home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1215 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Banned hvorfor ? [Lukket]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Banned hvorfor ? [Lukket]  (Læst 10584 gange)
Gosser
Manager

Sv: Banned hvorfor ?
« Svar #15: 28 Jun 2007, 13:54 »

Der må da være noget helt galt hvis der pludselig kan komme voldstrusler frem i et forum om FM.

Tja, det burde intet af det nævnte, men forstår bare ikke deres afgørelse Tunge

Tja.. Voldstrusler på et fodbold forum skal nok ikke tages så seriøst da der næppe kommer noget ud af det..  mens Mobning er Mobning.. Og om det forgår over nettet, eller ansigt til ansigt, så kan det stadig gøre ondt på folk.. 
tror det er sådan de har tænkt.

Man kan aldrig vide når personen kommer med voldstrusler om at han smadrer personen næste gang han kommer til byen. Trusler er trusler, om de bliver udført i praksis eller ej!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #16: 28 Jun 2007, 13:54 »

jeg blev bannet her fra FMF, for di nogle af mine venner havde lavet en afstemning om noget som jeg helst ikke vil snakke om.

jeg fik heldigvis lov til at komme tilbage efter min forklaring. men jeg synes det er godt at der i det hele taget er chance for at ryge ud.
Hvis man først er blevet banned på FMD er der intet at gøre lige meget hva man siger, men fuck det vi har FMFreaks  funny

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #17: 28 Jun 2007, 13:55 »

Tja, det burde intet af det nævnte, men forstår bare ikke deres afgørelse Tunge
*host host*
Og du har selv ikke drillet nogen Peace ?

I ain't playin', nigga

Thore
Manager

« Svar #18: 28 Jun 2007, 13:55 »

Tja.. Voldstrusler på et fodbold forum skal nok ikke tages så seriøst da der næppe kommer noget ud af det..  mens Mobning er Mobning.. Og om det forgår over nettet, eller ansigt til ansigt, så kan det stadig gøre ondt på folk..  
tror det er sådan de har tænkt.

På den anden side kan det også være et problem hvis en 13 årig dreng bliver truet med tæsk, selvom det sker over et forum. Så kan det fint blive taget seriøst.

Hverken det eller mobning hører nogen steder hjemme, livtidsban er helt i orden.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #19: 28 Jun 2007, 13:56 »

Synes det er mærkelig fordelt med deres ban altså synes let man for livstid derinde :S

Gosser
Manager

« Svar #20: 28 Jun 2007, 13:56 »

Er aldrig blevet banned Cool

Du er så artig Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #21: 28 Jun 2007, 13:58 »

På den anden side kan det også være et problem hvis en 13 årig dreng bliver truet med tæsk, selvom det sker over et forum. Så kan det fint blive taget seriøst.

Hverken det eller mobning hører nogen steder hjemme, livtidsban er helt i orden.
Jeg er helt enig i at trusler ingen steder høre henne, og er de alvorlige nok så skal det da også ende med livstid, og evt blive meldt til politiet (ved ekstreme situationer)

Men jeg er nu stadig af den holdning at trusler over nettet aldrig bliver ført ud i livet.. det er jo som regel små børn der spiller seje bag skærmen. Mens mobning kan ramme en lige så hårdt som hvis det skete i f.eks skolen.

Guldbrand
Gæst

« Svar #22: 28 Jun 2007, 13:58 »

Synes det er mærkelig fordelt med deres ban altså synes let man for livstid derinde :S
Du kan jo bare snakke pænt, og opføre dig ordentligt.. Så bliver du nok ikke banned

FCK88
Manager

« Svar #23: 28 Jun 2007, 13:59 »

de går jo også bare efter at få smidt folk ud hurtigst muligt..(FMD)

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #24: 28 Jun 2007, 14:00 »

Du kan jo bare snakke pænt, og opføre dig ordentligt.. Så bliver du nok ikke banned

Ja fordi det er da og gå langt over grænsen at kalde terrorister aber ? kan jeg da godt se :S

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #25: 28 Jun 2007, 14:00 »

de går jo også bare efter at få smidt folk ud hurtigst muligt..(FMD)

Ja og der er gode til det  funny

Guldbrand
Gæst

« Svar #26: 28 Jun 2007, 14:01 »

Ja fordi det er da og gå langt over grænsen at kalde terrorister aber ? kan jeg da godt se :S
mon ikke der ligger mere bag det end bare det ?  hvis ikke, så er jeg enig i at det er lidt tyndt..

Thore
Manager

« Svar #27: 28 Jun 2007, 14:02 »

Jeg er helt enig i at trusler ingen steder høre henne, og er de alvorlige nok så skal det da også ende med livstid, og evt blive meldt til politiet (ved ekstreme situationer)

Men jeg er nu stadig af den holdning at trusler over nettet aldrig bliver ført ud i livet.. det er jo som regel små børn der spiller seje bag skærmen. Mens mobning kan ramme en lige så hårdt som hvis det skete i f.eks skolen.

Det er også helt rigtig, altså jeg ville aldrig tage en trussel seriøst hvis den kommer fra et forum.
Men hvis man nu har smidt et billede op af sig selv, og der står i ens profil at man kommer fra Herning. Hvis der så er nogen der skriver de tager til Herning og tæver en, så er det i hvert falde problematisk.

Men jeg vil sige, ved mobning, trusler eller racistiske kommentar, jamen så er livtid en fin løsning.
Man skal selvfølgelig ikk få livstid fordi man skriver at københavner er nogle tosser en gang i mellem, det skal selvfølgelig være lidt mere alvorligt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #28: 28 Jun 2007, 14:03 »

mon ikke der ligger mere bag det end bare det ?  hvis ikke, så er jeg enig i at det er lidt tyndt..
Der var jo ik mere end det i det, det var i en tråd om irakkrigen nemlig :S synes det er latterligt

Guldbrand
Gæst

« Svar #29: 28 Jun 2007, 14:05 »

Det er også helt rigtig, altså jeg ville aldrig tage en trussel seriøst hvis den kommer fra et forum.
Men hvis man nu har smidt et billede op af sig selv, og der står i ens profil at man kommer fra Herning. Hvis der så er nogen der skriver de tager til Herning og tæver en, så er det i hvert falde problematisk.

Men jeg vil sige, ved mobning, trusler eller racistiske kommentar, jamen så er livtid en fin løsning.
Man skal selvfølgelig ikk få livstid fordi man skriver at københavner er nogle tosser en gang i mellem, det skal selvfølgelig være lidt mere alvorligt.

Det er rigtigt at der måske er nogle der ville blive skræmt hvis de blev truet på den måde, så derfor kan livstid sagtens forsvares.. men jeg er stadig af den mening at mobning er langt langt værre end trusler når det sker over et forum.. Men stadig at begge dele skal tages seriøst!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010