home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Man City - Man Utd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Man City - Man Utd  (Læst 6742 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #30: 14 Jan 2006, 15:42 »

3-1!! Man Utd satser alt og det er let for Man City, 4 mod 2 at score Opstemt Super!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #31: 14 Jan 2006, 15:42 »

Man Utd er et tegneserie hold tegneseriehold - skøn fodbold
Logged

YNWA

Karla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #32: 14 Jan 2006, 15:43 »

LOL, hvordan vil du takle en spiller uden risiko for at ramme manden også? Selvfølgelig skal der ikke dømmes frispark hver gang en spiller takler på bolden og manden ryger med. Det er jo stadig en regulær takling.

Hvis der er bold imellem ja. Det var der bestemt ikke i dette tilfælde, den var prikket væk.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #33: 14 Jan 2006, 15:43 »

FT! Super sejr til Man City Opstemt Godt at se
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #34: 14 Jan 2006, 15:43 »

FT!!

CIIIIIITYYYY!!!


Yeeeeeha!!!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #35: 14 Jan 2006, 17:37 »

Meget smukt resultat ja Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #36: 14 Jan 2006, 18:29 »

Hvorfor er det at det er blevet så "moderne" at hade Man Utd.

Er det pga. manageren, den iltre Rooney eller er det den metroseksuelle Ronaldo??

Jeg er selv United fan, men jeg synes selv at træneren burde gå og Rooney skulle gå på Anger management kurser
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #37: 14 Jan 2006, 19:25 »

Jeg ved nu ikke om det er moderne, jeg har personligt ikke kunne udstå Man Utd siden barnsben, fordi jeg simpelthen syntes at de var nogle svin på en fodboldbane. Men at det blev moderne startede nok da Beckham begyndte at husere i Man Utd. Enten var han elsket ellers var han hadet. Dem der elskede ham var teenagetøser, små drenge og United fans. Resten af os hadede ham, og dermed klubben. Og Keane, Scholes og Van Nistelrooy har ikke just bedret situationen, da jeg heller ikke mener at de er nogle "sportslige" fodboldspillere, ergo svinske taklinger, brok, diving osv., og at Ferguson har hentet Rooney og Ronaldo til klubben har ikke just bedret sagen. Men i denne sæson har jeg faktisk til tider haft ondt af dem.. I hvert fald fansene, da klubben er blevet købt af Glazer, Ferguson stadig huserer på trods af stigende senilitet og deres sportslige nedgang. Og nu vil jeg garanteret få smidt i hovedet at Arsenal også har haft nogle svinske spillere i Keown og Vieira osv., og ja det har vi da. Men man kan jo ikke hade spillere fra den klub man holder med? Med undtagelse af Cygan pga. hans fabelagtig dårlige "fodboldspil".

Det var alt herfra Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #38: 15 Jan 2006, 02:09 »

Hej Hawkins

Det er også noget pis med ham den gamle skotte, når han kæfter op om alt og alle uden at se hvor ringe han selv er blevet, men ligesom du har det med the Gunners, så har jeg været United fan siden jeg kan huske og så begynder man ikke lige pludselig at synes de er ringe/svinske etc. men det irriterer mig da grænseløs, at de ikke bare kan styre deres temperament også for h...... da begynde at spille fodbold igen, det er de nu en gang ret gode til om man kan lide dem eller ej. Til sidst vil jeg lige sige tillykke med den fabelagtige sejr til Arsenal over Boro og jeg vil da også lige give dig ret i at der har været en del svinske spillere i Arsenal med tiden  Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Man City - Man Utd
« Svar #39: 15 Jan 2006, 13:10 »

Hehe, lækkert med en Man Utd fan der kan diskutere sagligt Wink Det er klart at du ikke synes at Man Utd er svinske eller ringe, men sådan har jeg nu altid haft det Wink Jeg har ikke andet end respekt for Man Utd fans som har været fans siden barnsben af, men stadig kan diskutere sagligt og såvidt muligt uden røde briller på og med et smil i ansigtet. Det kan man få megen god snak ud af.

Og ja, det er da trælst at spillerne ikke kan styre deres temperament. Men tingene går imod dem for tiden, og Ferguson er ikke manden der kan rette op på det.. Så eskalerer det jo bare, og med spillere som Rooney, Scholes, Van N, og nu Ronaldo, er det jo ikke just fordi at det giver god stemning i omklædningsrummet, tværtimod. Jeg venter spændt på en fyreseddel til vores all time hater Ferguson, det kan være at det ændrer noget i klubben, for de kan da umuligt blive ved med at have ham, på trods af de gode år han havde i 90'erne.

Til sidst, tak Smiley Det var en super sejr, og til jer Arsenal fans derude, kan jeg sige at I kan hente alle målene her og hvis I ikke kan nøjes med alle målene, så er hele kampen klar til download her. Det er dog en .torrent, så du skal have en torrent klient for at hente den Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010