home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1070 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Yndlings rytter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Yndlings rytter  (Læst 35890 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Yndlings Rytter
« Svar #45: 25 Jul 2007, 22:02 »

Ullrich - men af nuværende ryttere må det være Kirchen, Contador & Zabel.

N17
Manager

« Svar #46: 25 Jul 2007, 22:10 »

Hmm.. Var Virenque..

Lige nu er det nok Kyllingen selvfølgelig, men ellers er en mand som Jens Voigt hudløs ærlig, og er ikke bleg for en god kommentar, så han har også en høj stjerne hos mig!

En rytter som Thomas Dekker har også vundet en del hos mig i år - den måde han bare tager sit job på, og kører formidabelt på, det er vildt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Batigol
Manager

« Svar #47: 25 Jul 2007, 22:20 »

Felix Cardenas! Men han er efterhånden blevet svag og gammel, så må da indrømme at jeg har fået et godt øje til Soler, da de minder meget om hinanden med mod og mandshjerte.

Ellers er Voigt altid god for en omgang spas Smiley

SOLER ER GAL! Altså på den gode måde. Han er simpelthen flyvende! Og så ser han så sjov ud på en cykel. Grin
Men han er god! Og vil selvfølgelig også lige tilføje Voigt til min række af favoritter.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

United-styrer
Gæst

« Svar #48: 25 Jul 2007, 22:37 »

Der kan kun være en...

JENS VOIGT!

En af verdens absolut bedste cykelryttere og en fantastisk personlighed.

njandersen
Gæst

« Svar #49: 26 Jul 2007, 01:39 »

SOLER ER GAL! Altså på den gode måde. Han er simpelthen flyvende! Og så ser han så sjov ud på en cykel. Grin
Men han er god! Og vil selvfølgelig også lige tilføje Voigt til min række af favoritter.

Soler er da den største klovn nogensinde! Jeg ved godt at man ikke må dømme nogen, men at en mand som ingen har hørt om nogensinde skal være med hvor det gælder, det er da for åbenlyst!.. Og jeg vil næsten med sikkerhed sige at han ikke har rent mel i posen.

Men ellers er voigt en fantastisk rytter  Smiley

Han er nok godt gnaven over rasmussen sagen..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #50: 28 Jul 2007, 02:12 »

Juan Antonio Flecha! Den sejeste spanier der findes. Har siden hans fantastiske sejr i 2003 for iBansto.com (i Tour de France selvfølgelig).

Modsat alle andre spaniere er han hverken sprinter, bjergrytter eller til de kuperede etaper - men til brosten! Dette synes jeg er sejt. Smiley

Udover ham er der Valverde, som jeg også synes er cool. I min optik er han verdens mest komplette rytter (dog ikke i dette års Tour de France, men han har før vist, at han er langt bedre end det han viser). Den mand kan alt - kan køre i bjerge med bravour (Slog jo blandt andet Lance for år tilbage), kan køre i bakker (Har vundet et par forårsklassikere), han kan sprinte (startede karrieren som sprinter, hvilket stadig hænger ved) og han kører en stabil enkeltstart (Igen - ikke i dette års Tour de France).

Dog er jeg på ingen måde den store fan af dem. Jeg synes blot bedre om dem end andre. Jeg har for længst opgivet at finde en rytter, som jeg virkelig holder med, som tilfældet er med Rivaldo og Simon Poulsen i fodbold. :-)
« Seneste Redigering: 28 Jul 2007, 02:15 af JosepGuardiola » Logged

Sehested93
Gæst

« Svar #51: 28 Jul 2007, 02:29 »

Helt klart Rasmussen!
Selvom han er simdt ud af touren vil jeg dog altid støtte ham, han er jo ikke dansker for ingenting vel? Wink
Det kan dog godt være han er dopet, men fuck det, Hvis han er ved han nok han har lavet noget lort, tror dog ikke på han er.

Han er super i bjergene, inden for de seneste 3år er det kun gået op ad for ham. Denne års tour blev han smidt ud fordi at Rabobanks direktør Theo var presset, syntes at han skylder Rasmussen en ordentlig undskyldning!
Det var et af hans største drømme at stå på podiet i paris med den gule trøje på, også ødelægger theo det, det kan man bare ikke!
Rasmussen er bare verdens bedste rytter til at køre opad!

Michael Boogerd er dog også en af "mine" ryttere.
Han er en utrolig god fighter. Næsten alle kaptajner vil have ham som hjælperytter, han giver ikke lige sådan op uanset hvad.
Det var også en af de grunde at Rasmussen kørte i gult så lang tid.

Chelidze90
Gæst

« Svar #52: 28 Jul 2007, 02:33 »

Han er super i bjergene, inden for de seneste 3år er det kun gået op ad for ham. Denne års tour blev han smidt ud fordi at Rabobanks direktør Theo var presset, syntes at han skylder Rasmussen en ordentlig undskyldning!
Det var et af hans største drømme at stå på podiet i paris med den gule trøje på, også ødelægger theo det, det kan man bare ikke!
Rasmussen er bare verdens bedste rytter til at køre opad!

.... og hvis du ellers har læst noget om det, så er det sponsoren (Rabobank), som har ønsket at de skulle trække ham ud. Dertil har Theo meget muligt fået et ulitimatum, som hedder: Tag Rasmussen ud, ellers er der intet hold næste år

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #53: 28 Jul 2007, 02:34 »

Virenque . guden
han er kongen

Sehested93
Gæst

« Svar #54: 28 Jul 2007, 02:35 »

.... og hvis du ellers har læst noget om det, så er det sponsoren (Rabobank), som har ønsket at de skulle trække ham ud. Dertil har Theo meget muligt fået et ulitimatum, som hedder: Tag Rasmussen ud, ellers er der intet hold næste år

Nå okay, men det var sådan jeg forstod det.

Thore
Manager

« Svar #55: 28 Jul 2007, 11:49 »

Nicki Sørensen og gode gamle Laurent Jalabert  Smiley Det må være mine yndlings rytter.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dejin
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 28 Jul 2007, 12:27 »

Nicki Sørensen.. Den mand er bare Gud..

-LFC-
Manager

« Svar #57: 09 Jul 2008, 20:13 »

Godt nok en gammel traad, men alligevel er den meget aktuel.

Foer det Vinokourov, siden han roeg i var det Soler. Synes han koerer paa en fed maade og hans angrebsiver og acceleration er sej. Og Njandersen. Soler havde ganske vist ikke vist, at han var nogen upcoming star, men alle skal jo bryde igennem foer eller siden. Wink

Yessir
Manager

« Svar #58: 09 Jul 2008, 20:20 »

Tidligere var det Marco 'Il Pirata" Pantani. Den mand virkelige bjergtage (haha, fik i den?) mig med sine raids (vi kan også kalde dem for pirate raids Smiley) på diverse bjerge. Fantastisk rytter. R.I.P.

Nu til dags har jeg ikke nogen decideret favoritrytter, håber bare på seværdigt cykelløb. Hvilket for mig både kan inkludere defensiv som offensiv kørsel.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 09 Jul 2008, 20:30 »

Den fantastiske mand Jens Voigt. Verdens sejeste cykelrytter, det er der vidst ingen tvivl om. Når man gang på gang hører hans fantastiske kommentarer, kan man da ikke gøre andet end at lide den mand! Han er bare fantastisk.

Hvis man tager ham fra, så er der folk som Juan Antonio Flecha, Fabian Cancellara og David de la Fuente - selvom han nok ikke kommer til at vise noget specielt igen  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010