home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Laudrups indtog
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Laudrups indtog  (Læst 31996 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #45: 02 Jul 2007, 23:35 »

Spanskeren Opstemt Hvornår kommer næste update? Rullende Øjne

Ja? Opstemt Det hedder det da crazy

Men ved ikke med update - det bliver nok ikke indefor de næste 12 timer Opstemt
Logged


Chelidze90
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #46: 02 Jul 2007, 23:36 »

lol, så kommer man lige hjem fra et par dages ferie på fyn og så ser jeg dette!?!?!

Jeg lukker øjnene og håber dette ikke var hvad jeg så...
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #47: 02 Jul 2007, 23:38 »

Tsk, søvn er overvurderet ;-) Og det andet gider jeg slet ikke kommentere...
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #48: 02 Jul 2007, 23:40 »

lol, så kommer man lige hjem fra et par dages ferie på fyn og så ser jeg dette!?!?!

Jeg lukker øjnene og håber dette ikke var hvad jeg så...

Stakkels dig!

Nå, men tak for opbakningen! Peace Opstemt
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #49: 03 Jul 2007, 22:17 »



Taktikken for sæsonen - Den 25. August 2006

I en interview med sportsmagasinet AS, har Michael Laudrup afsløret taktikken for den kommende sæson. Taktikken vil tage udgangspunkt i en 4-4-2, ifølge Laudrup. Der vil blive fokuseret meget på kantspillet, hvor klubben har hentet nogle dygtige fløje, som Carlos Magno, Pablo García og Davide. Disse er teknisk stærke og hurtige spillere. Laudrup fortalte ligeledes i interviewet, at Getafe C.F. vil prøve med mere eller mindre offensivt og hurtigt fodbold. Dette er noget af et sats i så hård en liga som La Liga, men lad os se om det lykkes.


Taktikken

1. spillerunde - Den 27. August 2006

Getafe C.F. - Real Sociedad S.A.D. (La Liga)
24' 0-1, Mikel Aranburu
45' Rødt kort, Cosmin Contra
62' 0-2, Mikel Aranburu
75' 1-2, Maris Verpakovskis
77' 2-2, Mika Ääritalo

Kampens spiller: Mika Ääritalo

"Vi spillede overhovedet ikke sammen og trak os hele tiden i de første 30 minutter af første halveg. Derefter synes jeg vi begynder at finde hinanden på banen, og chancerne begynder at komme. Vi er dog ikke skarpe nok foran målet, og det hele ser ud til at gå værre da vi lige inden halveg får vist Cosmin ud. Efter vi kommer bagud 2-0, i det 60. minut mener jeg, får vi skiftet lidt rundt, og får friske ben på banen. Det resulterer så i to mål. Jeg er godt tilfreds med drengene, bortset fra de første 30 minutter", udtaler Laudrup umiddelbart efter kampen.

Kampen bød på debut til ikke mindre end seks spillere, fire af dem startede på banen. Hélder Rosário, Carlos Magno, Pablo García, Mika Ääritalo og David Cortés var debutanterne. Specielt Mika Ääritalo gjorde end god figur, og blev kåret til kampens spiller.

En anden spiller der ser ud til at kunne gå en god sæson i møde, er lejesvenden Maris Verpakovskis der havde en hel del målchancer, og også scorede en pind. Med lidt træning, kan han blive en farlig herre.

Med det lige resultat, ligger Getafe C.F. på en 9. plads i La Liga.

Cosmin Contra ude én spillerunde - Den 27. August 2006

Getafe C.F.'s højre back, Cosmin Contra, er blevet suspenderet i én spillerunde, efter udvisningen mod Real Sociedad S.A.D.

Andreev vender hjem - Den 29. August 2006

Det 17-årige stortalent, Nikita Andreev, vender tilbage til hjemlandet, Rusland. Getafe C.F. fans kan dog ånde lettede op, da der kun er tale om et udlån. Spartak Moscow har i et par uger vist interesse for talentet, og kom med et udspil til et lån. Getafe C.F. og Andreev selv, blev hurtige eninge med Spartak Moscow om en udlåning, indtil sæsonafslutning i Rusland.

2. spillerunde - Den 30. August 2006

Real Betis S.A.D. - Getafe C.F. (La Liga)
11' 0-1, Gabriel González
90' 0-2, Mika Ääritalo

Kampens spiller: Davide

Michael Laudrup virkede utrolig tilfreds med hans hold efter 2-0 sejren. Det var der heller ikke noget at sige til, da Getafe C.F. så rigtig stærke ud, og spillede utrolig flot og underholdende fodbold. Kampens spiller, Davide var den helt store oplevelse med en masse snævre driblinger, og oplæg til begge mål. Udover ham, var Mika Ääritalo igen utrolig stærk, og på pletten for anden kamp i træk. Dagens kamp bød på endnu en debut. Denne gang til den 21-årige angriber, Federico Almerares. Efter sejren, er Getafe C.F. nu på 3. pladsen i La Liga, bag Espanyol (1.) og Atlético (2.).

Transfervinduet lukker - Den 1. September 2006

Transfervinduet er idag lukket for de spanske klubber. Getafe C.F. træner, Michael Laudrup, skulle dog også være tilfreds med klubbens handler.

"Vi har fået skaffet alle de spillere vi havde kig på. Vi har fået dygtige spillere til alle kæder, og ikke mindst spillere der både kan gå på holdet med det samme, og sikre fremtiden.", udtaler Laudrup til medierne.

Getafe C.F. var det mest aktive hold i denne transferperiode, med ikke mindre end 14 nye spillere hentet til klubben.
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #50: 03 Jul 2007, 22:20 »

Nice update, Gosser. Wink

Kan vi ikke lige få SS af dine kanter? Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #51: 03 Jul 2007, 22:23 »

Carlos Magno, Pablo García og Davide?
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #52: 03 Jul 2007, 22:23 »

Ja, ham Davide lyder spændende med sine snævre driblinger Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #53: 03 Jul 2007, 22:24 »

De kommer op Wink
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #54: 03 Jul 2007, 22:26 »

Godt med mange indkøb! Nice med alting xD
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #55: 03 Jul 2007, 22:33 »



Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #56: 03 Jul 2007, 22:37 »

Magno og Davide ser gode ud, især for et hold som Getafe. Vil mene de lige er en tand bedre end Pablo Garcia. De er også rimelig alsidige, det er jo også en fordel Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #57: 03 Jul 2007, 22:40 »

Jeps. Pablo Garcia er måske også på vej væk på udlån. Min yndlingsfinne, Mika Ääritalo, er ved at overtage hans plads på fløjen. Hans stats ligger måske mest til en central rolle, men med to oplæg i sidste kamp, da han spillede på kanten, skal han da have et par chancer mere på den position Wink
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #58: 03 Jul 2007, 22:41 »

Jeps. Pablo Garcia er måske også på vej væk på udlån. Min yndlingsfinne, Mika Ääritalo, er ved at overtage hans plads på fløjen. Hans stats ligger måske mest til en central rolle, men med to oplæg i sidste kamp, da han spillede på kanten, skal han da have et par chancer mere på den position Wink

Ja selvfølgelig Wink
Ser frem til næste update.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #59: 03 Jul 2007, 22:57 »

Det glæder mig at høre Smiley Ny update er på vej.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010