home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjælp ang. grafikkort!!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp ang. grafikkort!!  (Læst 1219 gange)
N17
Manager

Hjælp ang. grafikkort!!
« : 15 Jan 2006, 11:19 »

Jeg har et problem på min computer. Min computer begyndte at kører virkelig langsomt, så valgte at formaterer den og ligge alt ind igen. Det har da også virket, bortset fra at den tit skriver er Internet Explorer har udført en ulovlig handling og lukkes.  crazy

Men nu har jeg Norton Antivirus inde, og den skriver at der ingen spyware, virus eller andet farligt er på computeren. Så ved ikke hvorfor den skriver det med en ulovlig handling. Nogen der ved det??  Huh

MEN... Det som jeg egentlig vil spørge om, det handler om mit grafikkort. Jeg har Nvidia GeForce FX 5700 lagt på computeren, da jeg fik afvide at det var noget af det bedste. Men efter jeg har haft tømt computeren, så har jeg bare et vga kort. Hvilket blandt andet bevirker at jeg ikke kan spille Fifa Football Manager, da den skriver den skal bruge et Graphics Accelerator kort, og det skulle være mit grafikkort. Nu vil jeg så spørge om der er nogen af jer der ved hvordan jeg får installeret mit grafikkort igen?? Jeg kan ikke finde cdén lige pt.!!??

På forhånd tak!
« Seneste Redigering: 15 Jan 2006, 11:29 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

tturbo1
Manager

Sv: Hjælp ang. grafikkort!!
« Svar #1: 15 Jan 2006, 11:36 »

Det er med at IE lukker ned pga en ulovlig havdling er en folkesygdom hos Windows.
Så det kan du sikkert ikke gøre så meget ved.

Med hensyn til grafikkort er der selvfølgelig gået et eller andet galt, da du installerede forfra.
Vil skyde på du måske mangler nogle drivere til dit bundkort, som gerne skulle følge med på en cd.

Så start med at tjekke om alt er som det skal være:
Vælg Kontrolpanel - Ydelse og vedligeholse - System
Der vælger du Hardware - Enhedshåndtering
Der kan du bla. se om der er spørgsmålstegn ved nogle af driverne. Er der det, så mangler du dem, og skal finde ud af hvor de ligger. Du kan evt prøve at slette dem og genstarte maskinen, og så skal den gerne spørge efter dem når du starter op igen.
Under skærmkort kan du se hvilket kort der er installeret og står der ikke Nvidia så er det forkert. Den kan du evt. også slette og genstarte og så skal den spørge efter den igen.
MEN er der ingen gule spørgsmålstegn, kan du sikkert nøjes med at installerer en Nvidia driver.
Den finder du her: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Vælg GraphicVælg Graphics Driver - GeForce (vil jeg tro) - Windosw XP/2000
Vælg International og Primary Download og gem filen på skrivebordet.
Derefter dobbelklikker du bare på den og installerer.
HAr du stadig problemer så fang mig på MSN, men jeg er først tilbage lidt over 1.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 15 Jan 2006, 11:53 »

Jeg har et problem på min computer. Min computer begyndte at kører virkelig langsomt, så valgte at formaterer den og ligge alt ind igen. Det har da også virket, bortset fra at den tit skriver er Internet Explorer har udført en ulovlig handling og lukkes.  crazy

Men nu har jeg Norton Antivirus inde, og den skriver at der ingen spyware, virus eller andet farligt er på computeren. Så ved ikke hvorfor den skriver det med en ulovlig handling. Nogen der ved det??  Huh

MEN... Det som jeg egentlig vil spørge om, det handler om mit grafikkort. Jeg har Nvidia GeForce FX 5700 lagt på computeren, da jeg fik afvide at det var noget af det bedste. Men efter jeg har haft tømt computeren, så har jeg bare et vga kort. Hvilket blandt andet bevirker at jeg ikke kan spille Fifa Football Manager, da den skriver den skal bruge et Graphics Accelerator kort, og det skulle være mit grafikkort. Nu vil jeg så spørge om der er nogen af jer der ved hvordan jeg får installeret mit grafikkort igen?? Jeg kan ikke finde cdén lige pt.!!??

På forhånd tak!

Norton Antivirus har intet med søgning af spyware at gøre . Det sørger bare for der ikke kommer virus ind, men ikke spyware at gøre, der skal du have fat i spywareblaster som det første det kan hjælpe med at holde noget spyware ude og programmet er gratis, det kan hentes her : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html , og at få et gratis spyware program kan du f.eks bruge MS Antispyware som også er gratis og  holder sig opdateret konstant, det kan du hente her : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=321CD7A2-6A57-4C57-A8BD-DBF62EDA9671&displaylang=en

yderligere kan du læse lidt om spyware her http://www.flexbeta.net/main/articles.php?action=show&id=84 og der er spy, search and destroy også nævnt, og det kan du hente her http://www.safer-networking.org/dk/download/index.html og deter også gratis og på dansk.

Det du gør så er at installere spywareblaster først, sætter indstillinger til at protecte, så downloader du MS Antispyware installere det og evt lige prøver og opdatere det, så kører du en test på din computer og fjerner alt det det nu finder, og så når det er klaret installere du Spy Search and Destroy opdatere det og så skulle du være sikret mod spyware ..

Men det er ikke altid nødvendigvis spyware der kan være problemet, det kan være ram fejl f.eks det kan være fordi du ikke har opdateret windows helt og aldeles, jeg mindes nemlig der var mange af sådanne fejl før SP 2 udkom.

N17
Manager

« Svar #3: 15 Jan 2006, 14:16 »

Takker og bukker mange gange. Nu virker det sku.. Grafikkortet skulle bare installeres inde fra Nvidias hjemmeside, mens de andre ting har fjernet noget skidt fra computeren. Mange tak  Opstemt

Desuden opdaterede jeg Windows helt - Tak endnu engang

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 15 Jan 2006, 14:20 »

Det er det vi er til for  Thumbs Up

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 15 Jan 2006, 16:45 »

Det er det vi er til for  Thumbs Up

Jeg blev født med den mission , så nu er der ikke nogen mening med livet for mig mere , hvad skal jeg så ..  Græder

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 15 Jan 2006, 17:13 »

Skaffe noget sommer og sol, og en masse nye brugere Peace

Champion
Gæst

« Svar #7: 15 Jan 2006, 17:41 »

Skaffe noget sommer og sol, og en masse nye brugere Peace
Jeg er da lige her  Wink men solen må du godt finde

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010