home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  B93 - De hvide engle!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: B93 - De hvide engle!  (Læst 17996 gange)
halleberry
Ynglingespiller

B93 - De hvide engle!
« : 04 Jul 2007, 20:58 »

B93 - De Hvide Engle

Fodboldklubben B93 har på et pressemøde i dag, den 1. juli 2006, offentliggjort ansættelsen af manager Rune Hansen. Hansen er kun 30 år gammel, og helt uerfaren som manager i fodboldverdenen. Vi har spurgt Bestyrelsesformand Jørgen Ritnagel, hvorfor valget faldt på netop denne mand.

-   Jeg mener, at Rune er den rette mand til jobbet. Han har store ambitioner, og han kan se masser af potentiale i den nuværende spillertrup. Jeg vil bede tilhængerne af klubben om at have tillid til Rune, for jeg er sikker på, at han har kvaliteterne, til at føre B93 tilbage til toppen af dansk fodbold.

Vi har været heldige også at få et kort interview med den nye manager.

-   Rune Stürup Hansen, først og fremmest tillykke med jobbet. Hvad fik dig til at vælge netop B93? Vi har hørt der var interesse fra andre klubber fra både 2. Division Øst og Vest.

-   Det er rigtigt, at der var flere tilbud at vælge imellem. Der var flere grunde til mit valg. Først og fremmest mener jeg at B93 er en spændende klub med masser af potentiale, og for det andet behøver jeg ikke at finde et nyt sted at bo, da jeg allerede er bosat på Østerbro med min familie. det var sådan set et helt perfekt job for mig.

-   Den kommende sæson ser rigtig spændende ud. I er spået en 5. plads i 2. Division Øst, hvordan ser du på holdets chancer?

-   Jeg er sikker på, at truppen kan slutte sæsonen med en plads i den bedste halvdel af ligaen, og hvis vi har marginalerne på vores side, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne kæmpe med i top-3.

-   Vil der komme forstærkninger til truppen i løbet af de næste uger?

-   Jeg kunne godt tænke mig et par stykker, men det bliver svært. Klubbens økonomi gør, at vi ikke har nogen penge at købe spillere for, og at vi kun kan tilbyde en lav løn. Men jeg vil gøre mit bedste for at hente et par spillere på fri transfer. 

Vi ønsker held og lykke, og venter spændte til sæsonstart.

« Seneste Redigering: 05 Jul 2007, 19:00 af halleberry » Logged

Guldbrand
Gæst

Sv: B93 - De hvide engle!
« Svar #1: 04 Jul 2007, 21:05 »

Ser udemærket ud.. Og bliver spændende at følge..   Thumbs Up  Men måske et lidt uheldigt billedvalg når det nu bla. er Morten Olsen der sidder ved pressemødet..   Wink

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #2: 04 Jul 2007, 21:07 »

tak Smiley

hehe ja det har du ret i, men var det eneste pressemøde billede jeg kunne finde som ikke handlede om MGP.. Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 21:09 af halleberry » Logged

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #3: 04 Jul 2007, 21:10 »

Godt klubvalg, jeg kender et pat stykker som spiller på deres ungdomshold, jeg er bare ikke sikker på at de er med i spillet.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #4: 04 Jul 2007, 21:12 »

Godt klubvalg, jeg kender et pat stykker som spiller på deres ungdomshold, jeg er bare ikke sikker på at de er med i spillet.
jeg kender også en enkelt - og han er med i spillet.

Mathias "Zanka" Jørgensen Opstemt talentfuld forsvarsspiller. men han er jo lige blevet solgt til FCK i virkeligheden..

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #5: 04 Jul 2007, 21:15 »

Fin start og spændende klubvalg.
Det bliver spændende at følge. Smiley

Brøndby IF & Chelsea FC

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #6: 04 Jul 2007, 21:48 »

tak tak.

dejligt med lidt respons. Peace

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #7: 04 Jul 2007, 22:32 »

Møde med truppen

Østerbro Stadion, hjemmebane for både BK Skjold og B93. I baggrunden ses Danmarks nationalstadion Parken, hvor FCK som er B93s store konkurrenter, spiller deres hjemmekampe.

Det var en både spændende og positiv oplevelse at møde spillerne til det første træningspas. De virkede alle meget imødekommende, og de var meget opsatte på at give alt hvad de havde i forsøget på at rykke op i 1. division allerede i denne sæson. Jeg mener helt sikkert, at vi har en mulighed, men jeg tror dog også, at det kan blive svært at holde trit med tophold som KB og Brøndby II.
Jeg forventer, at vi rykker op i 1. Division efter maksimum to sæsoner, og i det lange løb vil jeg arbejde på at få klubben tilbage til fordums tiders styrke. I årene mellem 1. og 2. Verdenskrig vandt B93 Superligaen (dengang bare kaldet 1. Division) utallige gange, og det er mit mål, at B93 skal kunne gøre det igen under min ledelse. Første skridt på den lange og svære vej vil uden tvivl være oprykning fra 2. Division Øst, gerne i denne sæson. Hvis vi har heldet med os, er det bestemt ikke umuligt.

Efter de første par uger på posten har jeg skabt mig et overblik over, hvordan holdets startopstilling vil komme til at se ud. Der er mange talenter i klubben, men først og fremmest vil jeg bygge det meste af mit hold på spillere, der i forvejen har noget rutine. jeg havde dog set talentet Mathias ”Zanka” Jørgensen som en mulig fast mand i forsvaret, men han blev uheldigvis skadet før sæsonen startede og er ude imellem tre til fem måneder. Holdets anfører vil blive den centrale forsvarer Jimmy Müller, der kommer til at bære nr. 5. Jimmy har spillet tre sæsoner for B93 indtil videre, og han har en masse rutine fra både 1.- og 2. Division.

Jeg har også hentet fire spillere på fri transfer, men det er dog kun en enkelt af dem, der er udset som fast mand. De andre er hentet til at styrke truppens bredde:

Diego Tur, forsvar – En erfaren herre, der tidligere i karrieren har spillet i FC København.
Peter Hasselgren, offensiv midtbane – En nu 30 år gammel spiller, som startede sin karriere i B93 i 1995.
Per Stokholm, målmand – Per er udset som førstemålmand i den kommende sæson, og har blandt andet spillet i AAB i sæsonen 04/05
Morten Lauritsen, midtbane – en allround spiller, der har spillet en håndfuld kampe for AAB i superligaen tidligere i karrieren.

Startopstilling B93 sæsonen 06/07 ser således ud:

I næste update >>> De første kampe i 2. Division Øst og Pokalturneringen.

« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 22:52 af halleberry » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 04 Jul 2007, 22:39 »

Udemærket start Smiley
Måske lidt rodet, men ellers ser det fint ud Smiley

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #9: 04 Jul 2007, 22:43 »

mange tak Smiley

hvis du hentyder til grafisk opsætning osv., er det blandt andet fordi at jeg er ret ny på dette forum, og lige skal finde ud af hvordan det hele skal sættes op og hvordan man egentlig gør det..

håber det bliver bedre med tiden^^

Soccerpop
Gæst

« Svar #10: 04 Jul 2007, 22:44 »

mange tak Smiley

hvis du hentyder til grafisk opsætning osv., er det blandt andet fordi at jeg er ret ny på dette forum, og lige skal finde ud af hvordan det hele skal sættes op og hvordan man egentlig gør det..

håber det bliver bedre med tiden^^

Noget i den stil... Du må også gerne lige kigge din tegnsætning igennem synes jeg...

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #11: 04 Jul 2007, 22:47 »

i will Smiley

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #12: 05 Jul 2007, 15:47 »

Sæsonstart

Så oprandt dagen endelig. Dagen, hvor jeg for første gang skulle stå på sidelinjen og forhåbentlig guide os til en sejr i 2. Division Øst. Drengene var klar, tilhængerne var klar, og jeg var klar. I omklædningsrummet før kampen kunne man mærke på spillerne, at dette også var noget, de havde ventet på og set frem til. Jeg fortalte dem, at det var vigtigt at komme godt fra start i ligaen, hvis vi skulle have en chance for at rykke op i denne sæson, specielt da kampen idag var imod Greve, som højst sandsynligt skulle kæmpe om nedrykning.
Kampen forløb dog også som ventet, med en relativt sikker sejr. Glenn Marcher bragte os planmæssigt foran efter et hjørnespark, og derefter sad vi på det meste af kampen. 10 minutter inde i anden halveg øgede Ronny B. Petersen føringen, men kun fire minutter senere reducerede Greve. Tættere kom de dog aldrig på en udligning, og kampen endte fortjent 2-1 til os. Vi havde styr på begivenhederne, og jeg er godt tilfreds med drengenes indsats, og glad for at min første betydningsfulde kamp med B93 er vel overstået!

Lørdag den 5. august, Greve Idrætscenter
2. Division Øst

Greve 1 – B93 2

0-1 Glenn Marcher (22)
0-2 Ronny B. Petersen (55)
1-2 Patrick Wibroe (59)

Onsdag den 9. august, Herlev Stadion
Danske Pokalturnering 1. runde

Denne kamp blev med fire røde kort og fire mål langt mere nervepirrende, end jeg havde troet. Der blev gået hårdt til den, og det var ikke 90 minutters spil fyldt med flotte driblinger og detaljer. Der var dog plads til en enkelt – lyspunktet i kampen var uden tvivl Ronny B. Petersens mål; han satte to Herlev spillere af på midten af deres banehalvdel, og udplacerede derefter Vognbjerg i Herlevmålet. Ronny B. ser ud til at være en potentiel topscorer i denne sæson, og han blev da også kåret til banens bedste spiller efter kampen. Dejligt at være videre i pokalturneringen, som er den eneste turnering udover 2. Division Øst, vi deltager i dette år.

Herlev 1 – B93 3

0-1 Kristian Nielsen (8)
0-2 Ronny B. Petersen (48)
1-2 Michael Junker (73)
1-3 Jimmy Müller (81)
Mark Strøm udvist, B93 (37)
Thomas Høegh udvist, B93 (51)
Kim Bjerre udvist, Herlev (67)
Jens Meyer udvist, Herlev (83)

Inden næste kamp mod Stenløse, er der sket et par nye ting. Vores centrale midtbanespiller Mads Spur-Mortensen har forstrukket en hasescene, og vil være ude imellem to uger og en måned – et hårdt slag for os.
Derudover er der blevet trukket modstandere til 2. runde i pokalturneringen, hvor vi skal op imod Næstved. Det bliver spændende at se om drengene kan begå sig mod et hold fra 1. division!

Søndag den 13. august, Østerbro Stadion
2. Division Øst

B93 2 – Stenløse 1

1-0 Kristian Nielsen (2)
1-1 Dragan Bakovic, selvmål (56)
2-1 Ronny B. Petersen (73)

Stenløse fik ikke et ben til jorden mod en opsat flok B93’ere, hvilket resultatet dog ikke afspejler. Grunden til det hedder Dragan Bakovic. Højrebacken havde fået chancen fra start i dag, da Mark Strøm var ude med karantæne efter sit røde kort mod Herlev, men han levede langt fra op til mine forventninger. Han spillede en skidt kamp; først og fremmest lavede han et utroligt klodset selvmål, der var lige ved at koste os sejren, hvis ikke Ronny B. var dukket op for tredje kamp i træk og scoret sejrsmålet. Efter to kampe spillet i ligaen, indtager vi overraskende 1. pladsen, med to point ned til nærmeste forfølger, KB.                             

Søndag den 20. august, Roskilde Idrætspark
2. Division Øst

FC Roskilde 0 – B93 0

Vi var svage favoritter til denne udekamp, men det viste sig, at vi ikke var et hak bedre end FC Roskilde. Ingen af holdene spillede særlig godt, og der var ikke en eneste åben chance i hele kampen. En kedelig kamp, som endte retfærdigt med 1 point på kontoen til begge hold.
Jeg håber, gutterne kan rejse sig og levere en bedre indsats mod Næstved i pokalturneringen om et par dage, for denne indsats var absolut ikke godkendt.

Onsdag den 23. august, Østerbro Stadion
Danske Pokalturnering 2. runde

B93 1 – Næstved Boldklub 1 (videre på straffe)

0-1 Stefan K. Hansen (13)
1-1 Ronny B. Petersen (45)
Henrik Madsen udvist, Næstved (54)

Der var lagt op til en spændende kamp mellem B93 og Næstved, der for nylig var rykket op i 1. division. Fra start virkede vi nervøse, og det straffede Næstved med et flot mål. 0-1. Men gutterne kæmpede flot, og overtog stille og roligt kampen. I 25. minut var Ronny B. igen på pletten, men målet blev tvivlsomt underkendt for offside. Men det tog dog ikke modet fra ham, tværtimod. Få sekunder før pausen fik han en dyb stikning mod mål, og han svigtede ikke. 1-1 ved pausen. Fra anden halvegs start var der kun et hold på banen – B93. Vi udspillede simpelthen Næstved, og vi havde blandt andet to skud på træværket. Men ind ville bolden ikke, og kampen gik ud i forlænget spilletid og derefter straffesparkskonkur rence. Dér viste Næstved, at de teknisk er klasser bedre end os, og de gik ufortjent videre. Et ærgerligt nederlag. Det var simpelthen for dårligt, at vi ikke kunne få scoret sejrsmålet, specielt efter Næstveds udvisning i starten af 2. halveg.

Straffesparkskonkur rence:

B93                                                Næstved

Troels Jensen scorede                  Jesper Villadsen scorede
Mohammed Ali brændte                Rune Lind scorede
Ronny B. Petersen brændte         Mathias Tauber brændte
Claus Nielsen brændte                  Anders Fosgaard scorede

I næste update >>> Kampen om København!

MLL
Manager

« Svar #13: 05 Jul 2007, 15:54 »

Dette er en meget fin bloq.
-Spændene klubvalg

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #14: 05 Jul 2007, 15:55 »

Rimlig gal kamp mod herlev, hele 4 røde kort

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010