home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Viden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Viden  (Læst 753 gange)
Thore
Manager

Viden
« : 05 Jul 2007, 22:28 »

Ja inde under ens profil i FM kan man jo se ens egen viden omkring forskellige lande.
Jeg er manger i Aab lige pt. Til og starte med havde jeg fuld viden om Danmark, og ca. halv fyldt op om Sverige.
Nu her efter lidt over et år, er den svenske steget lidt, men mest overraskende er, at jeg nu har 1/4 viden omkring Brasilien  Shockeret
Jeg har ikke købt en eneste brasiliansk spiller, dog har jeg mange i truppen, er det nok til at man får viden om landet? For så mangler jeg noget viden om Norge.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

rudz
Landsholdsspiller

Sv: Viden
« Svar #1: 05 Jul 2007, 22:59 »

Man for viden fra "ruge" klubber også - deres staff osv, og fra deres "ruge" klubber igen osv osv..
Man kan self også bare smide sine scouts ud til de steder man vil vide mere om Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Thore
Manager

« Svar #2: 05 Jul 2007, 23:18 »

Man for viden fra "ruge" klubber også - deres staff osv, og fra deres "ruge" klubber igen osv osv..
Man kan self også bare smide sine scouts ud til de steder man vil vide mere om Smiley

Ja det er jeg godt klar over, det er heller ikk det jeg spørg til.
Du har jo også selv viden om forskellige lande, hvis du kigger under din profil, altså ikke klubben men dig selv. Det er en viden som du tager med hvis du skifter klub.  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Jul 2007, 23:20 »

Ah jo self .. heh

Men så er det jo nok derfor Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Thore
Manager

« Svar #4: 05 Jul 2007, 23:24 »

Det er nu heller ikk fordi det der skidt og få viden omkring Brasilien, der kan jeg jo ikke sende mine spejder hen, men jeg tror jeg har flere nordmænd end brasilianer, så det virker lidt underligt.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #5: 07 Jul 2007, 16:13 »

- Jeg har 5 eller 6 talentspejdere konstant udstationeret i forskellige dele af verden, hvilket også ses på min viden. I bund og grund er det ikke så vigtigt synes jeg, når jeg leder efter talenter på den måde jeg gør.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010