home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131341 gange)
N17
Manager

Sv: #15 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #105: 13 Jul 2007, 16:39 »

Parken venter
..En beretning fra Vejle - Brøndby

Efter vi hjemme på Brøndby Stadion foran vores fantastiske tilskuere havde udraderet Vejle, men måtte nøjes med en 3-1 sejr, så satte vi os i går i bussen for at tage til Vejle, og få en god optakt til kampen, og ordentlig opladning så vi ikke på dagen skulle sidde i bussen.

Vi skulle have startet kampen ud med den samme opstilling som de sidste par kampe – i seneste kamp blev det dog kun 2-2 hjemme mod Viborg, men vi var bagud med 2-0, og spillede egentlig elendigt, og forhåbentlig gav det drengene noget at revanchere. Men desværre måtte Peguero melde fra inden kampstart, det sendte Katongo ind i opstillingen, mens Ericsson meldte sig klar, og sendte Dave ud på bænken fra start.

Kampen startede ud med os i teten, og allerede efter tre minutter tryllede Ericsson på kanten, og servede bolden på et sølvfad for vores topscorer Duncan, men desværre svigtede han – det er ellers ikke tit det sker på disse chancer.

Ti minutter senere kom vi igen frem til en chance, da Marcus lavede et godt forarbejde og sendte Kasper alene igennem – han serverede bolden for en helt fri Duncan, og denne gang svigtede vores topscorer ikke, og sendte os i front med 1-0 og dermed meget tæt på finalen.

Efter femogtyve minutter fik Vejle deres første chance, da en af deres angribere sendte et godt langskud af sted mod Stephans mål, men en refleksredning forhindrede udligningen. Kort før pausen var vi tæt på at komme på 2-0, da Duncan headede bolden videre til en hurtig Katongo, men desværre hev Vejle keeperen en superb redning op af ærmet.

Sytten minutter inden i anden halvleg var det igen Ericsson der tryllede, og sendte bolden ind i hovedet på Katongo, men et svagt hovedstød reddede Vejle keeperen nemt. Bare minuttet senere var Katongo dog sikkerheden selv, da han udnyttede en super aflevering fra Mikkel, og scorede til 2-0. Med to minutter tilbage af kampen lykkedes det for Vejle at reducerer, men foran 5-2 samlet, så er vi altså klar til finalen i landspokalen – jeg er meget glad og stolt.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RCD
Gæst

Sv: #15 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #106: 13 Jul 2007, 16:40 »

hvordan er det nu man skifter navn på din blog ellers go update

N17
Manager

Sv: #16 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #107: 13 Jul 2007, 16:48 »

på din første side, der kan du skifte navnet ved at trykke redigere

TOTTENHAM HOTSPUR FC

RCD
Gæst

« Svar #108: 13 Jul 2007, 16:49 »

takker

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #109: 13 Jul 2007, 16:54 »

gode updates

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager

« Svar #110: 13 Jul 2007, 20:31 »

Fanpoll: Ny keeper tak!

Fansene for SAS-ligaens toer Brøndby IF er ikke i tvivl om hvor klubben skal forstærke sig forud for den nye sæson.

Fansene vil have Stephan ud

Enhver spiller i en klub som Brøndby må leve med et vidst pres, men for en mand er presset nu endnu større. Brøndbys fans ønsker Stephan Andersen ud på bænken hos holdet fra Vestegnen.

En afstemning afslører at hele 79% af Brøndbys fans ønsker at klubben anskaffer sig en ny keeper, mens 15% mener han skal have en sæson mere, og kun 6% har været tilfredse med keeperen præstationer hidtil. Ikke flatterende for en keeper der blev hentet ind som en stor forstærkning.

Keeperen selv tager dog ikke afstemningen som det store pres.
”Jeg er på ingen måde tilfreds med mine præstationer indtil videre, men at fansene kræver mig væk, det tager jeg stille og roligt. Jeg føler jeg har opbakningen fra John, og tror på jeg får chancen i den nye sæson.”

Den opsigtsvækkende afstemning får dog heller ikke træner John Petersen til at sige, at der skal en ny keeper ind, men han ligger dog ikke skjul på, at han ikke er tilfreds med det han har set.

”Stephan ved godt, at jeg ikke er tilfreds med hans indsats, men jeg tror samtidig på, at han er så stort et talent, at det er en vi skal satse på. Og derfor kan jeg også godt sige, at han er vores målmand i næste sæson, men han skal tage sig sammen”.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

Sv: #17 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #111: 13 Jul 2007, 21:08 »

Du er bare go' JS.. KUTGW på vestegnen...

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #112: 13 Jul 2007, 21:17 »

takker JimmyGP - er glad for at der trods alt stadig er et par enkelte der følger med Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

« Svar #113: 13 Jul 2007, 21:24 »

takker JimmyGP - er glad for at der trods alt stadig er et par enkelte der følger med Opstemt

Man er da "tvangsindlagt" til at følge med når bloggen er af sådan en standard... Jeg er vild med måden du skriver på selvom bloggen handler om Bif.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #114: 13 Jul 2007, 21:30 »

jeg takker endnu engang mange gange, og håber jeg kan levere varen - i hvert fald for dig Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

« Svar #115: 13 Jul 2007, 21:34 »

jeg takker endnu engang mange gange, og håber jeg kan levere varen - i hvert fald for dig Opstemt

Jeg er ikke blevet skuffet endnu så hvis du bare fortsætter i vanlig stil er du sikker på at beholde mig som fast læser..

Og jeg kan da vel ikke være den eneste?

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #116: 13 Jul 2007, 23:04 »

nogen interesse i en update??

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

« Svar #117: 13 Jul 2007, 23:15 »

Jepper Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #118: 13 Jul 2007, 23:24 »

jaja.. jeg skrev jo faktisk også  "Gode updates" tidligere i dag... Pas nu på du ikke bliver for krævende med kommentarer !!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #119: 13 Jul 2007, 23:29 »

Ja også her. jeg følger skam også med John. trofast fan af alle blogs Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010