home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131375 gange)
lakk
Juniorspiller
**

Sv: #12 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #90: 11 Jul 2007, 21:22 »

go on jeg er rimelig sikker på at det her bliver godt KUTGW

ps ærgeligt du ikk fik adda djezeri til bif endnu, men det kommer nok

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #91: 11 Jul 2007, 22:11 »

Gode updates

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager

« Svar #92: 11 Jul 2007, 23:29 »

Jeg er netop kommet hjem fra min første kamp om København, da vi var i Parken for at møde SAS-Ligaens etter FC København. Det var en kæmpe oplevelse at se den kamp der foregår på tribunerne allerede inden kampen går i gang, men også når spillerne løber på banen, og ikke mindst under kampen. Jeg må sige, at jeg tror at vi vandt kampen på tribunen i dag.

Ja nu sagde jeg så igen vi om tribunen, men det er svært for mig at indfinde mig med, at det altså nu er mig der står i spidsen for mit favorit hold.

Kampen blev sparket klokken 15.00, da den overraskende nok ikke var valgt til den sene tv-kamp – det var derimod bundkampen mellem Vejle og AC Horsens. Men vi var ligeglade, og kampen blev jo alligevel transmitteret direkte på TV2 Sport.

Der var over 37000 tilskuere på plads i Parken, og de fik en kamp, hvor FC København dominerede gennem hele første halvleg, og hvor hjemmeholdet vel burde være foran med mere end et par kasser. Men heldigvis stod Stephan i dag en rigtig god kamp, og det lover godt for de sidste kampe i sæsonen, hvor mesterskabet skal afgøres. Forhåbentlig kommer det hjem.

I anden halvleg skete der noget mere, og vi kom samtidig mere med i spillet. Det resulterede i, at Duncan kunne heade os i front med 1-0, da han udnyttede godt forarbejde af KLo. Men det holdt kun i sølle syv minutter inden FC Københavns canadier Atiba Hutchinson satte sig igennem med en flot solopræstation, og sikrede FCK et vel fortjent point, selvom jeg gerne havde taget alle tre.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RCD
Gæst

Sv: #13 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #93: 11 Jul 2007, 23:31 »

go update ^_^

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #94: 11 Jul 2007, 23:36 »

God men også kort update. Vil nok foretrække nogle lidt længere, men jeg vil da følge med alligevel, da det er en god blog.
Ærgeligt du ikke lige slog FCK, selvom det lød til at være et meget fair resultat?
KUTGW.

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #95: 11 Jul 2007, 23:38 »

Fin update Opstemt

N17
Manager

« Svar #96: 11 Jul 2007, 23:40 »

Jeg har valgt at kører updates på denne måde, da jeg gerne vil lave noget lidt andet end det alle andre laver, så gider ikke skrive en smøre hele tiden, men tilgengæld kommer der så flere updates.

Jeg synes det er mere overskueligt, og ser bedre ud. Måske det bare mig, men sådan bliver min blog i hvert fald Opstemt

Men tak for kommentarene Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #97: 11 Jul 2007, 23:48 »

Jeg har valgt at kører updates på denne måde, da jeg gerne vil lave noget lidt andet end det alle andre laver, så gider ikke skrive en smøre hele tiden, men tilgengæld kommer der så flere updates.

Jeg synes det er mere overskueligt, og ser bedre ud. Måske det bare mig, men sådan bliver min blog i hvert fald Opstemt

Det er også helt okay, og det er jo din blog og dit valg. Wink
Du mister mig heller ikke som læser ved at gøre det, for jeg synes, det er en rigtig god blog.  Thumbs Up

Brøndby IF & Chelsea FC

Berendt
Manager

« Svar #98: 11 Jul 2007, 23:49 »

Surt det lader til du misser Adda, men ellers ser det godt ud... et eller andet sted er jeg glad for du spillede 1-1 med FCK, så slipper jeg for at hade dig, fordi du slog dem, og du slap for et nederlag... Opstemt

KUTGW

JimmyGP
Manager

« Svar #99: 12 Jul 2007, 00:23 »

Jeg synes også du skal fortsætte på din måde.. Små, jævnlige updates er helt fint med mig.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #100: 12 Jul 2007, 22:27 »

”Jeg skal til Brøndby”

Den unge svenske forsvarsspiller Dennis Boskailo er ikke i tvivl, når snakke falder på hans fodboldfremtid.

”Jeg skal til Brøndby”

Læg mærke til navnet Dennis Boskailo. Han er et af de største forsvarstalenter i svensk fodbold i nyere tid, og han er en mand med selvtillid.

Trods at han allerede nu spiller i en af Sveriges største klubber – Djurgården – så er den unge mand ikke i tvivl når snakken falder på hans fodboldfremtid.

”Jeg skal til Brøndby. Min agent forhandler i øjeblikket med dem, men klubberne er ikke helt enige endnu. Jeg er dog sikker på at jeg spiller der efter sommerpausen i den danske liga. Og jeg glæder mig meget.” siger Dennis Boskailo selv til Aftonbladet.

Det er ikke lykkedes for Aftonbladet at få en kommentar fra nogen i Brøndby, men en anonym kilde i klubben siger at man ikke har haft kig på Boskailo, og derfor ikke ved hvor hans idé kommer fra.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2007, 22:38 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Berendt
Manager

Sv: #14 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #101: 12 Jul 2007, 22:35 »

Dennis skal nok blive en succes... Dog er der en fejl i teksten, i og med der ikke er sommerpause i sverige... Wink
Men ellers ser det stadig rigtig godt ud!

N17
Manager

Sv: #14 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #102: 12 Jul 2007, 23:39 »

Forstærkninger på plads

Forstærkninger klar til scoutsektoren

Da John Petersen skrev under på sin ét årige kontrakt, så var et af hans største ønsker at vi her i klubben gjorde endnu mere ud af scoutsektoren, da han mener der er endnu flere talenter at finde rundt omkring. Dette er nu sket, og det var en glad John Petersen som brondby.com fangede efter dagens sene træning.

”Jeg er meget glad for at klubben har opfyldt mit ønske om et bedre scoutnetværk ved at ansætte flere mand i denne sektor. Det er en dyr affære i starten, men jeg er sikker på, at det på lang sigt vil være en rigtig god investering både på banen, men også økonomisk”

Klubben har ikke bare ansat en mand mere i scoutsektoren. Nej det er blevet fire nye mand i klubben.

De fire nye er:
Klas Ingesson der kommmer fra den svenske mesterklub Elfsborg
Reidar Vågnes der kommer fra norske Molde
Per Thomsen der kommer fra SønderjyskE
Ola Nilsson der kommer fra svenske Helsingborg.

Vi ser meget frem til at se hvad de fire nye kan finde af talenter til vores klub. Velkommen til!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

Sv: #15 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #103: 12 Jul 2007, 23:56 »

Behøver jeg skrive andet end:  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager

Sv: #15 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #104: 13 Jul 2007, 12:01 »

God update:P

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010