home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Træning - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Træning - Tråden  (Læst 4283 gange)
Niko
Gæst

Træning - Tråden
« : 02 Jul 2007, 17:08 »

Denne tråd er enlig til at diskutere alt som har med træning at gøre.
Stille spørgsmål og ja, fortælle hvad man sætter dem efter, altså hårdt fysisk, eller bare vil udvikle en flok super teknikkere.

Se og kom igang!  Smiley

Niko
Gæst

Sv: Træning - Tråden
« Svar #1: 02 Jul 2007, 17:15 »

Jeg har før på dagen, lavet et kæmpe Arsenal-træningsprogram.
Det vil sige at jeg har lavet et program til hver eneste spiller i førsteholdstruppen, overvejer også at gøre det til ungdomsholdet.
Men det skrider fremad for alle mine spillere.

Jeg går meget ind for at alle mine spillere, skal kunne aflevere bolden ordentligt og også selv kunne drible lidt. Jeg kører også meget på at mine spillere skal være i god form hele sæsonen ud, det vil sige at jeg har rimeligt med fysisk træning. Enlig bare en god kombination af boldkontrol, styrke og aerobic.

Jeg vil gerne lige nævne et par spillere, som ligner at de udvikler sig til verdensstjerner:
Denilson - hans stats bliver ved med at stige.
Mathieu Flamini - han bliver en sand leder om et år eller to.
Ryan Garry - den mand skal ikke undervurderes, han har ikke fået et gennembrug endnu selvom han er 22 år, men i mit gem kommer det snart og han udvikler sig som en sindsyg.

Niko
Gæst

« Svar #2: 02 Jul 2007, 17:29 »

Ingen andre som går op i træning?

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #3: 02 Jul 2007, 17:36 »

Min træning er også rimlig teknisk, og her er der to faktorer, som spiller ind.

1. Jeg synes det er sjovest at spille hurtigt fodbold, i stedet for bare at spille "Kick and Rush."

2. Jeg synes man i 07eren får for mange skader hvis man kører hård fysisk træning.

Niko
Gæst

« Svar #4: 02 Jul 2007, 17:38 »

Min træning er også rimlig teknisk, og her er der to faktorer, som spiller ind.

1. Jeg synes det er sjovest at spille hurtigt fodbold, i stedet for bare at spille "Kick and Rush."

2. Jeg synes man i 07eren får for mange skader hvis man kører hård fysisk træning.

Når okay, det er sjældent jeg får skader.. Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Jul 2007, 17:43 »

Lad os sige det i kor "Tug er min Gud" Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst

« Svar #6: 02 Jul 2007, 17:44 »

Haha, men det er faktisk sjovt selv at lave dem Wink

Hado
Gæst

« Svar #7: 02 Jul 2007, 17:46 »

TUG er nemt og enkelt, og så virker det. - Det kan godt være der er mere udfordring i selv at lave træningsprogrammer. Men det kommer an på hvad man vil jo. At lave et godt træningsprogram til mange forskellige grupper af spillere er tidskrævende og man vil jo meget gerne videre med spillet.

Niko
Gæst

« Svar #8: 02 Jul 2007, 17:52 »

TUG er nemt og enkelt, og så virker det. - Det kan godt være der er mere udfordring i selv at lave træningsprogrammer. Men det kommer an på hvad man vil jo. At lave et godt træningsprogram til mange forskellige grupper af spillere er tidskrævende og man vil jo meget gerne videre med spillet.

Ja, selvfølgelig vil man det.
Men hvis man ikke tager bruger tid, hver eneste dag, så kan det koste dig vigtige point og måske gøre dine spillere dårligere, altså jeg har prøvet det såkaldte "tug" engang, ja. Det virkede udmærket, men det er jo ikke noget som gør dine spillere merkant bedre, de stiger lidt, men så er det også sagt.

Jeg kan klart mærke at alle mine spillere bliver bedre, fordi jeg har lavet programmer til dem hver især og det tog ca. en time at lave dem altså til alle. Jeg har så også lavet mit eget målmands, hvor jeg tager højde for alt ved dem, altså de skal også kunne tackle og være gode mentale ellers er de ikke gode til at komme i kontakt med forsvaret.

Men jeg vil råde jer til at bare prøve selv at lave dem, og jeg vil gerne give jer små fif, hvis i ønsker det Wink

Hado
Gæst

« Svar #9: 02 Jul 2007, 17:55 »

I starten, altså de første spil man spillede synes jeg det var meget underholdende at ligge og rodde med træningsprogrammer selv og lave nogle formidable nogle. Men nu gider jeg ikke rigtig gøre det når jeg starter en ny op, så importerer jeg bare TUG.

Niko
Gæst

« Svar #10: 02 Jul 2007, 17:56 »

I starten, altså de første spil man spillede synes jeg det var meget underholdende at ligge og rodde med træningsprogrammer selv og lave nogle formidable nogle. Men nu gider jeg ikke rigtig gøre det når jeg starter en ny op, så importerer jeg bare TUG.

Du kan jo eksportere dine gamle, så du kan ligge dem ind i andre spil Wink
Altså hvis du ikke gjorde som mig og laver til hver eneste spiller.

Hado
Gæst

« Svar #11: 02 Jul 2007, 17:58 »

Du kan jo eksportere dine gamle, så du kan ligge dem ind i andre spil Wink
Altså hvis du ikke gjorde som mig og laver til hver eneste spiller.

Det gjorde jeg ikke.
Jeg lavede grupper til målmand, midterforsvarer, alm. backs, wingbacks. osv.
I TUG er der jo ikke så mange kategorier. Der er f.eks. ikke specifikt til midterforsvar, wingbacks eller alm. backs, der er bare til forsvar.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Jul 2007, 18:07 »

Men, jeg kunne nok godt finde på, at gå ind og rode noget mere med træning nu, men for tiden roder jeg lidt med taktik, men der er Bade stadig lidt af en Gud for mig også Wink

Men arbejder på at få mere indsigt i de små ting.. Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #13: 02 Jul 2007, 18:12 »

Tug's trænings programmer er fint nok til at starte med hvis man ikke selv gider at lave en.

Personligt syntes jeg den er alt for simpel.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Hado
Gæst

« Svar #14: 02 Jul 2007, 18:32 »

Tug's trænings programmer er fint nok til at starte med hvis man ikke selv gider at lave en.

Personligt syntes jeg den er alt for simpel.

Ja. Den går ikke så meget i dybden med noget. Der er grupper til de 6 kæder som der er på banen. Men jeg synes nu stadig TUG er effektiv.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010