home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131420 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #5 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #45: 09 Jul 2007, 18:28 »

Super update & tilykke med Jobbet... (ang. dit job som pædagogmedhjælper - er det du laver IRL?)

- Veni, vidi, vici -

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 09 Jul 2007, 18:48 »

Elsker denne blog..Håper på mange titalls sider med herlig lesning, Spennede kjøp og mange gode resultater Opstemt

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #47: 09 Jul 2007, 18:48 »

Ja , så man blivr afhængig Sur ticked off
 Peace

Jep.. Er nødt til at gå på afvending !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager

« Svar #48: 09 Jul 2007, 19:27 »

Så kom dagen – jeg fandt mit pæneste jakkesæt frem, og satte mig ud i bilen. Jeg måtte lige sidde et stykke tid for jeg var virkelig nervøs. Jeg drejede nøglen, satte bilen i gear, og begyndte ligeså stille at trille mod Brøndby Stadion. Pressemødet var først klokken fjorten, men jeg havde valgte at tage ud til stadion allerede klokken 10 for ville gerne lige have en snak med talentspejderne, da der var flere store talenter rundt omkring i landet, som jeg kendte i kræft af mit nu tidligere job som talentchef.

Jeg bad dem om at tjekke op på spillerne, og så var det ellers ved at være tid til pressemødet. Jeg mødtes med Per og Anders, og gjorde mig klar til de mange spørgsmål der ville komme fra journalisterne.

Vi trådte ind af døren til Michael Laudrup Lounge, som vel var fyldt godt op med omkring 60 journalister. Blitzene glimtede løs, og journalisterne kiggede måbende op mod mig.

Per tog ordet, og bød velkommen, inden han gav mikrofonen videre til sin søn, der fortalte lidt om sagen med Tom, og om mine meritter inden det så blev min tur.

”Mit navn er John Petersen, og jeg har – som Anders sagde – igennem de sidste par år været talentchef i Rosenhøj Boldklub, hvorfra flere store talenter er kommet.
Jeg startede selv min karriere i Rosenhøj inden jeg tog springet fra lille Danmark og til store Tyskland, hvor jeg fik en fuldtidskontrakt med Borussia M’Gladbach. En skade ødelagde dog min karriere, og jeg valgte at rejse tilbage til Danmark, hvor Rosenhøj gav mig et godt tilbud, som jeg altså indtil nu har arbejdet med ved siden af mit deltidsjob som pædagogmedhjælper.

Jeg er meget glad for nu at være i Brøndby, og ser frem til at fører mine ideer og visioner ud, og håber at jeg kan være med til at få Brøndby tilbage på landkortet, og derefter holde klubbens flotte resultater i hævd i udlandet.”

Herefter var det meningen at pressen skulle stille spørgsmål, men det blev ikke til mange inden Anders og Per stoppede mødet, og sagde at i stedet for at komme med alle de negative kommentarer, så skulle de lade mig få en chance for at bevise hvad jeg duer til.

Vi forlod mødet, og jeg var glad for det var overstået. Nu startede arbejdet for alvor – og jeg glæder mig!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager

Sv: #6 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #49: 09 Jul 2007, 19:31 »

Det ser jo rigtig godt ud!... Opstemt glæder mig til at hører mere... Opstemt KUTGW

EDIT : Tænk at jeg så spildte mit indlæg nummer 1.500 på dig... Wink
« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 19:35 af Berendt » Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #50: 09 Jul 2007, 19:35 »

Rigtig god blog.
Følger ikke med i så mange blogs, men denne her er for god til at gå glip af.
KUTGW.

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #51: 09 Jul 2007, 19:36 »

God update - Endnu en gang Opstemt
Du skriver sgu flydende og godt Smiley

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 09 Jul 2007, 19:40 »

Avengig ! Opstemt

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #53: 09 Jul 2007, 19:43 »

God update - Endnu en gang Opstemt
Du skriver sgu flydende og godt Smiley

Så er det sagt !

Men jeg er stadig sur på dig JS!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager

« Svar #54: 09 Jul 2007, 19:45 »

"Beautiful day" med U2??
Mente nok det var den, men kunne ikke helt sætte melodien og teksten sammen  Forlegen

N17
Manager

« Svar #55: 09 Jul 2007, 20:38 »

Brøndby henter ukendt træner

Godt en måned måtte Tom Køhlert blive i trænersædet inden det lykkedes Brøndby at finde deres nye træner. Den nye træner blev i dag præsenteret.

Per Nielsen og holdkammeraterne får ny træner

De fleste er enige i at det ikke er optimalt at skifte træner i vinterpausen, og det er de da også hos Brøndby, men af nødtvungne årsager har klubben været nødt til at lede efter en afløser for den mange årige talenttræner Tom Køhlert, der har valgt at trække sig tilbage.

”Det er selvfølgelig ikke optimalt, men Tom kunne ikke holde til det mere, og derfor blev vi enige med ham om, at vi prøvede at få en ny mand til at tage tøjlerne, men at han tog indtil vi fandt en. Det er så lykkes nu, og vi vil meget gerne takke Tom for hans indsats.” Udtalte Anders Bjerregaard på pressemødet.

Det var en enig Tom Køhlert, der lige fik lov at sige farvel til pressen, og derefter takke klubben for de mange år de havde givet ham. Han var tydeligt rørt, og havde det meget svært med at have efterladt klubben i en situation, hvor man skulle skifte træner midt i en sæson, hvor man havde spillet rigtig godt. Han var dog sikker på, at klubben havde fundet den rigtig mand.

Den mand mener klubben øjensynligt er den ukendte John Petersen, der kommer fra et job som talentchef i Rosenhøj Boldklub, hvorfra Brøndby har fået mange talenter – deriblandt Kasper Lorentzen, som John altså igen kommer til at arbejde sammen med.

« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 21:19 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCKboy
Reserveholdsspiller

Sv: #7 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #56: 09 Jul 2007, 20:50 »

God update Wink

Viktor27
Juniorspiller
**

« Svar #57: 09 Jul 2007, 20:55 »

Rigtig rigtig fed blog ! Bliv du bare ved !

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #58: 09 Jul 2007, 21:05 »

Godt skrevet... Smiley dog er jeg ikke så vild med layoutet Smiley Men ellers ser det rigtig godt ud... Smiley

Forsæt JS!

Niko
Gæst

« Svar #59: 09 Jul 2007, 21:17 »

Godt skrevet... Smiley dog er jeg ikke så vild med layoutet Smiley Men ellers ser det rigtig godt ud... Smiley

Forsæt JS!

Det vil jeg give dig fuldkommen ret i Berendt, Layoutet ser lidt "klodset" ud. Der er 3 billeder lige på række - ned ad. Der ser ikke så godt ud og det Ekstra Bladet synes jeg du skal fjerne.

Men ellers tegner bloggen rigtig godt og jeg glæder mig til en update mere, som vi forhåbeligt får senere i aften? Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010