home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  holdindstrukser?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: holdindstrukser?  (Læst 764 gange)
Tha hipjumpers
Gæst

holdindstrukser?
« : 07 Jul 2007, 16:50 »

hej.
- Jég har et spørgsmål Opstemt hvordan skal jeg sætte holdinstruktionerne? altså skal det vøre hård taklinger osv?
sådan her har jeg den:http://www.freeimageparking.com/files/kb0z3398yoyk2wka2j74.png

Crazy-andreas
Gæst

Sv: holdindstrukser?
« Svar #1: 07 Jul 2007, 16:54 »

Jeg er bange for at dit link ikke virker, prøv at lave mellemrum, så det kommer til at se sådan her ud: den: http://www.freeimageparking.com/files/kb0z3398yoyk2wka2j74.png

Tha hipjumpers
Gæst

« Svar #2: 07 Jul 2007, 16:57 »

Jeg er bange for at dit link ikke virker, prøv at lave mellemrum, så det kommer til at se sådan her ud: den: http://www.freeimageparking.com/files/kb0z3398yoyk2wka2j74.png

tak Opstemt vil du hjælpe mig?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3: 07 Jul 2007, 17:05 »

Det afhlnger af hvordan du vil spille. Hvad jeg ser ud fra dine instrukser nu, så spiller du meget offensiv og aggresiv fodbold, hvilket er lige efter min bog.. Wink - Dog skal du passe på med alt for hårde tacklinger, specielt hvis dommeren er hård.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Tha hipjumpers
Gæst

« Svar #4: 07 Jul 2007, 17:23 »

Det afhlnger af hvordan du vil spille. Hvad jeg ser ud fra dine instrukser nu, så spiller du meget offensiv og aggresiv fodbold, hvilket er lige efter min bog.. Wink - Dog skal du passe på med alt for hårde tacklinger, specielt hvis dommeren er hård.. Smiley

Kerm

tak Opstemt gider sku ikke det der defensive lort Peace

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #5: 07 Jul 2007, 17:24 »

Dit hold kan ikke holde til at spille i så højt tempo hele kampen igennem, og hvis du spiller med lange bolde, kan ikke nødvendigvis betale sig at spille så hurtigt. Men hvis du virkelig vil lave en succesfuld taktik, ville jeg anbefale dig at læse lidt i manualen, og lave spillerinstruktione r.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 07 Jul 2007, 17:26 »

Den taktik kan da umuligt være god?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #7: 07 Jul 2007, 17:29 »

Dit hold kan ikke holde til at spille i så højt tempo hele kampen igennem, og hvis du spiller med lange bolde, kan ikke nødvendigvis betale sig at spille så hurtigt. Men hvis du virkelig vil lave en succesfuld taktik, ville jeg anbefale dig at læse lidt i manualen, og lave spillerinstruktione r.

Det er da netop når du spiller med lange afleveringer at du kan spille hurtigt !! Ellers skulle der i teorien komme for mange fejl afleveringer (Læs: ved korte) !

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Jul 2007, 17:31 »

Hvorfor f**den spiller du med "Spil på kontra" når du spiller så offentsivt.. Desuden, mener jeg at det er alt for offentsivt, 3 hak ned, med mentaliteten, vil jeg mene !

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #9: 07 Jul 2007, 17:34 »

Det er da netop når du spiller med lange afleveringer at du kan spille hurtigt !! Ellers skulle der i teorien komme for mange fejl afleveringer (Læs: ved korte) !
Når ja min fejl, jeg var et andet sted henne. Jeg benytter mig iøvrigt tit selv af højt tempo når jeg spiller direkte/langt.

Tha hipjumpers
Gæst

« Svar #10: 07 Jul 2007, 18:46 »

hvor er i lamme!! man vil have hjælp og får næsten ikke andet end kritik. jeg kom jo for at få hjælp!

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #11: 07 Jul 2007, 18:49 »

Hvorfor f**den spiller du med "Spil på kontra" når du spiller så offentsivt.. Desuden, mener jeg at det er alt for offentsivt, 3 hak ned, med mentaliteten, vil jeg mene !

Kerm
Jeg synes da der er mange, som har prøvet at hjælpe dig.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #12: 07 Jul 2007, 18:57 »

hvor er i lamme!! man vil have hjælp og får næsten ikke andet end kritik. jeg kom jo for at få hjælp!

Hvad mener du ? ? ? ? ?

Der er kommet mange råd, jeg ser bare ingen grund til at spille på kontra, når du spiller så offensivt, og så siger jeg at jeg mener at du spiller for offensivt ! Hvad hjælp er det du søger, hvis ikke det er vores ærlige mening, om dine instrukser, og hvad vi mener du kan gøre bedre, for at få mere sammenhæng, så kan jeg ikke se det. Og slet ikke ud fra det du skriver !

Skriv for susan da, hvad det er du skal have hjælp til, så vi har en chance for at hjælpe dig.. !

Der er meget, meget få på dette, yderst velfungerende forum, som vil dig ondt, og dem der er, er her nok ikke længe !

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #13: 07 Jul 2007, 18:58 »

Tror ikke sådanne ting vil motivere folk til at komme med hjælp ?

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #14: 07 Jul 2007, 19:00 »

Den taktik kan da umuligt være god?

Hvis det er disse to indlæg, som du referer til som lamme, så stiller Thomzen og jeg, bare spørgsmål, til din taktik.. og så kan du skrive tilbage, at det faktisk fungere rigtig godt for dig, og så er der ikke mere i den !

Tror ikke sådanne ting vil motivere
folk til at komme med hjælp ?

Det har du så evigt ret i, det virker ærlig talt som om, at han ikke ønsker den hjælp vi forsøger at give !

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010