home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Angriberne ikke skarpe nok
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Angriberne ikke skarpe nok  (Læst 6525 gange)
absalonsen
Gæst

Angriberne ikke skarpe nok
« : 28 Jun 2007, 23:34 »

Jeg er meget gal! Mine spillere/angribere brænder simpelthen alt for meget! Jeg måtte for lidt siden nøjes med 2-2 mod 12. pladsen i SAS Ligaen. 12 pladsen!!
Det var på trods af, at jeg havde 3 gange så mange chancer, som dem. Hvad pokker kan jeg gøre, så de scorer lidt mere? Jeg har forsøgt, at skrue afslutninger og angrebsspil i vejret i træningen, men lige lidt hjælper det.

Jeg er Brøndby i marts 2008.

Thore
Manager

Sv: Angriberne ikke skarpe nok
« Svar #1: 28 Jun 2007, 23:37 »

To mål i en kamp er jo fint nok, men man skal nok ikke lukke to mål ind mod nummer 12.
Hvilke angribs typer har du? altså hvis du nu har to der løber ned i banen, eller trækker ud til siden, så er det måske ikke så praktisk.
Det kan også være de skal have støtte af en offensiv midtbane mand.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #2: 28 Jun 2007, 23:37 »

Tag dig nu sammen!
- Tag chancer! Det er en del af gamet og charmen ved Football Manager!

Spøg til side Wink

Du kan også prøve at "true" dine angribere lidt. Smid dem helt ud af truppen i nogle kampe, og lad nogle andre komme til. Enten scorer de nye, eller også gør de "gamle" når de kommer tilbage Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 28 Jun 2007, 23:40 »

Du kan også prøve at "true" dine angribere lidt. Smid dem helt ud af truppen i nogle kampe, og lad nogle andre komme til. Enten scorer de nye, eller også gør de "gamle" når de kommer tilbage Peace

Det har jeg også prøvet. Farvel til Duncan og Katongo og ind med D. Sørensen og Magic. Men de brænder stadig lige meget!

To mål i en kamp er jo fint nok, men man skal nok ikke lukke to mål ind mod nummer 12.
Hvilke angribs typer har du? altså hvis du nu har to der løber ned i banen, eller trækker ud til siden, så er det måske ikke så praktisk.
Det kan også være de skal have støtte af en offensiv midtbane mand.

De går ikke så meget ned i banen. Vi snakker jo Duncan/Katongo eller D. Sørensen/Magic.

Gosser
Manager

« Svar #4: 28 Jun 2007, 23:40 »

Det har jeg også prøvet. Farvel til Duncan og Katongo og ind med D. Sørensen og Magic. Men de brænder stadig lige meget!

Tænkte nu også mere på nogle fra dit B/U18 hold.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 28 Jun 2007, 23:42 »

køb Dalla Valle . Han scorer tonsvis af mål . Han svigter dig aldrig Wink .

absalonsen
Gæst

« Svar #6: 28 Jun 2007, 23:47 »

Tag dig nu sammen!
- Tag chancer! Det er en del af gamet og charmen ved Football Manager!

Hvis jeg lige skal svare på dette. Så langer jeg ud efter dem, der opretter tusindvis af tråde om hvem man skal købe, ikke noget om manglende mål.

Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #7: 29 Jun 2007, 00:15 »

Så vandt jeg da en kamp, men bekymrende nok, var det Kristian Bak, Molle og Lantz, der scorede. Ingen af dem er angribere. Dog var Kristians og Molles mål efter hjørne. Så det er da positivt, at se dødboldstaktikken fungere. Smiley :-P

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 29 Jun 2007, 01:17 »

hva med at købe en ny angriber? Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #9: 29 Jun 2007, 01:21 »

Sæt din mentalitet ned. Det virker som om at dine angribere og offensive spillere forcerer angrebsspillet og derfor kommer til massere af afslutninger, men måske ikke store nok?

Hvis du sætter mentaliteten ned. Evt Time wasting op og tempo ned kan det også hjælpe dig

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #10: 29 Jun 2007, 09:29 »

Prøv evt med mentalitet og defensiv line lige i midten

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #11: 29 Jun 2007, 10:57 »

Jeg synes det er et af de største problemer i FM, at de simpelthen brænder for meget. Kan godt forstå dit problem. Dog har jeg langt flest erfaringer med at spille defensivt i DK, da det simpelthen er sådan en tæt liga, i spillet, at man skal vinde 2-1, eller 2-0 hvis man står rigtig godt, hver gang. Lidt trist, eller synes jeg man skal have et overklassehold, for at kunne spille dem ud offensivt, og samtidig blive ved med at spille offensivt..

Our Honor Defend! We will fight to the end!

MLL
Manager

« Svar #12: 29 Jun 2007, 10:59 »

køb Omar Andrade Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #13: 29 Jun 2007, 11:24 »

Eller Charles Andre-Doudin

Our Honor Defend! We will fight to the end!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #14: 29 Jun 2007, 11:43 »

Alle angribere i FM er uskarpe engang imellem... Har lige haft en sæson med Liverpool hvor Dirk Kuyt og Craig Bellamy lavede 19  mål hver. Crouch lavede 11 som reserve og Pato lavede 18 som rotationsspiller. Voronin lavede et par stykker. Jeg er i 2009. Det er første gang nogensinde jeg har været tilfreds med at mine angribere har lavet så mange mål tilsammen, Bellamy gik i stå og det hjalp med lidt formkritisering. De andre blev skadet i flere korte og Pato blev skadet i længere tid til sidst på sæsonen..

Tror det er vigtigt at man holder sine angriber i ilden ved at kritisere dem hvis de brænder for meget...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010