home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131208 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #38 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #225: 20 Jul 2007, 17:39 »

Endnu en god sæson, men hvrnår kommer det skab dog hjem? Opstemt

N17
Manager

Sv: #38 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #226: 20 Jul 2007, 17:46 »

Brøndby spillere eftertragtet

Flere af Brøndby IFs spillere er eftertragtet af større europæiske klubber, så det usikkert hvor længe Vestegns klubben kan holde på disse spillere.

Szetela er ombejlet

Brøndby er blevet talenternes klub i Danmark efter den nye træner John Petersen er kommet til klubben. Netop denne talentudvikling har også gjort, at flere større europæiske klubber er begyndt at vise deres interesse for Brøndby spillerne.

Den unge defensive midtbane spiller Danny Szetela er eftertragtet af flere engelske klubber, og der har været konkrete tilbud på amerikaneren, men ikke nogen der har fået Brøndby til at overveje et salg af amerikaneren. Blandt de interesserede klubber kan nævnes Newcastle, Celtic, Paris-SG og Villarreal, men ingen har altså budt højt nok på amerikaneren.

Om interessen siger Szetela selv: ”Jeg er meget stolt over interessen, men vælger lige nu bare at koncentrerer mig om Brøndby, så må vi tage interessen på et andet tidspunkt, hvis der skulle blive noget konkret. Jeg er meget glad i Brøndby, og vil være med til at vinde mesterskabet i år.”

En anden spiller der har tiltrukket sig meget interesse er kantspilleren Tobias ”Toby” Mikkelsen, der sidste sæson spillede forrygende på Brøndbys højrekant, og igen i år er startet godt ud efter de første kampe. Igen har der været tilbud på talentet, men Brøndby er ikke interesseret i at slippe stortalentet, selvom der blandt de interesserede klubber er prominente klubber som Arsenal og Deportivo de la Coruna.

Om interessen siger Toby selv: ”Er der interesse fra udlandet? Det vidste jeg ikke selv, men det er heller ikke noget jeg vælger at koncenterer mig om. Jeg har nok at gøre med at fastholde min gode form i Brøndby, og er glad for at være her. Det andet klare min agent, og han vender det med mig, hvis der er noget konkret.”

Der skulle også være interesse fra europæiske storklubber på den anden kant Diego Biseswar, samt angriberen Dawid Janczyk. Begge to spillede rigtig godt i sidste sæson, hvor Janczyk blandt andet blev Brøndbys topscorer. Det har ikke været muligt at få nogen kommentarer fra disse to spillere.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: #39 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #227: 20 Jul 2007, 19:33 »

Nye trøjer til Brøndby

Efter et par år uden nye trøjer til klubben, så er Brøndby IF og Adidas i dag glade for at kunne præsenterer de tre nye trøjer, som klubben skal spille de kommende to sæsoner i. Vi håber meget, at I kan lide de nye trøjer der vil blive sat til salg forud for den nye sæson.

Hver af de nye trøjer vil ligge på en vejledende udsalgspris på 499,- men købes de i Brøndby Shoppen, så der en rabat på 50,- til medlemmer af Brøndby Support + gratis tryk af spillernavne bag på trøjen – altså 79,- yderligere rabat.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #TRØJER Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #228: 20 Jul 2007, 21:40 »

Lorentzen langtidsskadet

Lorentzen igen skadet

Uheldene vil øjensynligt ingen ende tage for vores talentfulde offensiv spiller Kasper Lorentzen. Gennem de seneste par år har han været hårdt ramt af flere knæskader, der har holdt ham ude et par år efterhånden – for nogle måneder siden virkede det til at han var tilbage i storform, og det blev belønnet med en to årig forlængelse af hans kontrakt, så den nu løber til 2012. En fortjent forlængelse efter det arbejde Kasper havde lagt i at komme tilbage i storform.

Men i dag var uheldet så igen ude, da han jagtede en bold i dagens kamp mod SønderjyskE trådte han ved et uheld forkert. Det forkerte tråd resulterede i en overrevet lægmuskel, og vil holde ham ude i de næste 3-4 måneder. Det var en noget brødbetynget Kasper Lorentzen som vi på brondby.com snakkede med efter hans scanning hos læge Eilif Larsen.

”Der var ingen tvivl – scanningen viste en overrevet lægmuskel, og jeg må igen forberede mig på en lang pause fra fodbold. Det er virkelig hårdt igen at skulle være uden for, når drengene kæmper om guldet. Men jeg håber snart at være tilbage, sådan at jeg kan hjælpe dem når det hele spidser til mod slutningen.”.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Crazy-andreas
Gæst

Sv: #40 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #229: 20 Jul 2007, 21:52 »

Vildt det var så tæt i toppen.

N17
Manager

« Svar #230: 21 Jul 2007, 00:16 »

Hmm.. tror jeg har weekend, så det er vidst gået lidt hurtigt med opdateringerne - så nu venter vi til i morgen med den næste, så folket kan få lov at læse de sidste tre igennem..

Hvad synes I om trøjerne??

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #231: 21 Jul 2007, 00:32 »

Jeg synes trøjerne er super fede... Kan specielt godt lide den guld og storte trøje..Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #232: 21 Jul 2007, 13:20 »

Jeg synes nu også de er rimelig fede. Men det var godt nok ærgeligt med Lorentzen. Men ellers gode update Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager

« Svar #233: 21 Jul 2007, 13:59 »

Hvis Brøndby vinder i dag, så kan I forvente to-tre updates i aften/nat, men taber de, så må I nøjes med én Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #STEM Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #234: 21 Jul 2007, 14:19 »

og før den nye sæson i spillet, så har jeg valgt at ligge en afstemning op!

HVOR ENDER SKABET I SÆSON TRE?!?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

MLL
Manager

« Svar #235: 21 Jul 2007, 14:28 »

Skabet ender på den københavnske vestegn i år ;-)

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #236: 21 Jul 2007, 14:39 »

Skabet ender på den københavnske vestegn i år ;-)

Enig Opstemt

N17
Manager

« Svar #237: 22 Jul 2007, 03:04 »

Med det skuffende uafgjort resultat er det blevet til lidt druk i dag Skuffet

Så I må vente med en enkelt eller to updates til i morgen(dag), men forvent kun en enkelt Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #238: 22 Jul 2007, 06:27 »

John John. Nu må du snart slå til. jeg ligger allerede i anden sæson med 11 point foran i vinterpausen. så svært er det heller ikke Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager

« Svar #239: 22 Jul 2007, 12:09 »

Du har ret Marchang Opstemt

Men tror jeg spiller med alt alt for mange unge talenter Smiley Min gennemsnitsalder i anden sæson var kun 21 - såå...

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010