home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131326 gange)
N17
Manager

Sv: #17 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #120: 13 Jul 2007, 23:36 »

Jepper Thumbs Up
jaja.. jeg skrev jo faktisk også "Gode updates" tidligere i dag... Pas nu på du ikke bliver for krævende med kommentarer !!
Ja også her. jeg følger skam også med John. trofast fan af alle blogs Opstemt

Vidste godt at I følger med, og jeg er sådan set ligeglad med kommentarene - for laver en blog fordi jeg synes det er sjovt nok Smiley

Men der er update på vej Smiley

Tak for kommentarene Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager

« Svar #121: 13 Jul 2007, 23:42 »

Vidste godt at I følger med, og jeg er sådan set ligeglad med kommentarene - for laver en blog fordi jeg synes det er sjovt nok Smiley

Det er også en go' holdning at have.. Men jeg håber da stadig, at kommentarene giver lyst til at fortsætte... Wink

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #122: 13 Jul 2007, 23:45 »

Brøndby køber polsk

Janczyk er BIFs nye bomber

Brøndby har i dag offentliggjort et indkøb af den polske angriber Dawid Janczyk, der skifter til SAS-liga toerne for en pris omkring 10.000.000 kroner.

Janczyk, 19, har siden sin debut for Legia Warszawa har spillet 25 kampe og scoret 9 mål i den polske liga. Nu gælder det altså den danske ditto, og Janczyk glæder sig til oplevelsen.

”Vi har gennem de seneste måneder forhandlet frem og tilbage med Brøndby, og nu vi endelig blevet enige. Jeg er meget glad for det, og ser frem til at skifte til klubben d. 1. juli. Jeg forventer ikke med det samme at spille, men håber på sigt at kunne spille mig ind i startopstillingen. Igennem de sidste par måneder har jeg været i Brøndby en del gange, og er blevet meget imponeret over publikums opbakning, og glæder mig til at spille – og scorer – foran dem.”

Det var også en glad Brøndby træner vi i dag fangede på mobilen efter Janczyk havde sat sin underskrift på en fire årig kontrakt.

”Jeg har længe været interesseret i at tilknytte Dawid til vores trup, og med ham i front samtidig med at Peter kommer hjem fra Tyskland, så ser det meget godt ud med henblik på den nye sæson. Vi blev også tilbudt en angriber fra Elfsborg til samme pris som Dawid, men jeg ser meget stort potentiale i Dawid, og er sikker på, at han vil slå til fra dag et og blive en ægte publikumsyndling.

Altså store ord fra Brøndby træneren, så nu det bare at vente og se om Janczyk kan leve op til disse forventninger når han skifter d. 1. juli til Vestegnen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

Sv: #18 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #123: 13 Jul 2007, 23:53 »

Go' update JS.. Jeg har lige kigget på ham i FM.. Han ser rigtig go' ud.. Tæller han forresten som "udl" ?

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #124: 13 Jul 2007, 23:55 »

Go' update JS.. Jeg har lige kigget på ham i FM.. Han ser rigtig go' ud.. Tæller han forresten som "udl" ?

har haft ham før - blandt andet i min sidste blog om Brøndby.. Og nej han tæller ikke som udligning, og bomber som bare pokker Smiley - Så håber han gør det her også Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #125: 13 Jul 2007, 23:56 »

Jeg følger da også med...!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #126: 14 Jul 2007, 00:00 »

Ha.. Som om vi ligger kommentarene fordi vi kan li' bloggen? ? ? ? ?
Det er sgu da bare for at indlæg, så vi kan stige i rank Wink

Forresten LORTE UPDATE !!

Just kidding

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager

« Svar #127: 14 Jul 2007, 11:01 »

SAS-Arena skudt i sænk
..En beretning fra FCM – BIF

Vi har ikke spillet godt på det sidste, og derfor var vi noget spændte, da vi i dag satte os i bussen på vej mod SAS-Arena, hvor rækkens nummer tre ventede.

Sidste gang vi mødte FC Midtjylland var hjemme på Brøndby Stadion i en kamp der bølgede meget frem og tilbage, og endte med en pointdeling, da kampen blev fløjtet af ved stillingen 3-3.

Dagens kamp skulle vise sig at blive ligeså målrig som den første – faktisk mere målrig, hvor vildt det end lyder. Kampen startede med et imponerende FCM pres, der efter tolv minutter resulterede i en 1-0 scoring af deres moldoviske angriber Sergey Dadu – samme Dadu kunne syv minutter senere scorer for anden gang og bringe midtjyderne i front med 2-0. Det så for alvor svært ud for os, men Katongo var ikke enig i at denne kamp var slut, og bare to minutter efter FC Midtjyllands andet mål, så kunne vi juble over en reducering, og elleve minutter senere var udligningen i hus, og igen var det Katongo der stod for scoringen.

Katongo skulle dog bare bruge fem minutter mere, så havde han fuldbyrdet sit hattrick, og pludselig var vi i front med 3-2. Noget overraskende efter den start som FC Midtjylland fyrede af. Jeg var meget stolt nu her, og publikum måtte da føle sig godt underholdt, selvom deres hold var bagud. Det lykkedes os også at komme foran med 4-2 inden pausen, da Duncan headede bolden ind til stor jubel, men det var ikke slut med scoringer i første halvleg. Moldoviske Sergey Dadu ville også have sit hattrick, og med et flot langskud sendte han FCM tættere på, og vi kunne gå til pausen foran med 4-3.

Bare et minut efter pausen var det igen Duncan der var på pletten, da han endnu engang satte hovedet på et indlæg, og sendte bolden sikkert i kassen til en 5-3 føring. En helt surrealistisk oplevelse det her. Det er ikke tit man oplever en kamp mellem to tophold, hvor der er åbent i begge ender.

To minutter efter Duncans 5-3 scoring, så faldt kampens sidste scoring, da FC Midtjyllands Christian Olsen kunne sende bolden ind til slutresultatet 5-4 i en kamp, hvor der sagtens kunne være scoret en 4-5 mål mere i hver ende.

Men jeg er meget glad for at vi nu endelig begynder at score, men nu er vi bare for dårlige bagude. Der er ting at arbejde med forud for næste sæson, nu hvor andenpladsen i SAS-Ligaen er sikret, og vi er i pokalfinalen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

Sv: #19 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #128: 14 Jul 2007, 11:31 »

At en kamp mellen ender 5-4 til udeholdet sker ikke så tit. Når det så samtidigt er rækkens nr. 3, der gæster nr. 2 er det da en ekstra "vild" oplevelse.. Hva har du tænkt dig at gøre ved defensiven?

En rigtig flot update igen-igen & eg glæder mig til den næste.. Kunne man lokke dig til et SS af SAS-ligaen?

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

Sv: #19 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #129: 14 Jul 2007, 12:34 »

Pokalfinale 2007
Optakt

Det er to succesfulde hold der i aften løber på banen til årets Landspokalfinale, der endnu engang finder sted i Parken. De nykårede danske mestre fra FC København spiller på deres normale hjemmebane mod deres rivaler fra Brøndby IF, der uden tvivl gerne vil vinde denne titel efter mesterskabet glippede.

Det er første gang siden 1998 at Danmarks to største hold møder hinanden i pokalfinalen, dengang vandt Brøndby med hele 4-1 over FC København i en kamp, hvor der aldrig var tvivl om sejrsherren i en sæson, hvor Brøndby også vandt det danske mesterskab. Netop det danske mesterskab blev også det sidste for Brøndby i de næste tre år, mens man i landspokalen måtte gå hele fem år uden at hæve trofæet før det blev gjort igen i 2003 og siden hen i 2005. Modstanderne fra FC København har vundet trofæet to gange mindre end Brøndby, nemlig tre gang. Sidste gang holdet vandt trofæet var i 2004, hvor man i finalen besejrede AaB med 1-0 efter en meget lige kamp.

Men nu gælder det altså pokalfinalen 2007, hvor der altså skal findes en ny ejer af trofæet, da de forsvarende mestre fra Randers FC måtte kapitulere overfor et noget stærkere FC København mandskab i semifinalen efter en lige kamp i første opgør, hvor FC København i Parken kunne juble over en 2-1 sejr, mens returkampen blev en magtdemonstration af løverne, da Randers blev smadret med 6-1 på egen bane.

Brøndby spillede sig os i finalen efter to sejre mod jyske Vejle, da man hjemme på Brøndby Stadion lagde ud med en sejr på 3-1, og i returkampen sikrede man sig finalepladsen, da Vejle blev besejret med 2-1 i Nørreskoven.

Dermed kan tilskuerne til dagens pokalfinale se frem til et stort opgør, hvor ingen af holdene med garanti vil give sig. Begge hold vil have denne sejr – Brøndby for at sikre sig et trofæ, og FC København for at sikre sig det double.

Lige en hurtig kommentar fra træneren for hver af de to hold.
”Vi går hårdt efter The Double – vi har sparet et par spillere i de sidste par SAS Liga kampe efter vi sikrede os mesterskabet. Så jeg er meget fortrøstningsfuld, og er sikker på at vi vinder trofæet. Men det bliver en svær kamp.” lød kommentaren fra FCK træner Ståle Solbakken

”Jeg ved at drengene er virkelig tændt på at vinde dette trofæ efter vi skuffende måtte se FC København løfte DM trofæet. Derfor er jeg også sikker på, at det i dag er os der kan juble – det vil jeg meget gerne love vores fans, selvom det bliver svært. Vi er tændte og klar, så hvis de er det samme, så vinder vi sammen dette trofæ. lød kommentaren fra den modsatte lejr, hvor Brøndbys træner John Petersen altså føler sig sikker på sejr.

Let the game begin – God kamp til jer alle!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Suicide
Landsholdsspiller

Sv: #20 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #130: 14 Jul 2007, 13:13 »

Jaja.. Keep 'em rolling !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager

Sv: #20 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #131: 14 Jul 2007, 14:20 »

Pokalfinale 2007
..Beretning fra en spændende kamp

Så stod vi der – en fyldt Parken ventede på os. Der var fyldt op på Coca-Cola tribunen, hvor vores fans – endnu engang – i dagens anledning havde fået plads til at boltre sig. I dag er der ingen tvivl om, at vi skal vinde hvis vi ikke skal have haft et skidt halvt år under mig.

Jeg havde valgt at ændre vores taktik til dagens kamp, så i stedet for den normale 4-4-2 med offensive kanter, så var vi i dag gået over til at spille 4-5-1, men dog med tre meget offensive spillere på midtbanen. Det betød samtidig også at Ericsson røg ud på bænken, og det sammen med Mikkel, hvis plads i midterforsvaret blev overtaget af Howard, der har gjort det rigtig godt til træning.

Forrygende tifo fra Brøndby

Vi blev budt velkommen på banen af en forrygende tifo fra vores fans, der allerede to timer før var at finde på stadion, og allerede der gav de den gas, så vi er bestemt tændte for at give dem en sejr. FCKs fans bød også på en tifo, men det er slet ikke på højde med det vores drenge laver på tribunen, men de er da i gang.

KLo til 1-0

Kampen blev fløjtet i gang af Michael Svendsen, og med et rungede BIF råb fra tribunen var kampen for alvor i gang, og vi virkede fra start tændte på at hive denne pokal hjem – hvis ikke for vores egen skyld, så i hvert fald for fansene. Og vi gav allerede efter otte minutter spil vores fans noget at juble over, da Per med en god aflevering sendte KLo alene igennem, og vores talentfulde offensiv spiller sendte sikkert bolden ind bag Jesper Christiansen i FCK målet.

Et kvarter efter vi var kommet foran, så lykkedes det for FCKs svenske superangriber – men snart gamle – Marcus Allbäck at udligne vores føring, og sende løverne på 1-1 foran 42153 tilskuere. Det betød så at stillingen var 1-1 ved halvleg.

Allbäck til 2-1 for FCK

Kort efter pausen var FC Københavns svenske angriber Marcus Allbäck endnu engang på pletten, da vores egen Per lavede en fejl, som William Kvist var hurtig til at sende videre til Marcus, der alene med Stephan sikkert sendte bolden i kassen – uden chance for vores målmand.

Herefter så det ud til at FCK for alvor satte sig på kampen, da de med flere gode chancer var tættere på 3-1 end vi var på 2-2, men langsomt fik vi igen spillet os ind i kampen, og kom mere og mere med igen.

Duncan header os på 2-2

Selvom det føltes som meget lange minutter, så gik der altså kun otte minutter siden Allbäck scoring før vi var tilbage på uafgjort. Et godt angreb i venstreside fra Asbjørn og Thomas endte med at Thomas med en fiks detalje satte Lars Jacobsen af, og sendte bolden ind i hovedet på Duncan, der headede bolden ind uden chance for Jesper Christiansen i FCKs mål. Et flot mål, og et meget vigtigt et for os.

Efter denne scoring, så holdt vi godt fast i kampen, og virkede til at være det bedste hold netop nu. Flere gode angreb fik vi ført frem mod FCKs mål, og det var tæt på at vi kom foran flere gang. Men ind ville bolden tilsyneladende ikke.

TR afgører kampen

I hvert fald ikke før kampen rundede det 71. minut, hvor Kasper sendte et indlæg ind som Michael Gravgaard headede væk. Bolden røg ud til Kasper der igen smed bolden ind i feltet, denne gang endte den hos Thomas, der med en afslutning fra en spids vinkel sendte bolden ind bag Jesper Christiansen, der var uden chance på den forrygende afslutning.

Efter vores 3-2 scoring havde vi rigtig godt fat i kampen, og lod aldrig FCK komme ind i kampen igen, og derfor kunne vi juble og hæve pokalen over hovedet til stor jubel for vores fremmødte fans.

Brøndby jubel efter kampen

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

Sv: #21 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #132: 14 Jul 2007, 14:48 »

Tillykke med pokalen JS..

- Veni, vidi, vici -

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 14 Jul 2007, 15:07 »

Virkelig fed blog, Og tillykke med pokalen (:

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Dusty78DK
Manager

« Svar #134: 14 Jul 2007, 16:04 »

Medaljer til Brøndby og pokalguld. Det er rigtig flot klaret i første sæson  Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010