBs 0-0 kamp mod OB, sender holdet tilbage på førstepladsen i SAS Ligaen med bare tre kampe tilbage.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #49 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #277: 28 Jul 2007, 20:29 »

Mesterskabet til Brøndby?

Med to kampe tilbage i SAS Ligaen ligger holdet fra Vestegnen i en gunstig situation inden mesterskabet skal afgøres.

Lorentzen udlignede

Efter to sæsoner som træner for Brøndby uden mesterskabet, så skal meget nu gå galt for holdet fra Vestegnen, hvis de ikke kan kalde sig danske mestre 2009 efter de to sidste runder af SAS Ligaen.

”Jeg er enig i at det ser rigtig godt ud, men jeg vil ikke sige at vi er mestre endnu – vi kan selv afgøre det, og det skal vi gøre. Alt andet end mesterskabet nu vil være en skuffelse” var kommentaren fra succestræner John Petersen, der trods han ikke har sikret mesterskabet, så har han sikret to pokaltitler, en supercup titel, en andenplads i Royal League, og to andenpladser i SAS Ligaen – så Brøndby leder nok ikke efter en træner lige nu.

Brøndby mødte i dag FC Midtjylland på udebane i en meget svær kamp inden de, i de to sidste runder tager imod OB og AGF – begge hold på hjemmebane.

På SAS Arena startede det skidt ud for Brøndby, da den tidligere FC København spiller Aílton gav sin gamle klub et skub mod mesterskabet, da han sendte sin nye klub FC Midtjylland foran med 1-0.

Ti minutter efter pausen sendte Kasper Lorentzen en udligning ind bag Brøndbys tidligere keeper Stephan Andersen, da han udnyttede et straffespark begået mod portugisiske Fábio Coentrão – og da AaB på samme tid kom bagud på Viborg Stadion, og FCK stadig havde 0-0 i Vejle, så var Brøndby nu tilbage på førstepladsen.

Så da Dawid Janczyk sendte Brøndby foran med et kvarter tilbage, og stillingen var stadig den samme i de to andre kampe, så holdet var nu meget tæt på mesterskabet nu. 2-1 blev slutresultat, mens de to andre kampe endte uafgjort, da det lykkedes AaB at udligne til 1-1, mens FCK spillede 0-0 i Vejle. Dermed har Brøndby nu tre point ned til AaB og FCK som nummer to og tre.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #50 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #278: 28 Jul 2007, 20:47 »

Ser jo godt ud JS!

N17
Manager

Sv: #50 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #279: 29 Jul 2007, 04:48 »

Mestrene fra Vestegnen

Med en runde tilbage af årets SAS Liga, skal meget gå galt for Brøndby, hvis mesterskabet ikke skal ende på Vestegnen i denne sæson.

Borch: Vi vinder over AGF

Efter sejre til alle tre tophold i næstsidste runde, så er mesterskabskampen stadig åben inden sidste runde – men vi tør godt satse all in på at mesterskabet ender på Vestegnen.

Brøndby, FC København og AaB hev alle en sejr i næstsidste runde af SAS Ligaen, og derfor er der stadig kun tre point mellem de tre hold. Men holdet fra Vestegnen ligger i en meget gunstig position.

En sejr eller uafgjort resultat vil gøre Brøndby IF til danmarksmestre uden nogen tvivl, mens et nederlag på f.eks. 1-0 vil gøre, at AaB skal vinde deres kamp med 9-0, da Brøndbys målscorer er ni mål bedre en bolsjedrengene. Rivalerne fra København har en målscorer der er 11 mål dårligere, og dermed kan det faktisk ikke gå galt for Brøndby. Tilgengæld er kampen om andenpladsen helt åben, og AaB træner Jens Tang Olesen indrømmer da også, at det er den placering man nu satser på.

”Vi satsede selvfølgelig indtil det sidste på at vinde mesterskabet, og vil da også gøre hvad vi kan i sidste runde, men vi må bare erkende at Brøndby har været for stærke i år, og altså med meget stor sandsynlighed ender med at løbe med mesterskabet i år. Tilgengæld har vi stadig andenpladsen at spille om, og den betyder sikkert mere for os end for FC København, selvom det er et step op for dem i forhold til sidste år, så det nok ikke godt nok for et hold som deres. Men vi er klar, og vi vil besejre Vejle i sidste runde.”

I FC København lejren er FCKs bestyrelsesformand Flemming Østergaard dog ikke helt enig med Jens Tang Olesens udlægning af, at en andenplads ikke har betydning for en klub som FCK.

”Når vi nu må indrømme at mesterskabet med stor sandsynlighed ender på Vestegnen, så går vi da selvfølgelig efter det næstbedste, og det er andenpladsen. En andenplads er bedre end tredjepladsen, og da vi nu ender uden trofæer i denne sæson, så vil det mindste vi kan accepterer være en andenplads. Dog kan det ikke accepteres at vi går en sæson igennem uden et eneste trofæ."

I Brøndby lejren er humøret selvfølgelig højt, og holdets norske keeper Knut Borch er da heller ikke i tvivl.

”Da jeg kom til klubben lå vi ikke nummer et – det gør vi nu, og jeg er meget stolt over det. Nu vinder vi det mesterskab, det er jeg overhovedet ikke i tvivl om. Vi lukker ikke så mange mål ind at de kan nå os, og de er ikke skarpe nok til at score nok til at nå os. Det bliver dog ikke målscoren der kommer til at afgøre det – for vi slår AGF hjemme foran vores egne fans. De fortjener det – og vi fortjener det!"

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Gosser
Manager

Sv: #51 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #280: 29 Jul 2007, 09:08 »

God update Wink

Tillykke med mesterskabet, som jo nok ender hos dig!

N17
Manager

Sv: #51 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #281: 29 Jul 2007, 13:56 »

Mesterskabet hjemme igen

DM pokalen løftes

Siden 1985 havde Brøndby IF vundet 10 danmarksmesterskabe r – i dag blev der så føjet endnu en titel til samlingen, da holdet hjemme på Brøndby Stadion sikrede sig Danmarksmesterskabe t 2009 med 0-0 mod AGF.

WE ARE THE CHAMPIONS rungede på stadion, mens vi fra brondby.com forsøgte at indsamle kommentarer fra de glade spillere på en dag, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel, og fansene på Faxe Tribunen endnu engang var i topform.

Den første det lykkedes at fange var holdet anfører Stefán Gíslason, og islændingen sendte en hurtig tak til fansene på Faxe Tribunen til stor jubel for den blå/gule skare bag målet.

”I har været en meget stor del af denne triumf – vi havde ikke klaret det uden jer.” stor jubel brød ud på tribunen, inden islændingen fortsatte "Det her er hvad jeg skrev under med Brøndby for – for at vinde titler. Jeg viste godt på forhånd at der kunne komme til at gå nogle år, men med det hold vi har nu, så vil vi igen være på toppen næste år. Jeg ser frem til at være en del af det. Også skal vi jo også en tur i Champions League.” til taktfast jubel fortsatte islændingen festen sammen med resten af holdet.

Næste mand vi fik hevet ud af mængden var kantspilleren Tobias ”Toby” Mikkelsen, der gennem hele sæsonen har vist sin fremragende teknik – hvilket har gjort han eftertragtet i storklubber som Arsenal og Real Madrid.

”Det er helt vildt det her – som Gísla sagde, så var det hvad man skiftede til Brøndby for, og nu lykkedes det. ENDELIG!
Jeg vil gerne love fansene, at jeg er at finde på Brøndby Stadion som spiller igen næste sæson – nu vil jeg prøve at spille Champions League med klubben, og vise at jeg kan begå mig mod de store klubber.
til stor jubel blev Toby kaldt ned til Faxe Tribunen, der uden tvivl var glade for hans erklæring om, at han næste sæson også ville spille i Brøndby.

Festen fortsatte til et massivt romerlys show på Faxe Tribunen – en fryd for øjet efter en sæson med op og nedture, men heldigvis med en optur til sidst. Holdet startede sæsonen ud med at vinde Supercuppen over de forsvarende mestre fra FC Midtjylland, mens det blev til exit mod de senere Landspokalvindere OB i semifinalen af denne. Og nu står vi så og fejre mesterskabet, inden vi om nogle dage på Skagerak Stadion i Skien kan vinde Royal League for første gang efter det i sidste sæson blev til en andenplads efter Rosenborg.

Vi fangede træner John Petersen for en kommentar ovenpå den flotte sæson.
”Jeg er meget stolt over hvad drengene har præsteret – vores gennemsnitsalder er altså bare 22 år, og alligevel har vi kunnet præsterer at vinde indtil videre to trofæer i denne sæson, og endda med mulighed for en tredje, når vi møder Odd på torsdag på Skagerak Stadion – og vi vinder den” udbrød han til stor jubel på Faxe Tribunen. ”Det her er klart det største jeg har oplevet som træner, og nu skal vi alle lige have lov at feste i aften, så begynder vi på mandag med optakten til Royal League finalen – men alle frivillige, spillere, ledere og ikke mindst jer fans skal have lov til at feste nu. HUSK vi fortsætter i Brøndby Hallen herefter – og I er alle velkommen.” efter sin tale blev John Petersen ligesom Toby kaldt ned til Faxe Tribunen til en fenerbache – og et endnu større jubelbrøl derefter. Nok ikke mindst efter han ligesom Toby har afvist flere storklubber i den indeværende sæson.

Vi – på brondby.com – ønsker alle med Brøndby i deres hjerte tillykke med danmarksmesterskabe t, og håber at gentage succesen igen næste år.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #52(MESTRE?) Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #282: 29 Jul 2007, 16:12 »

Efter mesterskabet nu er sikret, så venter Royal League finalen mod Odd Grenland i næste update!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #52 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #283: 29 Jul 2007, 16:18 »

Tillykke med skabet!
Selvom det skærer i mit hvide hjerte at BIF blev mestre Opstemt

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: #52 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #284: 29 Jul 2007, 16:20 »

Tillykke herfra. håber du kan bygge videre på din succes og vinde flere titler fremover Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010