home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Goal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser i Goal?  (Afstemning slut: 23 Jun 2008, 19:56)
Ja, Da!
- 20 (58,8%)
Jeg kender ikke til det
- 2 (5,9%)
Nej, for satan
- 12 (35,3%)
Antal Stemmer: 34

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Goal tråden  (Læst 5220 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Goal tråden
« Svar #15: 24 Jun 2007, 20:26 »

Mindes at have læst: "Verdens bedste bænke" (naturligvis bedste spillere på bænken Wink)...

Så kan man tale om agurketid...

Jamen, det er helt vildt, hvad de kan lave top 10'er over!

Hvad bliver det næste? Top 100 over de bedste greenkeepers.

DelPiero
Gæst

« Svar #16: 24 Jun 2007, 20:27 »

Jeg tror slet ikke, de ser andet end dansk fodbold.

I sommer, tror jeg, det var, ville de kåre "Årets indkøb". Det var med Didier Drogba som #1 med den begrudelse, at det bedste køb var, ikke at skille sig af med ham. Det er sgu da for latterligt. Hvis man ikke engang kan lave en ordentlig liste skal man holde sig helt fra det. De er IMO fuldstændig til grin.

Ja!

Det er Borrel der ødelægger det hele. Hans top30'er er vanvittige, og der er altid Juve spillere med.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #17: 24 Jun 2007, 20:28 »

Grin

KF
Landsholdsspiller

« Svar #18: 24 Jun 2007, 20:29 »

Jamen, det er helt vildt, hvad de kan lave top 10'er over!

Hvad bliver det næste? Top 100 over de bedste greenkeepers.

...i så fald ville Parkens i hvert fald få nogle hug.

Anyway, jeg får GOAL hver måned, men det er ærlig talt sjældent, at jeg læser det. Det sker dog, at der er ganske interessante artikler, men det hører desværre oftere og oftere til sjældenhederne.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Emillionaire
Gæst

« Svar #19: 24 Jun 2007, 20:32 »

Mindes at have læst: "Verdens bedste bænke" (naturligvis bedste spillere på bænken Wink)...

ja den var grim  Wink

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #20: 24 Jun 2007, 20:33 »

...der er ganske interessante artikler, men det hører desværre oftere og oftere til sjældenhederne.

Kunne ikke være mere enig i det synspunkt. Det er flere måneder siden, jeg læste noget der virkelig fangede mit fodbold hjerte. Tror vist nok det var en historie om Juve..

AMRDK
Gæst

« Svar #21: 24 Jun 2007, 22:27 »

Jeg kan nu bedst lide forza.

Tror det vil være et blad for dig BLACKHAWK, fordi der også er artikler om små klubber.

United-styrer
Gæst

« Svar #22: 25 Jun 2007, 16:35 »

Som flere andre mener jeg, at Goal er et ikke særlig læsværdigt blad. Det skyldes nok mest deres måde at prioritere på.

Jeg forstår eksempelvis slet ikke, hvorfor man vælger at smide nyheder ind i et blad, der udkommer én gang om måneden. Pga. det faktum er man naturligvis ikke tilnærmelsesvis konkurrencedygtige med de mange fodbold- og generelle sportsites, som kan offentliggøre nyhederne, mens de er dugfriske, mens Goal i værste fald er over en måned om det.

Deres portrætter er som sådan udmærkede, synes jeg, men det er desværre det samme om og om igen. En umiddelbart vilkårlig verdensstjerne eller en storklub. Jeg savner anderledes innovative baggrundsartikler og til dels også klummer, hvilket som regel er meget interessant at læse.

Slutteligt er deres top 30-artikler som nævnt noget usaglige og til tider decideret dumme, hvilket skyldes journalistens ekstremt partiske indgangsvinkel.

Niko
Gæst

« Svar #23: 25 Jun 2007, 16:48 »

Det kunne måske være at man skulle sende sine ønsker til Goal, ellers bliver det jo aldrig lavet om?

LosCules
Gæst

« Svar #24: 25 Jun 2007, 16:50 »

Jeg mener sku' ikke, at Goal er specielt godt. Tværtimod vil jeg sige, at det er direkte dårligt. De bringer nogle nyheder, som simpelthen ikke burde være der, fordi de er så gamle. Og deres top 30 lister er fandme også skod. Kristian Borell er jo den mest farvede mand nogensinde. Det er næsten altid en italiensk spiller der vinder, og meget ofte er det direkte uretfærdigt. Jeg kan huske, at Inzaghi blev vinder af en top 30 liste over bedste angribere. Ja, Inzaghi er ganske vist god, men han når da ikke Henry, Eto'o eller Ruud van Nistelrooy til sokkeholderne, skulle jeg mene. Det var også 1-2 år siden, men det ændrer ikke så meget på det.

Deres artikler er fine nok, men de er næsten altid de samme med en kendt spiller eller en kendt klub. Jeg kan godt lide, at de nogle gange har en artikel om en klub som f.eks. Lecce, men det hører til sjældenhederne.

En god ting at sige er vel, at det er god toiletlæsning, men her er Anders And jo trods alt favoritten crazy.

Vinzent
Juniorspiller
**

« Svar #25: 25 Jun 2007, 16:51 »

Det kunne måske være at man skulle sende sine ønsker til Goal, ellers bliver det jo aldrig lavet om?

Hørt!

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

Batigol
Manager

« Svar #26: 25 Jun 2007, 17:11 »

Jeg synes ikke Goal duer til noget! Smiley
Kristian Borell kan tage sine Top 30 lister og gå ad ******* til. Og hvad med deres årets hold. Lånte det nyeste af en ven og jeg skal da lige love for at det blev returneret med lynets hast. Deres All-Star Team kunne ligeså godt hedde "11 forskellige spillere". Nogle gange forstår jeg dem simpelthen ikke. F.eks. er der ingen Francesco Totti at se på Serie A All-Star Teamet i år? Huh Med 26 mål og et styks forgyldet støvle ville jeg da nok mene at en plads til ham ville være helt fair. På trods af mit (efterhånden) had til Goal læser jeg det alligevel af og til Opstemt Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 25 Jun 2007, 17:53 »

F.eks. er der ingen Francesco Totti at se på Serie A All-Star Teamet i år? Huh Med 26 mål og et styks forgyldet støvle ville jeg da nok mene at en plads til ham ville være helt fair. På trods af mit (efterhånden) had til Goal læser jeg det alligevel af og til Opstemt Peace

Enig, læser GOAL hver måned, og kiggede i 10 minutter efter Totti på det hold ticked off funny funny

Emillionaire
Gæst

« Svar #28: 25 Jun 2007, 19:50 »

fik det nye Goal af min mor og her lyder artiklerne på:

Spillerpotræt: Steven Gerrard - "jeg vil altid være tro mod Liverpool"
Champions League - Ancelottis revanche
Top 30 bedste frisparks-skytter
Fodboldspillere - Brasilien's vigtigeste eksportvare
All star hold fra sæsonen 06/07
Manchester United - Sir Alex' største triumf
Fodboldens fødekæde - hertil skifter spillerne
the scout med Ratino

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #29: 25 Jun 2007, 20:21 »

fik det nye Goal af min mor og her lyder artiklerne på:

Spillerpotræt: Steven Gerrard - "jeg vil altid være tro mod Liverpool"
Champions League - Ancelottis revanche
Top 30 bedste frisparks-skytter
Fodboldspillere - Brasilien's vigtigeste eksportvare
All star hold fra sæsonen 06/07
Manchester United - Sir Alex' største triumf
Fodboldens fødekæde - hertil skifter spillerne
the scout med Ratino
Og der bekræfter du så lige alle mine fordomme!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010