home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Banned hvorfor ? [Lukket]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Banned hvorfor ? [Lukket]  (Læst 10557 gange)
7kfum
Gæst

Sv: Banned hvorfor ?
« Svar #30: 28 Jun 2007, 14:05 »

Der var jo ik mere end det i det, det var i en tråd om irakkrigen nemlig :S synes det er latterligt

Jeg vil sige at livstisban er overdrevet. Men 1 uge eller 2, det er sku okay, efter den bemærkning.

søgaard
Gæst

« Svar #31: 28 Jun 2007, 14:06 »

Ja kan godt se det er stødende for alle de terrorister der inde på fmd jo crazy

Men anyways bad om grunde til folk var blevet banned ikke om hvor latterlig tråden var ?
Ja fordi det er da og gå langt over grænsen at kalde terrorister aber ? kan jeg da godt se :S
Du kan ikk se, når du nævner det i forbindelse af Irakkrigen, så vil folk måske opfatte det som om alle fra Irak er Terrorister, og at de alle sammen er en flok aber.. det kan du ikk se er stødende ?

Guldbrand
Gæst

« Svar #32: 28 Jun 2007, 14:08 »

Der var jo ik mere end det i det, det var i en tråd om irakkrigen nemlig :S synes det er latterligt
Tja.. Så denne tråd http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=7676.0
og her syntes jeg at du læner dig op ad en advarelse, da du simpelthen er dum at høre på..  Så hvis det er det her niveau du lægger for dagen, så kan jeg godt forstå hvis du blev banned.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #33: 28 Jun 2007, 14:10 »

Tja.. Så denne tråd http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=7676.0
og her syntes jeg at du læner dig op ad en advarelse, da du simpelthen er dum at høre på..  Så hvis det er det her niveau du lægger for dagen, så kan jeg godt forstå hvis du blev banned.
Har skam fået en advarsel for den der ! Men stadig just fun, men lige meget kan godt se har åbenbart in egen humor

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #34: 28 Jun 2007, 14:10 »

Du kan ikk se, når du nævner det i forbindelse af Irakkrigen, så vil folk måske opfatte det som om alle fra Irak er Terrorister, og at de alle sammen er en flok aber.. det kan du ikk se er stødende ?

Okay og det er nok til livstidsban ? og folk kan jo regne ud når jeg siger terrorister er det jo nok ik alle fra irak ? :S

søgaard
Gæst

« Svar #35: 28 Jun 2007, 14:15 »

Okay og det er nok til livstidsban ? og folk kan jo regne ud når jeg siger terrorister er det jo nok ik alle fra irak ? :S
Synes også det er overdrevet livstidsban, men hvis du havde fået et par uger eller en måned, havde det da været ok Smiley

Well.. du skal tænke på det måske er nogle der ikk forstår pointen i indlægget Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36: 28 Jun 2007, 14:16 »

Jeg er sikker på at der er flere grunde til at du er røget ud. :-)

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #37: 28 Jun 2007, 14:17 »

Jeg er sikker på at der er flere grunde til at du er røget ud. :-)

Sad også lige og tænkte på det samme. Kan huske at du flere gange var lidt rigeligt provokerende overfor CG.

Our Honor Defend! We will fight to the end!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #38: 28 Jun 2007, 14:19 »

Sad også lige og tænkte på det samme. Kan huske at du flere gange var lidt rigeligt provokerende overfor CG.

Flere gange som hvornår ? har kun været det når han har blandet sig her på fmf ?

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #39: 28 Jun 2007, 14:21 »

Flere gange som hvornår ? har kun været det når han har blandet sig her på fmf ?

Nej, også inden på FMD. Ikke fordi jeg vil gå i en vild lang diskution med dig. Vær du bare sur over det. Men jeg læste det selv. Også i din tråd omkring Dwight Yorke f.eks, og i andre tråde hvor du konstant svarede ham igen. Jeg vil ikke bedømme dit ban fra siden, for den slags blander jeg mig ikke i. Bare lidt kedeligt at se dig, sidde her og blive ved med at påstå du er smidt ud derfra kun pga. den ene sætning.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #40: 28 Jun 2007, 14:24 »

Har været uenig med ham ?

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #41: 28 Jun 2007, 14:27 »

Har været uenig med ham ?

Som sagt, jeg skal ikke bedømme det. Men jeg har set et par gange hvor jeg synes din argumentation var iorden. Dog også mange gange hvor dit ordvalg ikke har været hverken passende eller sobre. Så jeg vil stadig sige, at du har været ret provokerende og frembrusende..

Igen, jeg skal ikke gøre mig bedre end nogen andre, men der er trodsalt mange tilfredse brugere på FMD (med al respekt) og jeg ser da ikke de bliver bannet allesammen? Jeg synes blot det er fint du har det bedre herinde, men derfor ser jeg ikke nogen grund til at rive op i dit forhold til FMD igen..

Men hvis du synes det er unfair er det også iorden. Jeg blander mig ikke mere i det Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #42: 28 Jun 2007, 14:28 »

Jeg har også livstidsban derinde, vil ikke selv bedømme det, for det vil blive alt for subjektivt. Jeg er dog stadig pissed på situationen bagefter og bestemt på en person. Det ved jeg, at der også er en som er

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #43: 28 Jun 2007, 14:29 »

Hehe gider egentlig ik rode så meget i det :p

Tråden var bare ment så man kunne høre lidt om det Opstemt

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #44: 28 Jun 2007, 14:30 »

Jeg har også livstidsban derinde, vil ikke selv bedømme det, for det vil blive alt for subjektivt. Jeg er dog stadig pissed på situationen bagefter og bestemt på en person. Det ved jeg, at der også er en som er

Det skulle vel aldrig være CG ? spørger bare selvfølgelig (:

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010