home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Begynder tips.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Begynder tips.  (Læst 710 gange)
Joe Cocker
Lilleputspiller
*

Begynder tips.
« : 27 Jun 2007, 19:25 »

Jeg er forholdsvis ny til dette spil (har spillet demoen et par gange) men ellers har jeg aldrig fået fuldført en sæson. Dette hænger sammen med at jeg er piv-ringe. Hvad gør jeg forkert? Min taktik virker altid vildt godt i venskabskampene og vinder ofte 5-0 mod nogle rimelige hold i forhold til mit eget. Men når så sæsonen begynder flopper jeg totalt.
Nogle som har et par gode tips, med hensyn til Økonomi, taktik, træning osv.?

iaurdae
Ynglingespiller

Sv: Begynder tips.
« Svar #1: 27 Jun 2007, 19:34 »

Du skal sørge for at vælge klubben omhyggeligt. Det vil sige ikke for store forventninger, gerne midterklubber som du kan lide. Og derefter sætte dig godt ind i truppen.

Så skal du sætte taktikken godt op, i træningskampe kan man næsten ikke undgå at vinde. Men giv dem en god teamtalk inden kampene og ikke for offensiv taktik.

Hvilke hold har du erfaringer med osv?

Jeg vil også sige at du skal sørge for at sætte dig mest ind i taktikken. Det er alfaomega. Træningen kommer med tiden. Og økonomien har jeg ikke de store råd til Wink

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Joe Cocker
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 27 Jun 2007, 19:42 »

Har spillet med newcastle, racing og atlehico madrid (gik det udemærket med).

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #3: 28 Jun 2007, 18:20 »

Atletico Madrid er et rigtigt godt start hold - hvis man altså ikke sælger sine gode spillere.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #4: 28 Jun 2007, 18:26 »

Hvis du har svært vedspillet, vil jeg foreslå at du vælger et hold, som du kan vinde med, men hvor du samtidig kan eksperimentere med, uden at det måske betyder, du taber. Hvis du samtidig tager et hold, som har en god økonomi og gode spillere, tror jeg, det kan være en god oplevelse.

Mit råd vil derfor være Barcelona, da de har mange af de ting (uden at tænke på lånet). Ellers ville jeg have foreslået Juventus, men det er givetvis for stor en udfordring økonomisk, da det kræver relativt god kontrol.

Nuevo Mestalla
Gæst

« Svar #5: 28 Jun 2007, 19:54 »

En anden god klub at starte med kunne være valencia.
Jeg startede selv med valencia, og det går rigtig godt, og de fyrer dig heller lige med det samme, selvom du eksperimentere.

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #6: 28 Jun 2007, 20:05 »

Altså jeg kan stærkt anbefalde Atletico Madrid, måske de 1-2 første sæsoner kan du måske lige hænge med i toppen. Men hvis man holder på profiler som Torres. Han er manden bag det hold, SYS JEG ! Så nummer 3-4 sæsoner kan man være en af de hold, som kan vinde la liga.

Du kan se hvad jeg har fået ud af mit Atletico Madrid hold i 2011, jeg synes selv jeg har fået meget ud af mit hold, og jeg har vundet alt hvad der kan vindes! :

[img=http://img522.imageshack.us/img522/7126/mitholdvd5.th.jpg]

Thore
Manager

« Svar #7: 05 Jul 2007, 16:02 »

Ellers er FCK også et godt hold. Det plejer og være ret nemt og vinde superligaen med dem.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 05 Jul 2007, 16:14 »

Thore: + de har en rigtig solid økonomi og ry til at tiltrække rimelig store spillere, i hvert fald hvis man vinder sas ligaen og kommer i CL gruppespil i første sæson Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010