home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nyt logo til arsenal.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Nyt logo til arsenal.dk  (Læst 9421 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Nyt logo til arsenal.dk
« Svar #15: 05 Jul 2007, 21:33 »

Jeg vil lige indskyde at dem der er villige kan få det officielle logo tilsendt af mig pr. MSN, og så skulle billedet selvfølgelig også gerne inkludere Bendtner, nu hvor det er Arsenal Denmark. Jeg har desuden fået tilsendt en hel bunke store high-def billeder, som man kan bruge til at lave det, de er dog ikke pre-cut (eksempel: http://michael.hawkins.dk/fab1.jpg). Jeg forestiller mig at logoet kan blive med Bendtner, Fabregas og Van P...

Skriv evt. i tråden, eller stadig på MSN hvis man er interesseret, jeg har set at der er en hel masse gode grafikere herinde, så der må være nogen der har lyst Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don Abramovich
Manager

« Svar #16: 05 Jul 2007, 21:39 »

Skal billederne være klippet ud? Eller må man godt bare f.eks det billede du linker til? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 05 Jul 2007, 21:44 »

What ever floats your boat Wink Du kan selv prøve at stykke noget sammen, og så sende det til mig Smiley Jeg kan jo lige linke til noget Gosser lavede, før jeg kom med Bendtner som krav, og det officielle logo Wink

http://www.freeimageparking.com:80/files/krfxx8oeghjoxei47sc3.png

Det er noget i den retning jeg tænker på, bare med Bendtner, Fab og Van P, og så med det officielle logo, som jeg kan sende til dig Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don Abramovich
Manager

« Svar #18: 05 Jul 2007, 21:53 »

What ever floats your boat Wink Du kan selv prøve at stykke noget sammen, og så sende det til mig Smiley Jeg kan jo lige linke til noget Gosser lavede, før jeg kom med Bendtner som krav, og det officielle logo Wink

http://www.freeimageparking.com:80/files/krfxx8oeghjoxei47sc3.png

Det er noget i den retning jeg tænker på, bare med Bendtner, Fab og Van P, og så med det officielle logo, som jeg kan sende til dig Smiley
Okay, så vil jeg da kigge på det. Sender du logoet i en PB? Og hvornår skal jeg senest aflevere det? Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #19: 06 Jul 2007, 00:00 »

Så har jeg lavet mit Smiley

Gosser
Manager

« Svar #20: 06 Jul 2007, 00:04 »

Post Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #21: 06 Jul 2007, 00:07 »

Er sku' ikke sikker på det er det rigtige logo Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 06 Jul 2007, 16:46 »

Det ville være bedre hvis Bendtner stod frem, ligesom på Gossers eksempel, og hvis et par andre også gjorde det... Det er det rigtige logo ja, men jeg har det også i sort og guld, hvis det kan bruges. Du kan tilføje mig på msn, så kan vi se på det.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 07 Jul 2007, 00:16 »

Jeg var ikke så glad for Arsenal.dk's logo, så tog mig den frihed til at lave et nyt logo selv.

Her er banneret:

Hvis det skulle være til jeres interesse har jeg også gemt logoet i stor udgave, så det kan bruges til andre ting.

Udover det har jeg også lavet et banner med det gamle logo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 17 Sep 2007, 21:39 »

Så er den nye Arsenal Denmark side oppe... www.arsenal.dk - Tak til alle bidragene, vi har lavet noget bannerskift, så de bedste er med...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 17 Sep 2007, 21:40 »

Jeg vil lige indskyde, at hvis man stadig har lyst til at præge siden, modtager jeg stadig bannere. Målene er 938 x 150 pixels

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 24 Sep 2007, 22:22 »

Jeg var ikke så glad for Arsenal.dk's logo, så tog mig den frihed til at lave et nyt logo selv.

Her er banneret:

Hvis det skulle være til jeres interesse har jeg også gemt logoet i stor udgave, så det kan bruges til andre ting.

Udover det har jeg også lavet et banner med det gamle logo.

Freddie, er det muligt for dig at lave banneret i størrelsen 938x150 pixels? Så vil det nemlig kunne bruges på siden Smiley

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 24 Sep 2007, 22:53 »

Jeg kan prøve..

Niko
Gæst

« Svar #28: 24 Sep 2007, 22:54 »

Jeg kan prøve..

Det er sku også godt lavet!  Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010