home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Man City - Man Utd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Man City - Man Utd  (Læst 6740 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #15: 14 Jan 2006, 15:25 »

så blev det 2-1 City skal tage sig sammen nu - Man Utd giver jo aldrig op - kom så City
Logged

YNWA

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #16: 14 Jan 2006, 15:26 »

Vågn op og tag dine briller af. Taklingen på Ronaldo var regulær og på bolden. At han totalt overspiller den og ruller rundt 20 gange, gør den ikke sindssyg. Det var en fantastisk defensiv takling, og det var korrekt at der ikke var frispark.

Så må jeg skam også sige, at du skal tage dine briller af. Det frispark bliver ikke større, han går direkte på manden. Rammer ikke bolden, kun manden. I modsætning til Ronaldo, rammer han kun manden, men jeg er som sagt enig i, at Ronaldos tackling er sindssyg, også selvom han ikke rammer manden.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #17: 14 Jan 2006, 15:26 »

Så blev det 2-1. Udemærket mål, og vildt at se at Van Nistelrooy kan score uden at være offside i situationen!  Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #18: 14 Jan 2006, 15:27 »

Nogle her, som husker kampen for et par år siden, hvor vi vandt 4-2 med 10 mand  Opstemt.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #19: 14 Jan 2006, 15:27 »

Så må jeg skam også sige, at du skal tage dine briller af. Det frispark bliver ikke større, han går direkte på manden. Rammer ikke bolden, kun manden. I modsætning til Ronaldo, rammer han kun manden, men jeg er som sagt enig i, at Ronaldos tackling er sindssyg, også selvom han ikke rammer manden.

Hvordan kan han ikke ramme bolden men kun manden, når bolden ryger fra foran manden, og sidelæns ud til indkast? Sparkede Ronaldo den selv derud mens han blev brutalt fældet? Det var jo klart på bolden, sørgeligt at du ikke kan se det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #20: 14 Jan 2006, 15:28 »

Hvordan kan han ikke ramme bolden men kun manden, når bolden ryger fra foran manden, og sidelæns ud til indkast? Sparkede Ronaldo den selv derud mens han blev brutalt fældet? Det var jo klart på bolden, sørgeligt at du ikke kan se det.
'
Bolden ryger rundt tilfældigt. Det må du også have prøvet, når man bliver brutalt slagtet under en kamp.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #21: 14 Jan 2006, 15:30 »

Du har din mening og jeg har min. Ærgerligt at den ikke kommer i langsom. Faktum er at der står 21 og der er pt. 8 min igen, og City scorer igen om lidt Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #22: 14 Jan 2006, 15:30 »

'
Bolden ryger rundt tilfældigt. Det må du også have prøvet, når man bliver brutalt slagtet under en kamp.

Nu var den der lige i langsom.. Og det er faktisk en fair nok tackling rent på bolden som City spilleren kom med. Der var ikke noget. Mens Ronaldos stadig er ligeså svinsk!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #23: 14 Jan 2006, 15:32 »

Nu var den der lige i langsom.. Og det er faktisk en fair nok tackling rent på bolden som City spilleren kom med. Der var ikke noget. Mens Ronaldos stadig er ligeså svinsk!

Tja, så ser vi helt bestemt situationen forskelligt. Jeg er enig i, at Ronaldos er lige svinsk, lige meget, hvor mange gange vi ser den. Men den anden tackling på ham, er til gengæld også meget svinsk.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #24: 14 Jan 2006, 15:32 »

Nu var den der lige i langsom.. Og det er faktisk en fair nok tackling rent på bolden som City spilleren kom med. Der var ikke noget. Mens Ronaldos stadig er ligeså svinsk!

Lækkert at du tør skifte mening, det er der nok nogle andre der ikke tør Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #25: 14 Jan 2006, 15:34 »

Lækkert at du tør skifte mening, det er der nok nogle andre der ikke tør Wink

Jeg vil skam meget gerne skifte mening, men jeg kan bare ikke liiige få øje på, hvorfor du siger, at han ikke rammer ham  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #26: 14 Jan 2006, 15:36 »

Der er jo ingen som har sagt han ikke rammer manden. Men han tager bolden først, og derefter er det da mange gange svært at undgå at ramme manden også! Ja, jeg er selv forsvarsspiller. Men derfor forsvarer jeg ikke alt hvad en forsvarsspiller gør !!  funny
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #27: 14 Jan 2006, 15:38 »

Der er jo ingen som har sagt han ikke rammer manden. Men han tager bolden først, og derefter er det da mange gange svært at undgå at ramme manden også! Ja, jeg er selv forsvarsspiller. Men derfor forsvarer jeg ikke alt hvad en forsvarsspiller gør !!  funny

Man må da ikke ramme manden, ligegyldigt om du så rammer bolden fem gange først! Hvis du tager mandens ben, er der frispark, og når man kommer glidende bagfra, og med knopperne forrest, også et rødt kort.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #28: 14 Jan 2006, 15:39 »

Han kommer ind fra siden på en mand som kommer løbene op af linien. Tager bolden, og hvordan vil du så undgå at han rammer manden, eller at manden løber ind i forsvarsspilleren om du vil! ??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #29: 14 Jan 2006, 15:41 »

Man må da ikke ramme manden, ligegyldigt om du så rammer bolden fem gange først! Hvis du tager mandens ben, er der frispark, og når man kommer glidende bagfra, og med knopperne forrest, også et rødt kort.

LOL, hvordan vil du takle en spiller uden risiko for at ramme manden også? Selvfølgelig skal der ikke dømmes frispark hver gang en spiller takler på bolden og manden ryger med. Det er jo stadig en regulær takling.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010