Hej,
Håber virkelig at der er nogle herinde som kan hjælpe lille mig (men en lille advarsel, kan godt være lidt dum

forstår ikke alt, skal have det skåret ud i pap!)
Ja, jeg har endelig lige fået fat i Photoshop, og kunne så forfærdelig godt tænke mig at blive god til at lave siggys/signature da jeg spiller meget online RPG

MEN MEN MEN, lille mig her fatter intet. Har fået en til at vise mig meget lidt, men forstod absolut ingenting. Han nævnte noget om nogle layers, og Brushers, eller hvad det nu hedder. Men kan ikke finde hovede og hale i det. Har en ven som er god til det med signature, men vil ik røbe sin hemmelighed om hvordan hun gør det

Hun har brugt almindelige billeder og så skåret dem ud og sat dem over på baggrunde hun selv har lavet

men hvordan?? hjælp mig.. be om. Men som sagt, det skal være en der virkelig kan give sit tid og nøje forklare hvordan og hvorledes
ps, kan godt finde ud af noget af det, men det med fx at tilskære en person ud af et billede? bruge viskelæderet? Jamen det bliver aldrig så godt, og man kan se rundt om personen at der fjernet noget?? Kan man bruge en pensel eller noget for at gøre sådan kanterne rundt om en person ikke er så tydelige at de er skæret ud??
Heh, håber der er nogle som forstår:)