home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131274 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: #STEM - En Brøndby blog
« Svar #165: 15 Jul 2007, 22:33 »

Jeg er helt enig med Berendt. Ingen tvivl om at det er en rigtig god blog, men jeg har også lidt svært ved at følge med.

Bare på siden før er der kommet 4 updates indenfor 7 timer. Du gør det selvfølgelig i den bedste mening JS, men det kan også gå lidt for stærkt...
« Seneste Redigering: 15 Jul 2007, 22:34 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

N17
Manager

« Svar #166: 15 Jul 2007, 23:22 »

Jeg er helt enig med Berendt. Ingen tvivl om at det er en rigtig god blog, men jeg har også lidt svært ved at følge med.

Bare på siden før er der kommet 4 updates indenfor 7 timer. Du gør det selvfølgelig i den bedste mening JS, men det kan også gå lidt for stærkt...

Kan godt se hvad I mener, men vil gerne ligge dem op når de er klar, men kan da være jeg skal trække den lidt længere end jeg har gjort indtil videre, selv om det da næsten er to timer efter hver update kommer Smiley

Men også tak for rosen!

Først! Så ser din blog rigtig god ud, og synes du skriver på en kanon måde... men som jeg har stemt i din afsteming, så synes jeg dine updates kommer for hurtigt efter hinanden... man kan jo dårligt nå at følge med, eller glæde sig til næste update... Smiley

Tak Berendt, og det andet vil jeg overveje! Smiley

- Der må meget gerne komme flere meninger på bordet, samt meget gerne flere stemmer i afstemningen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

LosCules
Gæst

« Svar #167: 15 Jul 2007, 23:49 »

Jeg må sige, at jeg ikke har problemer med at følge med. Jeg synes bare, det er godt, at de kommer så hurtigt. I går læste jeg jo hele bloggen efter, at jeg havde været på ferie, og det var sand underholdning.

JimmyGP
Manager

« Svar #168: 15 Jul 2007, 23:59 »

Tiltrods for at jeg har stemt "ja" synes at det er en kanon blog du har kørende.. Det er ikke noget problem at følge med, men du kunne da overveje at hoppe hver anden update over og så lave en lidt længere.. (<- giver det mening?)

KUTGW

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #169: 16 Jul 2007, 10:54 »

Williams langtidsskadet

Super Dave slemt skadet

Det australske stortalent David Williams er i dag blevet ramt af en alvorlig skade. Under en træningsøvelse i dag, faldt David uheldigt ned på sin hofte, hvilket resulterede i en alvorlig skade, der altså nu vil holde den unge australier ude i op til fem måneder.

”Jeg er meget ked af det – jeg synes jeg var inde i en rigtig god periode på andetholdet nu, og håbede på indenfor kort tid at få chancen igen på førsteholdet. Det er nu ødelagt, men jeg vil kæmpe hårdt for at komme tilbage i topform, og så spille mig på førsteholdet.”

David Williams nåede – inden sin skade – 5 kampe fra start og to som indskifter på andetholdet, hvilket resulterede i fire mål fra den farlige angriber.

Vi ønsker Super Dave god bedring, og glæder os til at han igen er tilbage på banerne.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Englund92
Ynglingespiller

Sv: #30 - En Brøndby blog
« Svar #170: 16 Jul 2007, 18:22 »

Fandme en fed blog.. Opstemt

Jeg syntes ikke det går for hurtigt med opdateringerne. Wink

N17
Manager

Sv: #30 - En Brøndby blog
« Svar #171: 16 Jul 2007, 20:03 »

Chok i Brøndby

Der gik et sus igennem tilskuere pladserne, da Brøndbys topscorer i dag faldt til jorden med et højt skrig.

Janczyk(11) er sat ud af spillet i minimum to måneder

Der var spillet fireogtres minutter af dagens fjerde runde kamp i landspokalturnering en mellem Brøndby IF og Randers FC på Brøndby Stadion, da Brøndby topscorer Dawid Janczyk faldt til jorden med et kæmpe skrig.

Alle vidste med det samme der var noget alvorligt galt, og til taktfaste klapsalver blev den 20-årige polak båret fra banen og erstattet af zambianske Chris Katongo.

Dawid Janczyk blev straks kørt på hospitalet, hvor der blev konstateret et brud på rygsøjlen – en skade der vil holde polakken ude i mindst to måneder.

Fansene i Brøndby håber helt sikkert på, at polakken kommer tilbage i sammen form som inden hans skade, og i mellem tiden håber de på, at træner John Petersen kan finde en kanin frem af hatten til at overtage polakken plads. Måske kan sidste sæsons Brøndby topscorer Morten ”Duncan” Rasmussen bruge denne chance til at træde i karakter efter en skuffende efterårssæsonen, hvor han har tilbragt mere tid på bænken end på banen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #31 - En Brøndby blog
« Svar #172: 16 Jul 2007, 22:27 »

..En beretning om Nordens mesterskab

Vi sparkede årets Royal League turnering i gang med en hjemmekamp mod det svenske Elfsborg, der kom på besøg på Brøndby Stadion. Efter fjorten minutter kunne vores polske bomber Dawid Janczyk sende os i front med 1-0, men glæden holdt kun tyve minutter inden Elfsborgs offensive midtbanespiller Anders Svensson kunne udligne vores føring. Ti minutter inden i anden halvleg lykkedes det for vores amerikanske fighter Danny Szetela at bringe os i front igen, og yderligere ti minutter senere kunne Diego Biseswar gøre den til 3-1 inde Thomas Rasmussen i kampens overtid lukkede kampen med sin scoring til 4-1.

Efter den flotte sejr blev det tid til at give reserverne noget spilletid, og det blev straffet, da vi i Parken kom op mod FC Københavns førstehold der med en 2-0 sikrede sig tre point, og sendte os lidt længere ned i tabellen.

Talenterne revancherede sig dog noget så grusomt overfor Vålerenga i næste kamp på Ullevål Stadion, hvor hjemmeholdet kom bagud på et selvmål efter fjorten minutter af Mikael Roth. Bare syv minutter senere blev den 2-0, da Abdenour Amachaibou sikkert kunne score. En meget overraskende føring, men ikke desto mindre fortjent. Der skulle bare gå yderligere tretten minutter inden talenterne igen fik Vålerengas net til at blafre, da norske Tommy Høiland scorede, og med godt fem minutter tilbage af pausen kunne Kasper Schultz gøre det til 4-0. Det var dog ikke slut endnu, og i halvlegens overtid kunne Abdenour Amachaibou scorer sit andet mål i kampen til 5-0, hvilket også blev kampens sidste i en flot sejr.

Runden efter var det igen tid til at møde Elfsborg, og det blev til en sejr på 1-0 på et mål sat ind efter otte minutter af venstrekanten Adda Djeziri. Endnu en overraskende sejr på udebane af talenterne. Næste kamp var førsteholdet igen tilbage på banen, dog suppleret med et par reservespillere, og det blev til endnu en sejr, da Duncan afgjorde kampen i det 94. minut i en kamp hvor Vålerenga brændte et straffespark en halv time før tid. Gruppens sidste kamp skulle vi spille på hjemmebane, hvor vores rivaler fra FC København kom på besøg, og med førsteholdet tilbage i stærkeste opstilling, så kunne FC København ikke stille meget op, og det blev en fortjent – men for lille – 1-0 sejr på en scoring af Tobias Mikkelsen.

I kvartfinalen stod den endnu engang på et derby, da vi var så uheldige at trække FC København, men det viste sig bare endnu engang at vi er en klasse over FC København. Det var også helt fortjent, da Duncan efter atten minutter kunne sende os i front med 1-0, og bare to minutter senere kunne vi fejre en 2-0 scoring, da Jesper Grønkjær sendte bolden i eget mål.
Efter seksogtyve minutter blev det til 3-0, da Peter Madsen kunne sætte indersiden på et godt Tobias Mikkelsen indlæg, mens det blev 4-0 kort før pausen, da Kasper Lorentzen sendte et flot langskud ind bag Jesper Christiansen. I kampens sidste minut lykkedes det for Marcus Allbäck at give FC København et trøstemål, men det ændrede ikke på at vi var sikkert videre til semifinalen.

Semifinalen skulle spilles på Aker Stadion i Molde, hvor hjemmeholdet fra Molde virkede tændte fra start. Det troede vi i hvert fald, men allerede efter lykkedes det for Danny Szetela at komme højest på et indlæg og bringe os i front med 1-0, og bare et lille kvarter senere bragte Chris Katongo os i front med 2-0, og finalepladsen så ud til at være tæt på. Men kort før pausen lykkedes det for den tidligere FCK-spiller Magne Hoseth at reducere til 2-1.
Fra anden halvlegs start satte vi os igen på kampen, og godt tyve minutter inden i anden halvleg lykkedes det for stortalentet Mike Jensen at sende os i front med 3-1, og da Mattias Thylander blev udvist for Molde så det for alvor ud til at vi kunne køre den hjem, men kort efter lykkedes det for Molde at reducere, men i fire minutters overtid lukkedes Tobias Mikkelsen kampen med sin scoring til 4-2. Vi var nu klar til finalen.

I finalen ventede de norske mestre fra Rosenborg, og det skulle vise sig at blive noget af et mareridt for os. Det norske hold havde fået lov til at spille på deres egen bane Lerkendal Stadion, og det udnyttede ”hjemmeholdet” perfekt, da Steffen Iversen kort før pausen bragte Rosenborg foran med 1-0. To mål indenfor det første kvarter af anden halvleg sendte Rosenborg foran med 3-0 inden Steffen Iversen sendte sit andet mål i kassen til en sikker 4-0 føring med under ti minutter igen. Det lykkedes for vores egen Kasper Lorentzen at reducere med fem minutter igen, men lige lidt hjalp det, og Rosenborg kunne glæde sig over titlen som nordens bedste hold. Det skal dog siges at vi dominerede denne kamp totalt, og vi fortjente bedre, men Rosenborg var skarpere og derfor må vi ønske dem tillykke med titlen.

Mål:
Abdenour Amachaibou 2
Kasper Lorentzen 2
Tobias Mikkelsen 2
Morten Rasmussen 2
Danny Szetela 2
Selvmål 2
Mike Jensen 1
Chris Katongo 1
Peter Madsen 1
Adda Djeziri 1
Tommy Høiland 1
Kasper Schultz 1
Dawid Janczyk 1
Diego Biseswar 1
Thomas Rasmussen 1

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: #31 - En Brøndby blog
« Svar #173: 16 Jul 2007, 22:28 »

Ærgeligt med RL, men den betyder vel ikke så meget for dig? Opstemt

N17
Manager

Sv: #32 - En Brøndby blog
« Svar #174: 16 Jul 2007, 22:31 »

nej det ikke den vigtigste turnering, hvilket også kan ses i, at det var mange af reserverne der spillede kampen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

Sv: #32 - En Brøndby blog
« Svar #175: 16 Jul 2007, 22:35 »

Ærgeligt med RL finalen Skuffet

Men snup du mesterskab istedet. Det er vel en slags trøst for RL? Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

Sv: #32 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #176: 17 Jul 2007, 01:46 »

skal gøre hvad jeg kan Z43, tror godt jeg tør love, at det bliver meget tæt Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

« Svar #177: 17 Jul 2007, 05:42 »

Ærgeligt med Royal League.. Trofæet burde stå i Brøndby.. KUTGW!

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #178: 17 Jul 2007, 10:53 »

Ericsson til Skotland

Ericsson på vej til Skotland

Vores offensive svenske midtbanespiller Martin Ericsson har ikke fået meget spilletid under den nye træner John Petersen, i stedet har Kasper Lorentzen spillet svenskerens plads.

Netop det at han ikke har fået meget spilletid har også været med til at gøre, at han nu er blevet udlejet til den skotske storklub Celtic FC indtil sæsonen er overstået.

Martin siger selv om skiftet.
”Jeg er meget glad for at klubben giver mig denne mulighed, når jeg nu ikke er inde omkring førsteholdet. Det er fair nok, at John Petersen ikke vælger at satse på mig, men samtidig synes jeg det viser stort sind at han så giver mig denne chance i stedet for at holde mig her som reserve for Kasper. Jeg håber meget at denne udlejning kan fører til en permanent kontrakt med Celtic.”

Udover udlejningen af Martin Ericsson har klubben også udlejet følgende spillere indtil sæsonerne slutter.

Kristian Bo Andersen til Brønshøj
Pierre Kanstrup til Brønshøj
Nicolaj Agger til Brønshøj
Jesper Christjansen til SønderjyskE
Anders Randrup til Skjold
Jacob Bertelsen til Skjold
Marc Olsen til Halmstad
Stefan Batan til Helsingborg

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #179: 17 Jul 2007, 11:19 »

Rigtig god update her til sidst. Og jeg vil gerne ha så mange så muligt. Man må vel bare huske hvilken side man er nået til Opstemt

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010