home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23329
  1 Bruger, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mix88
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [PAUSE]Back to 1-1-8!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [PAUSE]Back to 1-1-8!  (Læst 12850 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: [FINALE]Back to 1-1-8!
« Svar #45: 05 Jul 2007, 20:32 »

Kun Emerson, han fik vist 2 kampe som indskifer og en fra start af. Wink
Men jeg spiller jo ikke med backs så, Alvés og Marcelo passer ikke helt ind i mit system Wink

på den anden side Cesc, Marcelo og Alves kunne bruges oppe som offensivmidtbaneflø j

men du sætter holdet  Rullende Øjne
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: [FINALE]Back to 1-1-8!
« Svar #46: 06 Jul 2007, 23:50 »

Jeg har har ikke andet at sige en rigtig flot arbejde Cesc.....

KUPTGW
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [FINALE]Back to 1-1-8!
« Svar #47: 08 Jul 2007, 08:25 »

Der kommer nok et par updates idag, men på Onsdag tager jeg på ferie, så der går lige 12 dage uden nogen form for noget .. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [FINALE]Back to 1-1-8!
« Svar #48: 08 Jul 2007, 09:39 »

Corinthians!
.. Brasilien – når det er bedst!


Corinthians, er blandt de 3 største klubber i Sydamerika, de andre er Argentinske og kommer fra hovedstaden Buenos Aries, det er Boca og River. Men Corinthians er det eneste brasilianske hold som er blandt de legendariske 3. Men hvad er det enlig som gør Corinthians speciel i forhold til alle andre klubber?

Sport Club Corinthians Paulista, er placeret centralt I São Paulo, de er det mest traditionsrige hold i Brasilien og i år 2005, havde de jubilæum i fanklubben, da de havde rundet hele 25 millioner medlemmer, det er det højeste i Brasilien. Timão (Corinthians) blev lavet i år 1910 af en flok arbejdere, en kom fra Spanien, en fra Italien og den sidste han kom fra Portugal. De døbte klubben Corinthians F.C.
Det var et engelsk navn og der var lidt hysteri med det, så de fandt ud af at klubben skulle have et mere ”Brasiliansk look”. Så de satte så ned og diskuterede i meget lang tid – de kom frem til at klubben skulle hedde: Sport Club Corinthians Paulista, et langt navn men de bliver bare omtalt som Timão eller Coringão.

Det strømmede til med fans fra alle verdenshjørner, der blev bla. Lavet en fodboldklub i England, som stadig eksistere, deres navn er Corinthian-Casuals F.C. og lige nu ligger de og roder nede i Isthmian League Division One South i England.

Klubben fik også bygget et stadion. Det har helt end til år 2007 heddet Estádio Municipal Paulo Machado de Carvalho, men de har renoveret det i år. Så stadionet har fået nyt navn som er Estádio do Pacaembu, der har været VM på det flotte ovale stadion, det var i år 1950. Hvor bla. Sverige har slået Italien ud 3-2 og Brasilien har vundet 2-0 over Schweiz. Stadionet har altid været ovalt, det er også dens kendetegn.

Klubben har en fantastisk talentudviklingspro ces, deres seneste skud i stammen er de to verdenskendte spillere, Carlos Tevez og Javier Mascherano. Som spiller i West Ham og Liverpool. Det er et sjældent syn at se fantastiske argentinere i Brasilien, men nogle klubber er lidt ligeglade med det og når man er den rigeste klub i Sydamerika, er det ikke et spørgsmål om tid, før selv Rodrigo Palacio kunne spille sammen med Nilmar oppe i front.

Man kan se på talentudviklingen at den er enormt stor, da de har udviklet spillere som Milans fantastiske målmand Dida, Brasiliens tidligere landsholdstræner Dunga*
, Edu som spiller i Valencia og den største er nok den gamle stjerne Sócrates som nåede at spille over 300 kampe i den sort/hvide trøje. Man kan også se at deres ungdomsholds flyder med talenter op til randen, de vinder utrolig mange pokaler og bare på de sidste 10 år, har de vundet intet mindre end hele 10 pokaler. Det viser lidt af den klasse man har i Brasilien for at udvikle talenter.

Men hvem er så de største talenter lige nu i Corinthians? Carlos Alberto*, som faktisk har vundet Champions League med Porto. Der scorede han bla. I Champions League finalen, da Monaco blev massakreret med cifrene 3-0. Han er blot 20 år og han er lynene hurtig på fødderne samt han har et fantastisk øje for sine medspillere. Nilmar, den tidligere Lyon spiller er kun 22 årige boksspiller, er blevet hentet i Lyon og det viser at Corinthians er en storklub, da der var mange andre klubber i Europa, som ville have den eksplosive hurtige angriber. Han er en målfarlig angriber og er sammenlignet med Ronaldo, i hans unge dage. Glæd jer, Nilmar er en upcomming star!   

Klubben er også kendt for deres mange kendte fans. Brasiliens præsident Luis Inácio Lula da Silva, er en kæmpe fan, han er med i fanklubben og har et skab fyldt med Corinthians trøjer. Der er også en stor flok F1-kørere som er store fans af Timão. Bla. Er den kendte Rubens Barrichello en kæmpe fan af den største klub i Brasilien. Der er en god portion andre kendisser som er fan af Corinthians og så, især basketball spillere er vilde med klubben.

Rivaler er noget som alle har, hold som kommer fra ens egen by eller hold fra nabobyerne. Corinthians ligger i den andenstørste by i Brasilien, så chancen for rivaler er stor og ja, de har 3 kæmpe rivaler. Den største er klart São Paulo, som har haft spillere som Cicinho i truppen og vandt Copa Libadores for 2 år siden. Den anden største er Santos, hvor Robinho og Pelé har spillet i, de ligger ikke ret langt væk fra hinanden men de er ikke lige så store rivaler ifølge klubberne, men fansene syntes nok anderledes. Den 3 største er fra nabobyen Palmeiras, grunden til at de er store rivaler at begge skaberne af klubberne er af samme slægt, den italienske som var med til at stifte Corinthians hans bror lavede Palmeiras, de er også rimelig store rivaler, men det var mest i gamle dage.

For at være en storklub, skal man have en fantastisk historie, en god økonomi og hundredvis af trofæer, Corinthians er en storklub og de har alt det overstående. Hele 25 pokaler fra Statsmesterskaberne i São Paulo. 6 pokaler fra Rio-São Paulo mesterskaberne, kun én enkelt fra Bandeirantes Cup (den var der dog også kun 1. år), 4 trofæer fra den Brasilianske liga som er forholdsvis ny, 2 trofæer fra den Brasilianske cup turnering, 1 fra den Brasilianske supercup, 1 fra VM for klubhold og én pokal fra henholdsvis Mundialito de Clubes, Torino Tournament, New York International Tournament, Torneo Costa del Sol, Hidalgo International Cup og Trofeo Ramón de Carranza. Så med hele 41 trofæer er Corinthians den bedste klub i Brasilien.

* Dunga er træner i virkeligheden for Brasilien.
* Carlos Alberto skiftede den 06/07-07 til Werder Bremen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #49: 08 Jul 2007, 10:47 »

Husk kommentare, det gør det hele meget sjovere at skrive. Smiley
Der vil ofte komme et par af overståene updates for at fortælle om hvordan Brasilien er, som fodboldland. Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #50: 08 Jul 2007, 12:17 »

Fin update... Smiley

Der var ingen fejl, som var så store at jeg studsede over dem !! POSITIVT Cesc.. Kanont, faktisk.. Smiley

Meget mere behageligt at læse nu Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #51: 08 Jul 2007, 12:18 »

Fin update... Smiley

Der var ingen fejl, som var så store at jeg studsede over dem !! POSITIVT Cesc.. Kanont, faktisk.. Smiley

Meget mere behageligt at læse nu Wink

Det er jeg glad for Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #52: 08 Jul 2007, 12:31 »

Fin update, jeg er dog uenig i, at det er Brasiliens mest traditionsrige og legendariske hold, der ville jeg nok nærmere pege på Sao Paulo eller Vasco de Gama, men det er ikke så vigtigt Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #53: 08 Jul 2007, 12:56 »

Fin update, jeg er dog uenig i, at det er Brasiliens mest traditionsrige og legendariske hold, der ville jeg nok nærmere pege på Sao Paulo eller Vasco de Gama, men det er ikke så vigtigt Smiley

Tak Zhotlog, så du mente altså ikke det med at du ikke gad at følge mine blogs? Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #54: 08 Jul 2007, 14:13 »

Dejlig fyldig update Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #55: 08 Jul 2007, 14:17 »

Tak Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #56: 08 Jul 2007, 14:19 »

Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #57: 08 Jul 2007, 15:54 »

Fed blog, kan ikke se hvåf nogle mensk laver gramatiske fingerpeg.

God læsning, og held og lykke Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #58: 08 Jul 2007, 15:57 »

Fed blog, kan ikke se hvåf nogle mensk laver gramatiske fingerpeg.

God læsning, og held og lykke Smiley

Jo tak Rudz Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [TIMÃO]Back to 1-1-8!
« Svar #59: 08 Jul 2007, 16:51 »

Ny 1-1-8’er
.. Bebeto til Palmeiras!


Efter 1 halvt år i Brasilien bla. med en anden plads i Copa America, har Bebeto nu søgt nye græsgange og det bliver i Palmeiras.

Palmeiras fyrede deres gamle træner pga. skuffende resultater og nu vil Bebeto så prøve at gøre det anderledes, storholdet var tippet til at blive nummer 3. Men lige pt. ligger de på en skuffende 12 plads. Det er slet ikke er optimalt for en klub af deres kaliber.

”Jeg er slet ikke stolt af mig selv eller resten af holdet for den sags skyld. Jeg forventede at vi var med i titelkampen – igen, men nej, nu skal vi bare satse så højt som muligt, men mesterskabet. Det snupper vi ikke i år.” Fortalte den gamle målmand Marcos.

Det bliver noget nyt for Bebeto, som kun ellers har været landstræner for Brasilien, men han har gjort det godt for Brasilien og vi ønsker ham held og lykke på hans nye arbejde.

”Jeg er glad for at prøve at træne mine yndlingsklubber som barn, dengang jeg var ung – men jeg tænker ikke så meget over det mere. Jeg er glad for at være en del af Brasiliens bedste hold og jeg vil forsætte med 1-1-8!” Sagde Bebeto.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010