home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [PAUSE]Back to 1-1-8!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [PAUSE]Back to 1-1-8!  (Læst 12970 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #15: 04 Jul 2007, 18:44 »

Det var straks langt bedre. En meget mere struktureret måde at viderebringe oplysningerne. Flot update.

Dog lyder det lidt ekstremt, at det skulle foregå i det 2000. århundrede Grin Derudover er jeg uenig i, at Brasilien var favoritter ved VM 2002. Det år var de nemlig ikke blandt de bedste hold i den sydamerikanske kvalifikation, og i lang tid var der sågar tvivl om deres deltagelse. Tværtimod var Argentina efter min mening den helt store favorit ved den slutrunde, men de skuffede som bekendt eftertrykkeligt.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #16: 04 Jul 2007, 18:46 »

ikke dårligt!!! Opstemt

er det en blog, hvor du så vil overtage brasilien nu og fortælle om det?

Jo, jeg er Brasiliensk landstræner og jeg hedder jo som sagt Bebeto, ligesom den gamle angrebsstjerne, og jeg vil så tilbage til de gamle dage, hvor alle Brasiliensk kampe endte 9-6 osv. Altså total offensivt.

Men der vil tit komme sådan nogle portrætter af deres bedste spillere gennem tiderne osv., fordi der jo er lang tid imellem kampene Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #17: 04 Jul 2007, 19:02 »

meget meget spændende blog med Brazil Smiley

ville nok tage nogle andre udtagelser end dig men jeg ved at du har gode erfaringer med Brasilien Wink

held og lykke med kvalen til Cop America

EDIT: hvade skrevt et indlæg her til denne blog men kom til at lukke vinduet ned jeg ville ellers have sendt indlæget for et kvarter siden.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #18: 04 Jul 2007, 19:14 »

Superfed update Cesc.. det ser rigtig godt ud og glæder mig til at høre mere...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #19: 04 Jul 2007, 19:20 »

meget meget spændende blog med Brazil Smiley

ville nok tage nogle andre udtagelser end dig men jeg ved at du har gode erfaringer med Brasilien Wink

held og lykke med kvalen til Cop America

EDIT: hvade skrevt et indlæg her til denne blog men kom til at lukke vinduet ned jeg ville ellers have sendt indlæget for et kvarter siden.

Der er skam ikke kval. til den turnering, da der jo ikke er helt så mange lande, men ja. Der skal snart spilles Wink
Og tak for kommentaren!

Superfed update Cesc.. det ser rigtig godt ud og glæder mig til at høre mere...  Thumbs Up

Er glad for du synes om det Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #20: 04 Jul 2007, 19:46 »

Undskyld, vil jeg lige starte med at sige !!

Det er så skidt Cesc, ved godt at det ikke er god kotume at rette på folks stavning og grammatik, men sidder ærlig talt og krummer tær nogen gange !! Inden du sender dine updates, er du nødt til at læse dem igennem, eller få en ven til det ! Det bliver meget mere let læsligt så !
Du er nødt til at gå tilbage og rette fejl, og mangler i dine første indlæg, så vil du fange 2x mange !

Det var så lige møjfaldet Wink
Nu til det positive Smiley

Kanon idé, med en så offensiv taktik.. Glæder mig til at læse om det ! Håber du vil smide SS'er af holdindstrukser, og selve taktikken, går ud fra at du spiller med 3 off. midt og 3 angriber, hvor de 2 af off. midterne, ligger helt ude på hver deres kant, mens den sidste er central, og at de 3 angribere alle ligger centralt Smiley
Bruger du Rochemback, som DMC eller som MC?
Håber der kommer lidt SS, så er jeg totalt hooked, hvis altså du lige retter lidt inden du lægger dem op ! Wink

Igen undskyld for møjfaldet, men .. Det er for dit eget bedste ! Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #21: 04 Jul 2007, 20:02 »

Undskyld, vil jeg lige starte med at sige !!

Det er så skidt Cesc, ved godt at det ikke er god kotume at rette på folks stavning og grammatik, men sidder ærlig talt og krummer tær nogen gange !! Inden du sender dine updates, er du nødt til at læse dem igennem, eller få en ven til det ! Det bliver meget mere let læsligt så !
Du er nødt til at gå tilbage og rette fejl, og mangler i dine første indlæg, så vil du fange 2x mange !

Det var så lige møjfaldet Wink
Nu til det positive Smiley

Kanon idé, med en så offensiv taktik.. Glæder mig til at læse om det ! Håber du vil smide SS'er af holdindstrukser, og selve taktikken, går ud fra at du spiller med 3 off. midt og 3 angriber, hvor de 2 af off. midterne, ligger helt ude på hver deres kant, mens den sidste er central, og at de 3 angribere alle ligger centralt Smiley
Bruger du Rochemback, som DMC eller som MC?
Håber der kommer lidt SS, så er jeg totalt hooked, hvis altså du lige retter lidt inden du lægger dem op ! Wink

Igen undskyld for møjfaldet, men .. Det er for dit eget bedste ! Smiley

Tak for det hele, jeg er faktisk glad for at du fortæller mig din mening, men jeg læser dem faktisk igennem en masse gange inden jeg smider dem op, og jeg er 100 procent sikker på der ikke er stavefejl, men du har ret i det med gramatikken, den springer jeg over når jeg læser det igennem, men jeg skal måske begynde at gøre det .. Wink

Du har ret i det hele, men Rochemback er MC, og han har ingen pile eller noget, men inde under hans indstillinger er den selvfølgelig offensiv Smiley
Og er glad for at du synes om min idé - jeg er faktisk også selv vild med den Wink
Her kommer SS'ene:


3-1-6. Alle mine 6 offensive, har helt de samme indstillinger, de har også fri rolle alle sammen, da jeg tror det bliver vildt fodbold og de bliver svære at holde styr på.


Det er naturligvis, fuldkommen offensiv. Men overvejer at sætte forsvaret til dyb, men så tror jeg at der kommer et for stort rum mellem Rochemback og forsvaret.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #22: 04 Jul 2007, 20:10 »

Tror måske, at du skal sætte et hak ned, for at du ikke trækker Dida med op på hjørne spark og sådan !

Men fuck det bliver sgu da rodet, med alle offensive som free role !
Jeg læste et eller andet sted, hvis man satte sine offensive spillere til at skærme fuldt af, og så have easy tackling, så ville man opsnappe flere fejlafleveringer, det skulle du måske overveje ! Ved dog ikke hvor godt det virker Wink
Ser ellers spændende ud ! Hvor offensive er dine forsvars spillere ? Altså i mentalitet?
« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 20:20 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #23: 04 Jul 2007, 20:12 »

"angriber fuldt ud", "højt pres"! det lyder sgu skægt Opstemt
men tror nu godt det kunne gå ret så galt mod et andet godt landshold.. bliver spændende at følge!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #24: 04 Jul 2007, 20:15 »

Tror måske, at du skal sætte et hak ned, for at du ikke trækker Dida med op på hjørne spark og sådan !

Men fuck det bliver sgu da rodet, med alle offensive som free role !
Jeg læste et eller andet sted, hvis man satte sine offensive spillere til at skærme fuldt af, og så have easy tackling, så ville man opsnappe flere fejlafleveringer, det skulle du måske overveje ! Ved dog ikke hvor godt det virker Wink
Ser ellers spændende ud ! Hvor offensive er dine forsvars spillere ? Altså i mentalitet?

Ligeførst - vil du ikke lige redigere dit indlæg og slette citatet?

Men de har fuldkommen defensiv, da de ikke skal gå med op.
Dida, har jeg dog sat til at bliv tilbage hver gang, men ja. Det kan godt være at det bliver lidt rodet, men mit hold er gode til at arbejde sammen og de alle er gode teknikske, så jeg tror at de bliver vilde med fri rolle. Det vil tiden jo vise Wink
Men det er værd at prøve med skærme af osv.
Der er snart updatesWink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #25: 04 Jul 2007, 20:23 »

Det var straks langt bedre. En meget mere struktureret måde at viderebringe oplysningerne. Flot update.

Dog lyder det lidt ekstremt, at det skulle foregå i det 2000. århundrede Grin Derudover er jeg uenig i, at Brasilien var favoritter ved VM 2002. Det år var de nemlig ikke blandt de bedste hold i den sydamerikanske kvalifikation, og i lang tid var der sågar tvivl om deres deltagelse. Tværtimod var Argentina efter min mening den helt store favorit ved den slutrunde, men de skuffede som bekendt eftertrykkeligt.

Kunne ikke være mere enig  Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [HISTORIE]Back to 1-1-8!
« Svar #26: 04 Jul 2007, 20:36 »

Copa América
.. Amerikas svar på EM


Copa América, har været svaret på EM lige siden år 1919, det var faktisk Brasilien som var værter dér.

Der spilles i Europa EM. Men i Amerika er navnet på deres landholdsturnering Copa América. Det har dog ikke altid kun været Amerikanske hold som har været med. Japan har været deltager én enkelt gang, det var uden succes og de måtte forlade turneringen med kun ét enkelt point.

Argentina og Uruguay har de flotteste Copa América historier, de har begge vundet turneringen 14 gange. Det er et meget flot bedrift. Brasilien er på 3. pladsen, de har vundet Copa América 7 gange. Der er dog ingen som puster Brasilien i ryggen, da 4. pladsen som er Paraguay, kun har 2 titler.

I år er der Copa América i Venezuela, det er deres første gang de er værtslandet, men der er dømt op til en kæmpefest når turneringen bliver skudt i gang den 12. juli. Argentina er også det hold som har holdt Copa América flest gange – måske er det derfor de har vundet det 14 gange? Uruguay har 7 gange, så de er lige i hælene på Argentina.

Grupperne i Copa América kommer her:

Gruppe A: Ecuador, Mexico, Venezuela, Uruguay
Gruppe B: Brasilien, Colombia, Bolivia, Peru
Gruppe C: USA, Argentina, Chile, Paraguay

Brasilien vandt turneringen i år 2006, men kan de forsvare titlen i år?

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [COPAAMERICA]Back to 1-1-8!
« Svar #27: 04 Jul 2007, 22:31 »

Gruppe B
.. Kan de besejres?


Brasserne lagde godt ud mod Colombia, de tre bagerste spiller holdte deres midtbane og angreb, fra de værste chancer og spillede flot fodbold oppe i den anden ende af banen, så det dog fantastisk ud. Der skulle kun spilles 21 minutter af kampen, så var fænomenet Ronaldo på spil, han hamrede bolden ind bag den ellers fantastiske målmand Arenas. Et pragtfuld mål, som bragte Brasilien i front. Vi forsatte med at spille flot offensivt fodbold,
Holdene som
gik videre:

Gruppe A:
Ecuador 7 point.
Mexico 6 point.
Uruguay 4 point.
Gruppe B:
Brasilien 9 point.
Colombia 6 point.
Gruppe C:
USA 6 point.
Paraguay 6 point.
Argentina 3 point.
men vi kunne tydeligt mærke at der manglede et eller andet på den centrale midtbane, Gilberto Silva kom ind i pausen, han gjorde rigtig god figur. Colombia, som er kendt for at være aggressive i deres spil, viste sig også som aggressive. De fik smidt en mand ud i det 47 minut også så tingene for Brasilien lysere ud. Men i det 89 minut, fik Colombia en kontra, vi havde trukket os længere ned på banen, men det gav dem plads og de fik scoret til 1-1, med kun 10 mænd. Ronaldinho synes det skulle være anderledes, så lige da vi gav bolden op driblede han hele forsvar plus Arenas og scorede sikkert til kampens resultat 2-1. Arenas blev kampens-spiller, men han stod også en fantastisk kamp.

Da Colombia opgøret var slut, valgte Brasilien at ændre lidt i taktikken, Rochemback blev pillet ud, da han ikke spillede nogen god kamp sidst og så kom Gilberto Silva ind, han spillede dog på den defensive midtbane, da der var et stort tomrum dér. Bolivia var Brasiliens modstander i denne kamp. Ronaldo startede kampen ud, med at runde forsvaret og så banke bolden, hårdt og fladt ind i målet. Bolivia fik smidt en mand ud i det 41 minut, det så allerede ikke ret godt ud for dem, da Brasilien sad på alle spillets facetter. Ronaldo fik også scoret efter 45 minut, med en flot skruet skyd på kanten af feltet.
Brasilien gik ud til anden halvleg, med et mere velspillende fodboldhold, der gik også kun 3 minutter. Så var Adriano på spil, med et flot hovedstød, som Bolivia ikke kunne hamle op med. Robinho blev skadet efter 68 minutter, men Luis Fabiano kom ind og gjorde det fantastisk. Først skød han på mål, men det blev redet, så fik Kaká riposten og så lobbede han den tilbage til Fabiano som kunne sætte en fræk tåspids på bolden, så den røg ind til 4-0. Ricardo Oliveira blev sat ind i håb om at han skulle bringe Brasilien på 5-0, han nåede dog kun 5 minutter inde på banen, før at han blev slagtet i gulvet…

Peru, som var gruppens sværeste hold for Brasilien ifølge medierne, skulle møde dem nu. Brasiliens Adriano fik hans helt egen dag. Det hele startede med at han efter sølle 9 minutter bragte Brasilien flot foran, han legede med 3 forsvarer og fik plads til en skud, som han sikkert hamrede i kassen. I det 61 minut, blev Perus nok andenbedste spiller skadet, Jefferson Farfan, måtte se sig selv gå ud med en skade. Brasiliens Adriano forsatte med hans flotte spil og efter 24 minut, havde han fordoblet målscoringen, endnu engang et flot mål. Der gik kun ét minut, så skulle Ronaldo også lege med, han løb fra forsvaret og lobbede iskoldt bolden over den chanceløse Gustavo Romero. 3-0 ved pausen. Brasilien forsatte deres fantastiske offensive spil og de blev bare ved og ved. Adriano blev dog første målscorer i anden halvleg, da han efter 58 minutter igen headede bolden i mål. Robinho lukkede festen med en pragtfuld scoring til 5-0, han af driblede 7-8 mænd før han sikkert gjorde det samme ved keeperen og så, var Brasilien videre med maksimum point.
Logged

Sehested93
Gæst
 
Sv: [GRUPPEB]Back to 1-1-8!
« Svar #28: 04 Jul 2007, 22:46 »

God update Smiley

Kan du uploade din taktik?
Vil nemlig godt prøve den Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [GRUPPEB]Back to 1-1-8!
« Svar #29: 04 Jul 2007, 22:55 »

Sådan, Ronaldinho
.. Fight - nøglen til succes


Så var tiden kommet Argentina var trukket og kvartfinalen skulle i gang, allerede efter 10 minutter havde Brasilien haft et helt hav af chancer, store som små. Men bolden gad ikke ind, måske fordi Ronaldo ikke havde haft et skud på mål? Men det fik han i det 21 minut, først redede Leo Franco, den men han blev nød til at løbe ud for at redde den, han boksede bolden væk med Emerson, fik headet til tilbage til Ronaldo, som sikkert kunne lobbe den over Franco, som ikke kunne nå at komme tilbage på sit mål – så var festen i gang og Brasilien, de var foran. Argentina sad på alt gennem hele spillet, de skabte en masse chancer, men de havde dog ikke ret mange inde for målrammen og når de var inde for målrammen, så var Dida altid klar til at tage bolden. Der blev gået hårdt til den fra begge hold, men Argentina var dog vildest i deres spillestil.
De fik et par advarsler og så mere og mere trætte ud, som tiden skred frem. Så trætte at de lavede en masse dumme frispark, Gabriel Heinze, lavede to klodsede frispark i træk og så kunne han vinke farvel til denne hér kamp. Stjernefrøet Sergio Agüero kom ind i stedet, det så ud til at være en fremragende indskiftning for i det 83, fik han hovedet på bolden og den røg ind bag Dida, som ellers havde stået en fantastisk kamp. Brasilien skiftede ud og kørte en 2-1-7. Alex fra Deportivo kom ind. Argentina var vidst ikke færdige med at juble, for da bolden blev givet op, så spillede Adriano bolden til indskiftede Alex, som sendte en fantastisk tværs aflevering over til Ronaldinho, som stod alene med Franco, resten kan i selv tænke jer til … ”Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllll!” Brasilien var i semifinalen!

USA’s kæmpetalent Freddy Adu, lavede et dumt frispark på kanten af feltet allerede i det 1. minut. Ronaldinho skulle tage .. han løb over og bankede til bolden, med Tim Howard reddede på fantastisk vis, men bolden røg ned til Robinho, som havde frit mål og det udnyttede han så sandelig også. 1-0 efter 2 minutter ca. Men Brasilien forsatte med de offensive, frække detaljer og Ronaldinho lagde bolden til rette for Adriano som scorede til 2-0 efter bare 5. minutters spil. USA begyndte at tage mere og mere fat i kampen, de skabte utrolig mange chancer og Clint Dempsey driblede på livet løs, Donovan kom ind for at hjælpe, men det hjalp heller ikke. For at Brasilien kunne stoppe det velspillende Amerikaner hold, skulle de tage hårde midler i brug, Cris fik også et rødt kort, da han grotesk fældede den unge Freddy Adu, lige foran dommer Oscar Riuz. Han tog lang tid om at komme ud fra banen, da han jo ikke kunne være med i finalen, hvis Brasilien kom i finalen? USA fik straffespark.. Men Dida redede bolden på fantastisk manér og sendte en lang bold op til Ronaldinho som sikkert scorede og Brasilien, var i finalen og kunne forsvare deres titel fra sidste år af.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010