home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Feeder og Parent Klubber
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Feeder og Parent Klubber  (Læst 2090 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Feeder og Parent Klubber
« Svar #15: 05 Jul 2007, 20:23 »

Kommer lidt an på hvad dit formål med det er, men som sagt tidligere der er økonomisk gevinst ved at tage et asiatisk eller amerikansk hold.

Et belgisk hold er virkelig godt at få hvis du er en engelsk klub.

Ud over det for din klub også den spiller viden som din "ruge" klub har, f.eks. et hold fra brasilien vil gøre det muligt at få a) unge talenter fra det land på dit u-hold og b) give dig viden mht "player search".

Self for det meste for man den ting at man kan byde på spillere fra din "ruge" klub hvis de har accepteret bud fra en anden klub.
Moderklubber det er til og tjene på eller ?

[Min signatur er for stor]

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #16: 05 Jul 2007, 21:01 »

Rugeklubber/feeder er mindre klubber end dig selv. Det betyder feks at hvis de har en spiller der bliver budt på, kan du byde det samme og din rugeklub SKAL så acceptere.

Moderklubber/parent er større, og derfor virker det omvendt. Hvis et hold byder på en af dine spillere, og din moderklub byder det samme, er du nødsaget til at acceptere.

Moderklubber er samtidig mere tilbøjelig til at låne spillere ud til dig end til andre hold.

Når du får et amerikansk/asiatisk hold er der som regel en ekstra ting, nemlig at man deler overskuddet af salg fra merchandise... men det koster som sagt nogen penge hvert år at få en sådan aftale i hus. Men hvis du er en rimelig stor klub bør det i sidste ende give overskud.

Et godt råd som jeg havde succes med: Jeg prøvede i mange år, med Barca, Milan og Arsenal, at få en amerikansk rugeklub, men uden held. Heller ikke i United ville det lykkes. Indtil jeg ansatte en amerikansk træner. Så steg mit kendskab i USA, og jeg fik en amerikansk rugeklub.

Veni, vidi, vici

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #17: 05 Jul 2007, 21:53 »

@Birkedahl

Jeg har fået Cory Gibbs til valencia, efter det kunne jeg få Colorado som feeder klub. Så måske spillere også har en betydning? Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #18: 06 Jul 2007, 16:47 »

@Birkedahl

Jeg har fået Cory Gibbs til valencia, efter det kunne jeg få Colorado som feeder klub. Så måske spillere også har en betydning? Smiley
Bestemt, nu var det bare et eksempel fra mit eget spil. Men både trænere og spillere, og højst sandsynligt også scouts, er med til at gøre dig mere kendt i deres hjemland.

Veni, vidi, vici

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #19: 06 Jul 2007, 17:04 »

Også hvis man tager på trænings ture, det hjælper også Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #20: 06 Jul 2007, 21:51 »

Nogen der ved om man kan have både i Japan, og i US?

-KNM-
Manager

« Svar #21: 06 Jul 2007, 21:54 »

Det kan man

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #22: 06 Jul 2007, 22:04 »

Det kan man

OT: Er det for mudret at være på festival ??  funny  Tunge  Hævet Øjenbryn  Grin

-KNM-
Manager

« Svar #23: 06 Jul 2007, 22:21 »

Ja. Mit telt er kun næsten vandtæt. Men jeg tager derhen for en kort bemærkning i morgen inden jeg tager til spjustfrost koncert.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Jul 2007, 16:37 »

Rugeklubber/feeder er mindre klubber end dig selv. Det betyder feks at hvis de har en spiller der bliver budt på, kan du byde det samme og din rugeklub SKAL så acceptere.

Moderklubber/parent er større, og derfor virker det omvendt. Hvis et hold byder på en af dine spillere, og din moderklub byder det samme, er du nødsaget til at acceptere.

Moderklubber er samtidig mere tilbøjelig til at låne spillere ud til dig end til andre hold.

Når du får et amerikansk/asiatisk hold er der som regel en ekstra ting, nemlig at man deler overskuddet af salg fra merchandise... men det koster som sagt nogen penge hvert år at få en sådan aftale i hus. Men hvis du er en rimelig stor klub bør det i sidste ende give overskud.

Et godt råd som jeg havde succes med: Jeg prøvede i mange år, med Barca, Milan og Arsenal, at få en amerikansk rugeklub, men uden held. Heller ikke i United ville det lykkes. Indtil jeg ansatte en amerikansk træner. Så steg mit kendskab i USA, og jeg fik en amerikansk rugeklub.

Den var guld vær! Jeg har siden starten af mit Atl. Madrid spil forsøgt at få en merchandise-fedderclub! Opstemt

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010