home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Træning - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Træning - Tråden  (Læst 4292 gange)
Niko
Gæst

Sv: Træning - Tråden
« Svar #30: 08 Jul 2007, 16:27 »

Ville lige poinentere at den her træning (som iøvrigt er lagt en hel del i - godt arbejde cesc) selvfølgelig også kan bruges til andre hold.
Bemærk dog hvilken type spiller det er osv så kan man justere lidt eller kalde dem noget andet - men sagens kerne er at eftersom arsenal har en del forskellige typer spillere er den her også perfekt til mange andre hold.

Sjældent man ser nogle dele deres specifike træning med andre, måske jeg skulle gøre det samme Opstemt

Tak rudz, jeg ser det enlig bare som en slags gave til jer andre at jeg har lagt det op, for det er et rigtigt godt træningsprogram jeg har lavet, vil jeg hverfald selv mene - men der er et par mangler og efter at have prøvet træningsprogrammer i 2 sæsoner for Arsenal, jeg har fundet bivirkninger på dem, selvfølgelig har jeg også lavet flere, som jeg nok ligger op en anden gang.

Men man skal simpelthen først bruge dem når det er den 1. September, for der kommer utrolig mange skader, via. styrke træning i Pre-sæsonen, da spillerne ikke er iform og har lettere ved at blive skadet.
Det er også et problem i januar, spillerne bliver hurtigt trætte, så der skal i sætte alles træningsprogrammer 1-3 hak ned. Jeg har ikke fundet flere ting som mangler, men husk mere kredit for mit arbejder, betyder flere træningsprogrammer til jer Smiley

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 08 Jul 2007, 16:32 »

Har i nogen fif til hvordan man træner det mentale?

Arsenal!

JCKA
Gæst

« Svar #32: 21 Jul 2007, 09:37 »

Jeg kan se at du har lavet,et træning's program til arsenal,kan jeg ikke få dig til at lave et for Man Utd også,da det er dem jeg spiller med for det meste. TAK

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #33: 21 Jul 2007, 09:44 »

Jeg kan se at du har lavet,et træning's program til arsenal,kan jeg ikke få dig til at lave et for Man Utd også,da det er dem jeg spiller med for det meste. TAK

Her kan du finde et jeg har lavet som virker til alle hold generalt, håber det hjælper Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Cojones
Ynglingespiller

« Svar #34: 07 Aug 2007, 12:58 »

TUG er nemt og enkelt, og så virker det. - Det kan godt være der er mere udfordring i selv at lave træningsprogrammer. Men det kommer an på hvad man vil jo. At lave et godt træningsprogram til mange forskellige grupper af spillere er tidskrævende og man vil jo meget gerne videre med spillet.

Ved ikke om jeg spørger dumt, men hvad er TUG ?? og hvordan laver man det?

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Niko
Gæst

« Svar #35: 07 Aug 2007, 13:00 »

Ved ikke om jeg spørger dumt, men hvad er TUG ?? og hvordan laver man det?

TUG er et slags trænings program, man skal ikke selv lave det, men man kan downloade det.
Du kan bare søge på TUG Traning på Google også kommer der nok et link, du kan downloade det på.
Der findes både til Fuldtid spillere, Deltid spillere og Ungdomsspillere..

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010