Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 769 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
NealaNeala
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
60
Forfatter
Emne: [UPDATE]#7 més que un club (Læst 131295 gange)
Holm
Landsholdsspiller
Sv: #22 Alle Hader Os - En Brøndby blog
«
Svar #150:
15 Jul 2007, 14:41 »
Citat af: LosCules 14 Jul 2007, 19:07
Rigtig god blog du er i gang med, JS.. Følger helt klart med, på trods af, at du spiller med det forkerte hold
.
Keep up the good work.
Kan kun sige : Lige mine ord
[Min signatur er for stor]
Holm
Landsholdsspiller
Sv: #25 Alle Hader Os - En Brøndby blog
«
Svar #151:
15 Jul 2007, 14:46 »
Sturgis er en rigtig dejlig spiller, med den rigtige trænming udvikler han sig godt, og så er der en del større klubber ude efter ham
Kalles Team
Ynglingespiller
«
Svar #152:
15 Jul 2007, 14:51 »
Utrolig gode spillere du har fået købt dig der John
N17
Manager
«
Svar #153:
15 Jul 2007, 15:09 »
Kæmpe forløsning
..En beretning om starten af sæsonen
Nøøjj en kæmpe forløsning efter dagens 1-0 sejr på hjemmebane over Viborg FF. Vi har spillet rigtig god fodbold her i starten af sæsonen, men vores skarphed foran mål har ladet meget tilbage at ønske, og det har også gjort at vi ikke ligger placeret som vi meget gerne ville.
Sæsonen startede ellers godt, da vi i første kvalrunde første kamp besejrede
Qyanja
fra Aserbadsjan med sikre 4-1 på vores egen bane, og med rigtig flot spil til følge. Det har da også vist sig, at vi i de europæiske kampe har vist den klasse, som har manglet i den hjemlige liga. Efter kampen mod Qyanja på Brøndby Stadion kom franske
Rennes
på visit i en træningskamp, det blev til et 2-1 nederlag, men selvom vi tabte, så var jeg meget fortrøstningsfuld, da vi gennem store dele af kampen havde spillet Rennes ud af Brøndby Stadion, men den manglede skarphed var allerede tydelig her.
Efter denne kamp var det tid til den første kamp i SAS-Ligaen, hvor oprykkerne fra
AGF
tog imod på NRGi Park i en kamp, hvor vi dominerede fra start til slut, men efter kampen var det holdet fra Aarhus der kunne juble, da en Graulund og en Sand scoring sikrede GF en 2-0 sejr. Ikke fortjent, men det er nu engang målene der tæller i den sidste ende. Runden efter kom
SønderjyskE
på besøg på Brøndby Stadion i en kamp der skulle give tre point, men som ikke gjorde det. Vores nye tyske forsvarer Jan-Ingwer Callsen-Bracker scorede ellers kampens første mål, da han efter 36. minutter headede bolden ind til en fortjent føring, men herefter var det som om, at holdet faldt sammen, og på scoringer af Ayeni Bosun og Farlige Frank(lejet i FCM) fik SønderjyskE vendt 1-0 til 1-2, og stod dermed i en gunstig position. Heldigvis lykkedes det for Kasper Lorentzen at scorer til 2-2 otte minutter før tid, og dermed var vores første point sikret i denne SAS-liga sæson.
Med det ene point i bagagen gik turen til Aserbadsjan, hvor returkampen mod
Qyanja
skulle stå, det blev vel det man kan kalde en walkover, da vi med en sikker 3-1 sejr gjorde det samlede resultat til 7-2, og dermed videre deltagelse, hvor HJK Helsinki ventede forude. Da vi kom hjem var det til forberedelse på kampen om København, da vi skulle til Parken og møde de forsvarende mestre fra
FC København
, og det blev ingen positiv oplevelse, da Morten Nordstrand og Michael Gravgaard sænkede os i FCKs 2-0 sejr. Efter det skuffende nederlag skulle vi møde
FC Nordsjælland
på hjemmebane, men igen lykkedes det os kun at få et enkelt point, da vi måtte tage til takke med 1-1 på Brøndby Stadion.
Igen runden efter stod der europæisk fodbold på programmet, og igen viste vi den klasse som vi ikke har gjort i den hjemlige liga. I Helsingfors blev det til en sikker sejr på 4-0 over
HJK Helsinki
efter en kamp hvor Dawid Janczyk overstrålede alle med sit hattrick inden Mika Nurmela sendte bolden i eget net. Et dejligt resultat, som lovede godt for de kommende kampe. Desværre faldt vi sammen igen allerede runden efter, da vi på Fionia Park blev sendt hjem af
OB
med et 2-0 nederlag i bagagen.
Men efter dette nederlag måtte det i de næste to kampe være på tide med en sejr, men først lykkedes det for
Randers FC
at forsvarer en 0-0 hjem på vores bane, da vi efter en kamp vi dominerede ikke kunne få bolden ind i kassen. Og da vi runden efter tog til Forum Horsens Stadion, så var det bare for tre timer senere at rejse tilbage til Vestegnen med et nederlag på 2-1 til
AC Horsens
. Meget skuffende, men var en kamp der kendetegnede sæsonen meget godt. Vi styrede spillet, men kunne ikke få bolden i kassen, og i stedet blottede vi os bagude og tabte derfor.
HJK Helsinki
kom på besøg på Brøndby Stadion d. 23. august, og ikke overraskende så sikrede vi os igen en sejr i Europa, da det finske hold blev sendt hjem med et nederlag på 1-0, og dermed kunne vi spadserer videre til første runde af Uefa Cuppen efter en samlet 5-0 sejr. I første runde af Uefa Cuppen venter østrigske FC Zürich – et hold vi meget gerne skulle besejre, og sikre os en plads i gruppespillet.
Efter denne sejr kom forløsningen så endelig, da
Viborg FF
kom på besøg på Brøndby Stadion, endnu engang var det os der tog styringen, og det var derfor helt fortjent, da Chris Katongo sparkede os i front efter en halv times spil. Det var Katongos første kamp i sæsonen, og man må sige han greb chancen, da der også senere i kampen blev begået straffe mod ham, men det efterfølgende straffe blev misbrugt af Diego Biseswar. Men endelig blev det til en sejr, ja faktisk to i træk, så forhåbentlig er vi på vej tilbage nu.
Her en opsummering på resultaterne:
4-1
Qyanja(h)
1-2
Rennes(h)
0-2
AGF(a)
2-2
SønderjyskE(h)
3-1
Qyanja(a)
0-2
FC København(a)
1-1
FC Nordsjælland(h)
4-0
HJK Helsinki(a)
0-2
OB(a)
0-0
Randers FC(h)
1-2
AC Horsens(a)
1-0
HJK Helsinki(h)
1-0
Viborg FF(h)
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: #26 Alle Hader Os - En Brøndby blog
«
Svar #154:
15 Jul 2007, 15:24 »
Svingende resultater, men super update
JimmyGP
Manager
«
Svar #155:
15 Jul 2007, 16:23 »
Hvis holdet bare kunne overføre resultaterne fra UEFA-cuppen til ligaen ville det jo se ganske godt ud.. Håber du får skabt noget stabilitet.. Go' update
- Veni, vidi, vici -
N17
Manager
«
Svar #156:
15 Jul 2007, 17:43 »
Stephan svigtede
Stephan Andersen har de sidste par kampe været tilbage i Brøndby målet efter skaden til Casper Ankergren, men i dag kostede målmanden igen.
Stephan Andersen - her for Charlton - kiksede igen
”Jeg er meget skuffet over mig selv, og må tage dette nederlag på min kappe. Jeg føler virkelig det er min skyld vi ikke skal spille mere europæisk fodbold i denne sæson. Jeg er fuld af forståelse, hvis mine holdkammerater er skuffet over mig, og vil heller ikke bebrejde John, hvis jeg er sat af til næste kamp.”
var kommentaren fra en nedtrykt Stephan Andersen efter kampen mod Zürich, hvor Brøndby røg ud af Uefa Cuppen efter straffesparkskonkur
rence.
Det var ellers en kamp, som Brøndby dominerede gennem de første 45. minutter, hvor Zürich ikke kom frem til en eneste chance, og billedet gentog sig i anden halvleg, hvor Brøndby fortsatte med at stå godt defensivt.
Men efter 88. minutter kortsluttede det i hovedet på Stephan Andersen, da han valgte at drible på en tilbagelægning fra Brøndbys amerikaner Danny Szetela, det opfangede Zürichs Massimo Meier, og han fik nemt taget bolden fra keeperen, og kunne sikkert sende bolden i det tomme mål.
Det betød forlænget spilletid i Zürich, og efter to gange femten minutters chancefattig fodbold, så stod den på straffesparkskonkur
rence, hvor Stephan Andersen havde mulighed for at revanchere sig. Det gjorde keeperen ikke, og Brøndby røg ud med et nederlag på 5-4. Det brændte straffespark blev sparket af Morten ”Duncan” Rasmussen der var kommet ind i den forlængede spilletid.
Brøndby IF(vs Zürich):
16-Stephan Andersen, 36-Nathan Sturgis, 15-Heath Pearce, 20-Stefán Gíslason, 35-Dennis Boskailo, 12-Diego Biseswar, 7-Kasper Lorentzen(90’ 23-Christopher Poulsen), 44-Danny Szetela, 13-Peter Madsen, 29-Dawid Janczyk, 25-Tobias Mikkelsen(90’ 17-Morten ”Duncan” Rasmussen)
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Holm
Landsholdsspiller
Sv: #27 Alle Hader Os - En Brøndby blog
«
Svar #157:
15 Jul 2007, 17:51 »
Ikke for godt med ham Stephan
JimmyGP
Manager
«
Svar #158:
15 Jul 2007, 17:52 »
Ærgeligt med Zürich-kampen og synd for Stephan.. Op på hesten igen begge 2..
- Veni, vidi, vici -
N17
Manager
«
Svar #159:
15 Jul 2007, 20:24 »
Er I friske på en update?? - Nu men uanset om I er eller ej, så kommer den inden for de næste ti minutter
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #160:
15 Jul 2007, 20:34 »
Lorentzen forlænger
Lorentzen i fem år
Trods en lang periode med mange skader, så har Kasper Lorentzen gennem det sidste stykke tid overbevist John Petersen om at han er værd at satse. Det er derfor med glæde, at vi kan meddele at Brøndby IF og Kasper Lorentzen i dag er blevet enige om at forlænge samarbejdet med yderligere to år, sådan at hans kontrakt nu løber til 30. juni 2012 – altså er Kasper Brøndby spiller de næste fem år.
Det var en glad cheftræner der kommenterede Kaspers underskrift på en ny kontrakt.
”Det er altid rart når de mest talentfulde spillere vælger at binde sig til klubben. Kasper har været hårdt ramt af skader, og har kæmpet hårdt for at komme tilbage i storform. Den storform er han ved at ramme nu, og jeg er glad for at han samtidig med det har valgt at vie de næste fem år af sin karriere til Brøndby. Der kommer endnu mere godt fra hans side af – det er jeg sikker på.
Det var naturligvis også en glad og tilfreds hovedperson som gav sin kommentar til brondby.com efter blækken på kontrakten var blevet tør.
”Det var rart at få det på plads. Vi har forhandlet gennem et par uger nu, og jeg er meget tilfreds med at vi blev enige om en fem-årig kontrakt. Nu får jeg ro til at udvikle mig endnu mere som fodboldspiller, og forhåbentlig undgår jeg de mange skader de kommende år. Jeg glæder mig til at hjælpe til med at få Brøndby tilbage på toppen af dansk fodbold.
Vi glæder os over, at Brøndby IF og Kasper Lorentzen fortsætter samarbejdet de næste fem år.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
MLL
Manager
Sv: #28 Alle Hader Os - En Brøndby blog
«
Svar #161:
15 Jul 2007, 20:43 »
Du har lige forlænget med sas ligaens bedste spiller
KUTGW
Tilbage på FmF
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #162:
15 Jul 2007, 20:44 »
Citat af: MLL 15 Jul 2007, 20:43
Du har lige forlænget med sas ligaens bedste spiller
Smag og behag.. Men ja, rigtig god update.. som han siger KUTGW..
N17
Manager
«
Svar #163:
15 Jul 2007, 22:11 »
Kampen om København
De to københavnske storklubber Brøndby IF og FC København tørnede i dagen sammen i en kamp, der skulle afgøre hvem der kunne ligge sig på andenpladsen efter topholdet Viborg FF.
Flot topkamp på Brøndby Stadion
Efter at FC København i årets første derby slog Brøndby IF med sikre 2-0, så var det i dag en flok tændte Brøndby spillere der løb på banen foran et fyldt Brøndby Stadion.
Kampen startede langsomt ud, og ingen af holdene virkede til at få styr på kampen – vi skulle da også helt hen til det trettende minut før kampens første chance indtraf. Hurtigt kombinationsspil fra Brøndby gav Tobias Mikkelsen en åben chance, men den unge angriber kunne ikke passere Jesper Christiansen, der hev en feberredning frem af ærmet.
Madsen missede straffet
Igen virkede det til at kampen gik lidt i stå – ingen fik kontrol over kampen, og det hele foregik i et kæmpe slag på midten. Der skulle derfor gå ti minutter inden næste chance indtraf. Unge Tobias Mikkelsen tryllede på kanten, og sendte bolden ind foran mod Dawid Janczyk, men den unge polak nåede ikke at afslutte før Niclas Jensen havde nedlagt ham. Straffespark til Brøndby, som Peter Madsen blev sat til at eksekvere, men angriberen svigtede, og FC København kunne juble sammen med målmand Jesper Christiansen. Returbolden gav et frispark på kanten af feltet til Brøndby, men Tobias Mikkelsen sendte bolden over mål.
Fire minutter senere var Brøndby igen tæt på. En god bold fra Danny Szetela sendte Peter Madsen alene med Jesper Christiansen, men endnu engang var det FCK målmanden der trak det længste strå, og holdt stillingen ved 0-0.
Allbäck til ufortjent 1-0 føring
Og i stedet for den fortjente Brøndby føring, så blev det FC Københavns svenske angriber Marcus Allbäck der slog til, da han headede et hjørnespark fra Jesper Grønkjær ind bag en prisgivet Michael Tørnes i Brøndby målet. Nu satte FCK sig for alvor på kampen, og bare to minutter senere var det tæt på at blive 2-0, da Rasmus Würtz sendte et godt langskud af sted, men en flot redning af Michael Tørnes forhindrede dette.
Brøndby fik dog fat igen, og efter 33. minutters spil var de igen tæt på at score – endnu engang var det den polske angriber Dawid Janczyk der kom tæt på, men Jesper Christiansen fik parerede bolden ud til hjørnespark. Det efterfølgende hjørnespark kom der intet ud af. Kort efter denne chance blev polakken nedlagt på kanten af feltet, men frisparket fra Diego Biseswar prallede af på overliggeren til stor ærgrelse fra Faxe Tribunen.
FC København kunne gå til pausen foran med 1-0 efter en halvleg, hvor Brøndby havde domineret, men blandt andet misbrugt et straffespark, mens FC København havde scoret på den ene af deres to chancer.
Otte minutter inden i anden halvleg ramte Brøndby igen overliggeren. Et frispark fra Danny Szetela snød Jesper Christiansen, men endte som sagt på overliggeren. Returen faldt ned til Tobias Mikkelsen, der desværre for Brøndby stod i offside position. Men så skulle man tro at FCK var advaret – det var de dog ikke, og bare minuttet senere var samme Mikkelsen tæt på, da han headede et indlæg fra Thomas Rasmussen lige over mål.
Indskiftede Duncan til 1-1
Efter 56. minutter valgte Brøndby træner John Petersen at indskifte sidste sæsons toer på topscorerlisten Morten ”Duncan” Rasmussen, og sætte Tobias Mikkelsen ned på kanten i stedet for en skuffende Diego Biseswar. Det skulle vise sig at blive en god disposition, da duoen Duncan og Tobias Mikkelsen ti minutter efter rotationen sørgede for udligningen. Gode finter på kanten af Tobias Mikkelsen førte til et godt indlæg, som Duncan satte hovedet på, og sikkert headede ind bag Jesper Christiansen til stor jubel for det meste af stadion, og en helt fortjent udligning.
Brøndby fortsatte med at presse på, og med et kvarter igen sendte Heath Pearce en god bold ind i feltet, Duncan nåede højest, men desværre for Brøndby endte hovedstødet lige over mål. Minuttet efter sendte Peter Madsen et langskud lige over mål. Med ti minutter tilbage af kampen sendte Nathan Sturgis en god bold af sted mod Duncan der tog den med sig, og afsluttede, men bolden strøg lige forbi det fjerneste målhjørne.
Kampen blev fløjtet af efter 94. minutter til stor fortrydelse for Brøndbys spillere, der helt sikkert havde fortjent at vinde kampen i dag, hvor de mindst var en klasse over de københavnske løver.
Dagens to mandskaber
Brøndby IF:
30-Michael Tørnes, 36-Nathan Sturgis, 15-Heath Pearce, 4-Per Nielsen, 35-Dennis Boskailo, 12-Diego Biseswar(56’ 17-Morten ”Duncan” Rasmussen
), 7-Kasper Lorentzen, 44-Danny Szetela, 13-Peter Madsen, 29-Dawid Janczyk, 25-Tobias Mikkelsen
FC København:
1-Jesper Christiansen, 22-Israel Castro, 25-Niclas Jensen, 5-Brede Hangeland, 3-Tommy Jönsson, 10-Jesper Grønkjær, 21-Benjamin Köhler(78’ 16-Maximiliano Pereira), 6-Rasmus Würtz(78’ 18-Morten Nordstrand), 24-Leon Andreasen(84’ 26-Nikolaj Hansen), 14-Michael Gravgaard, 11-Marcus Allbäck
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Berendt
Manager
Sv: #STEM - En Brøndby blog
«
Svar #164:
15 Jul 2007, 22:28 »
Først! Så ser din blog rigtig god ud, og synes du skriver på en kanon måde... men som jeg har stemt i din afsteming, så synes jeg dine updates kommer for hurtigt efter hinanden... man kan jo dårligt nå at følge med, eller glæde sig til næste update...
.. Yes, he is back ..
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
60
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »