home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Photoshop (Idiot)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Photoshop (Idiot)  (Læst 1417 gange)
Alfeprinsessen
Gæst

Photoshop (Idiot)
« : 07 Jul 2007, 06:50 »

Hej,

Håber virkelig at der er nogle herinde som kan hjælpe lille mig (men en lille advarsel, kan godt være lidt dum Peace forstår ikke alt, skal have det skåret ud i pap!)

Ja, jeg har endelig lige fået fat i Photoshop, og kunne så forfærdelig godt tænke mig at blive god til at lave siggys/signature da jeg spiller meget online RPG Peace
MEN MEN MEN, lille mig her fatter intet. Har fået en til at vise mig meget lidt, men forstod absolut ingenting. Han nævnte noget om nogle layers, og Brushers, eller hvad det nu hedder. Men kan ikke finde hovede og hale i det. Har en ven som er god til det med signature, men vil ik røbe sin hemmelighed om hvordan hun gør det Skuffet

Hun har brugt almindelige billeder og så skåret dem ud og sat dem over på baggrunde hun selv har lavet Skuffet men hvordan?? hjælp mig.. be om. Men som sagt, det skal være en der virkelig kan give sit tid og nøje forklare hvordan og hvorledes

ps, kan godt finde ud af noget af det, men det med fx at tilskære en person ud af et billede? bruge viskelæderet? Jamen det bliver aldrig så godt, og man kan se rundt om personen at der fjernet noget?? Kan man bruge en pensel eller noget for at gøre sådan kanterne rundt om en person ikke er så tydelige at de er skæret ud??

Heh, håber der er nogle som forstår:)

Alfeprinsessen
Gæst

Sv: Photoshop (Idiot)
« Svar #1: 07 Jul 2007, 06:54 »

OH!

Er der egentlig oss nogle herinde som ved hvordan man gøre når man fx har skåret en person ud og sætter den over på en anden baggrund. Hvilke knapper er det man skal trykke på for at gøre personen mindre, så den passer ind over på baggrunden man vil sætte den ind på??

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 08 Jul 2007, 02:11 »

Citat
Har en ven som er god til det med signature, men vil ik røbe sin hemmelighed om hvordan hun gør det

En ven siger du..  Huh

Jeg kan ikke hjælpe dig, da jeg aldrig har prøvet at lave et sig.

Alfeprinsessen
Gæst

« Svar #3: 08 Jul 2007, 08:11 »

Okai, nok nærmere en bekendt.. Men hun hjalp mig med at komme igang med PS,  kan da oss sådan nogenlunde. Men ville gerne have svar på visse ting, som hun ik gider hjælpe med  Ubeslutsom

Vinokourov
Manager

« Svar #4: 08 Jul 2007, 09:37 »

fix signaturene...

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010