home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Laudrups indtog
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Laudrups indtog  (Læst 31963 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #15: 02 Jul 2007, 18:11 »



Michael Laudrup hyret - Den 29. Juni 2006

Det blev i dag offentliggjort at Getafe C.F. træner, Bernd Schuster blev fyret af ukendte årsager. Getafe C.F. havde allerede en ny træner klar – selveste Michael Laudrup. Laudrup har skrevet under på en et-årig kontrakt.

42-årige Laudrup skulle eftersigende være glad for at være tilbage i Spanien, hvor han senest var aktiv da han spillede i Real Madrid i 1996. Siden da har han lavet en masse forskelligt. Senest har han været træner i Brøndby IF.

Getafe C.F. udtalte at de ser frem til en succesfuld periode med Michael Laudrup ved roret, og at de forventer en midt placering i La Liga. Supporterne skulle eftersigende være lettere optimistiske.

Laudrup fastslog at han ville kigge efter nogle forstærkninger til holdet. Til det har han fået 22 millioner danske kroner.

Medierne spekulerer i, om han vil hente sine to sønner, Andreas Laudrup og Mads Laudrup, til klubben.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2007, 18:12 af Gosser » Logged


Italia10
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #16: 02 Jul 2007, 18:27 »

Rigtig god intro Gosser Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #17: 02 Jul 2007, 19:14 »



Laudrup skriver med Laudrup - Den 5. Juli 2006


Getafe C.F. har I de seneste dage forhandlet med Lyngby, om den 15-årige Andreas Laudrup. Andreas, Michaels søn, er ifølge Michael selv et stort talent, og har potentiale til at blive en rigtig god spiller i Getafe C.F.

Getafe C.F. har haft talentspejdere oppe og kigge på Andreas, og vente tilbage med en tommelfinger pegende opad.

Andreas har underskrevet en 3-årig kontrakt, og tiltræder i klubben den 3. Januar 2007.

Transferrygter - Den 12. Juli 2007

Getafe C.F. skulle ifølge flere medier være efter FC København midtbanespilleren, Mads Laudrup, samt transfer listede Pablo García fra Albacete.

Rygterne siger dog at klubber, som Espanyol også er efter den talentfulde Albacete midtbane/angrebsspiller.
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #18: 02 Jul 2007, 19:21 »

Det ser sgu lovende ud, fedt at Laudrup er ude efter hans egne sønner hehe.

-Skal Brian Laudrup ikke ansættes som Ass manager haha Wink
-Glæder mig til at fælge din bloq Gosser
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

United-styrer
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #19: 02 Jul 2007, 19:27 »

Hah, det havde jeg sgu ikke regnet med at se nogen sinde. Nå, men held og lykke med det da. Det ser fint ud indtil nu - dog lidt kortfattet, men det havde du jo advaret om.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #20: 02 Jul 2007, 19:30 »

Udmærket start.
Selvom du har advaret mod det, så kunne du måske godt lave lidt længere updates? Smiley - Ville da være lidt nemmere at følge med i for os læsere.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #21: 02 Jul 2007, 19:31 »

Hah, det havde jeg sgu ikke regnet med at se nogen sinde. Nå, men held og lykke med det da. Det ser fint ud indtil nu - dog lidt kortfattet, men det havde du jo advaret om.

Nej, vel? Wink

Men som sagt er det meningen med noget korte updates. Det jeg ikke kunne lide ved blogs, var at hver update var ekstremt lang. Tager bare det mest nødvendige - handler, resultater osv.
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #22: 02 Jul 2007, 19:32 »

Nej, vel? Wink

Men som sagt er det meningen med noget korte updates. Det jeg ikke kunne lide ved blogs, var at hver update var ekstremt lang. Tager bare det mest nødvendige - handler, resultater osv.

Dine updates behøves jo ikke være ekstremt lange, men jeg synes selv ikke det ville gøre noget hvis du samlede det lidt mere? Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #23: 02 Jul 2007, 19:33 »

Udmærket start.
Selvom du har advaret mod det, så kunne du måske godt lave lidt længere updates? Smiley - Ville da være lidt nemmere at følge med i for os læsere.

Nemmere at følge med, hvad mener du? Men gider ikke skrive særlig lange updates - man skal jo også lige nå at spille spillet Smiley

Dine updates behøves jo ikke være ekstremt lange, men jeg synes selv ikke det ville gøre noget hvis du samlede det lidt mere? Smiley

Så du mener bare flere nyheder i samme indlæg? Det kan jeg sagtens lave det til.
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #24: 02 Jul 2007, 19:36 »

Nemmere at følge med, hvad mener du? Men gider ikke skrive særlig lange updates - man skal jo også lige nå at spille spillet Smiley

Så du mener bare flere nyheder i samme indlæg? Det kan jeg sagtens lave det til.

Ja, gerne flere nyheder samlet.
Men har du tænkt dig at køre måneds updates eller synes du det er for langt?
Jeg vil da mene det tager længere tid at spille, hvis du f.eks. skal skrive noget nyt efter hver uge?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #25: 02 Jul 2007, 19:42 »

Jaja, men troede du mente jeg skulle skrive mere til hver nyhed Smiley
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #26: 02 Jul 2007, 19:45 »

God start Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hado
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #27: 02 Jul 2007, 19:45 »

Jaja, men troede du mente jeg skulle skrive mere til hver nyhed Smiley

Når. Nej det bestemmer du selvfølgelig selv. Men som du selv siger, at du vile skrive det mest nødvendige, det er jo også det eneste der behøves at stå der, bare vi forstår det er det jo godt nok Smiley
Det kan jo også være lige meget med at skrive en stil på 10 sider, hvis indholdet stort set er ligegyldigt. Så hellere skrive en stil på 4 sider, som giver los Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #28: 02 Jul 2007, 19:54 »

Jeg synes det er en god blog Gosser, vi alle skal jo også huske at det er en debut-blog, måske endda den bedste debut-blog allerede!
Det kan godt være at det lyder mærkeligt over 5000 indlæg også er det ens første blog, men sådan er det.
Gosser, kan vi snart forvente os en update? Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Laudrups indtog
« Svar #29: 02 Jul 2007, 20:20 »

God blog du har gang i her Gosser.
Kutgw Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010