home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1003 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  B93 - De hvide engle!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: B93 - De hvide engle!  (Læst 17995 gange)
FCK88
Manager

Sv: B93 - De hvide engle!
« Svar #15: 05 Jul 2007, 15:58 »

Damn det her er sgu en spændende blog.. B93 FTW .. og til dig Halleberry.. KUTGW Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #16: 05 Jul 2007, 16:06 »

Dette er en meget fin bloq.
-Spændene klubvalg
Rimlig gal kamp mod herlev, hele 4 røde kort

mange tak Smiley

og ja, det var ret vildt! spillede faktisk en kamp med Roma engang, hvor modstanderne fik fire røde kort, det er næsten endnu vildere^^

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #17: 05 Jul 2007, 16:07 »

Damn det her er sgu en spændende blog.. B93 FTW .. og til dig Halleberry.. KUTGW Wink

Tusind tak!

hvis jeg tager mig sammen kommer der en update i aften/nat Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #18: 05 Jul 2007, 20:52 »

Flot meget bedre. Smiley Godt du tog min kritik til efterretning...
Kommer der ligeså meget tekst til hver kamp, for det bliver nok trættende i lægnden tror jeg.. Smiley

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #19: 05 Jul 2007, 23:56 »

Flot meget bedre. Smiley Godt du tog min kritik til efterretning...
Kommer der ligeså meget tekst til hver kamp, for det bliver nok trættende i lægnden tror jeg.. Smiley

igen, mange tak Smiley

du har helt ret, er lidt i tvivl om hvordan jeg skal sætte det op.. måske skulle jeg bare skrive generelt om hver måned, og vise resultater, målscorere mm., og så uddybe et par kampe hvis de er specielt vigtige..?

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #20: 05 Jul 2007, 23:59 »

Sweet, endelig en B.93 blog, overvejede at lave mit B.93 spil som blog men gad ikke..

Godt indtil videre - også resultaterne Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #21: 06 Jul 2007, 00:24 »

Mange tak Opstemt

Vidste ikke der var så mange der holdt med b93'erne^^

Regner med en update inden for en times tid..

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 06 Jul 2007, 00:48 »

igen, mange tak Smiley

du har helt ret, er lidt i tvivl om hvordan jeg skal sætte det op.. måske skulle jeg bare skrive generelt om hver måned, og vise resultater, målscorere mm., og så uddybe et par kampe hvis de er specielt vigtige..?

Sådan synes jeg du skal gøre det Opstemt

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #23: 06 Jul 2007, 01:01 »

prøver en lidt mere alternativ måde i næste update.. snart klar.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #24: 06 Jul 2007, 01:42 »

Kampene i september

De første to kampe i september måned var hhv. imod AB70 på hjemmebane og Hvidovre på udebane, begge i 2. Division Øst. AB70 var på dette tidspunkt i sæsonen den absolutte bundskraber med kun to point i seks kampe, og jeg havde ladet spillerne vide, at dette opgør skulle vindes! Kampen blev dog heller ikke videre besværlig for B93'erne, der ikke havde nogen problemer med at køre en 2-0 sejr hjem, bl.a. via et flot mål fra Ronny B, som så småt bliver forgudet af klubbens fans efter hans gode start på sæsonen.
Ugen efter på Hvidovre Stadion fik spillerne og jeg dog hurtigt armene ned igen efter den sikre hjemmesejr mod AB70. Hvidovre udspillede os, og efter cirka 20 minutters spil, var vi allerede bagude 3-0. Vi virkede modløse og trætte, og kun rent held og en reducering fra Mads Spur-Mortensen gjorde, at vi ikke forlod kampen med en endnu større ydmygelse. Dette var langt fra den optimale optakt til nøglekampen mod KB ugen efter, og jeg regner med, at indstillingen og spillet bliver stærk forbedret inden da!

Søndag den 3. september, Østerbro Stadion
2. Division Øst

B93 2 – AB70 0         

1-0 Ronny B. Petersen (63)
2-0 Claus Nielsen (67)

Søndag den 10. september, Hvidovre Stadion
2. Division Øst

Hvidovre 3 – B93 1

1-0 Benno Petersen (13)
2-0 Benno Petersen (20)
3-0 Morten Overgaard (22)
3-1 Mads Spur-Mortensen (24)

~ Kampen om København ~

Der var lagt op til et brag af en kamp imellem de to københavnerklubber B93 og KB på Østerbro Stadion. Inden eftermiddagens opgør havde KB hentet 1 point mere i ligaen end os, og de var dog også svage favoritter til at snuppe de tre point. Gutterne var fra start opsatte og vidste, at hvis vi vandt, ville vi for alvor kunne kæmpe med om en topplacering i ligaen. Det var en meget vigtig kamp for os, ikke mindst fordi KB var vores ærkerivaler. Det var Kampen om København!
Ude på sidelinjen stod jeg med sommerfugle i maven og bed negle, og bedte til Gud om ikke at få endnu en ydmygelse efter sidste uges nederlag til Hvidovre. Det viste sig, at jeg ikke havde grund til bekymring.
Selvom vi startede lidt usikkert og tilbageholdende, gav Mads Spur-Mortensen os en drømmestart efter 16 minutters spil, da han hamrede bolden op i krogen fra 30 meters afstand. Derefter faldt tempoet lidt, og KB fik lov at udligne kort før pausen. Fra starten af anden halveg sad vi på det hele, og vi fik fortjent scoret to mål mere til slutresultatet 3-1. Man kan konstatere at hovedparten af de 2200 tilskuere fik en flot sejr at glæde sig over, og at vi fik vist, hvem der bestemmer i København!

Søndag den 17. September, Østerbro Stadion

2. Division Øst

B93 3 – KB 1

1-0 Mads Spur-Mortensen (16)
1-1 Kim Tandrup (40)
2-1 Henrik Olsen (49)
3-1 Glenn Marcher (61)

Søndag 24. september, Østerbro Stadion
2. Division Øst

B93 1 – Glostrup 1

0-1 Anders Nygaard (19)
1-1 Mohammed Ali (88)

Jeg havde fortalt spillerne før kampen mod Glostrup, at jeg ville have rundet september måned af med en sejr på hjemmebane, men sådan blev det ikke. Drengene leverede ingen vidundere på græstæppet, og forsvaret var ret usikkert hele kampen igennem. Specielt Diego Tur synes jeg mangler noget fart nede bagved, og jeg glæder mig til at få talentet Mathias ”Zanka” Jørgensen tilbage, når han bliver sin skade kvit.

Da september måned nu er ovre, og der er spillet otte kampe i ligaen, vil jeg lige indlægge et Screenshot af stillingen af ligaen. Det ser rigtig godt ud, og jeg er positivt overrasket over, at vi har formået kun at tabe en ud af otte kampe i ligaen. Jeg håber, vi kan fortsætte de gode takter og holde os på anden pladsen i ligaen, der giver adgang til slutspil om oprykning.

I næste update >>> De sidste kampe før vinterpausen - Mødet med Brøndby II

« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 01:44 af halleberry » Logged

FCK88
Manager

« Svar #25: 06 Jul 2007, 10:49 »

This blog is getting better and better every time you update it.. KUTGW Halleberry... nice nok at du slog KB(selvom jeg er FCK-fan)... du tæver da bare lige BIF II ud af banen Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Guldbrand
Gæst

« Svar #26: 06 Jul 2007, 10:53 »

Du skriver
"Jeg håber, vi kan fortsætte de gode takter og holde os på anden pladsen i ligaen, der giver adgang til slutspil om oprykning."

Hvilket jo egentlig er sant nok.. men set ud fra tabellen hvor det er Brøndby II der ligger nr 1. Så er det jo dig der på nuværende tidspunkt rykker direkte op da Brøndby II jo ikke kan rykke op..   Wink

Men en god blog du har fået stablet sammen, og flot sejr over KB  Thumbs Up   Hvis du kan forsætte sådan her, så er du da næsten sikker på at rykke op  Hævet Øjenbryn

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #27: 06 Jul 2007, 15:09 »

Tusind tak begge to Smiley
Du skriver
"Jeg håber, vi kan fortsætte de gode takter og holde os på anden pladsen i ligaen, der giver adgang til slutspil om oprykning."

Hvilket jo egentlig er sant nok.. men set ud fra tabellen hvor det er Brøndby II der ligger nr 1. Så er det jo dig der på nuværende tidspunkt rykker direkte op da Brøndby II jo ikke kan rykke op..   Wink

Haha, den havde jeg ikke set komme! Men du har jo selvfølgelig ret.. hvor nice egentlig, større chancer for os Opstemt

Jeg kunne ellers godt tænke mig noget lidt flottere grafisk, men er sgu ikke så god til det endnu..
« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 15:11 af halleberry » Logged

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #28: 06 Jul 2007, 17:03 »

Jeg regner med en update inden for en times tid Smiley

MLL
Manager

« Svar #29: 06 Jul 2007, 17:04 »

Nice Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010