home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Prolog.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Prolog.  (Læst 30579 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: Prolog.
« Svar #45: 25 Jun 2007, 22:30 »

hvem ?

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #46: 25 Jun 2007, 22:32 »

Wiggins, Evans, Vinokourov, Zabriskie, Hincapie, Leipheimer, Cancellara, Kashechkin... alle har kørt Dauphiné Libéré eller Schweiz Rundt Smiley

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #47: 25 Jun 2007, 22:34 »

også det jeg siger, nu nævner i allesammen bare at Cance vinder og jeg siger bare i ikk skal have for store forventninger til ham, nu kender jeg Vino og Kløden godt og har fuldt de 2 meget, så tror Vino blir den der vinder prologen, de er sindsyge gode til at toppe på det rigtige tidspunkter. men er jo bare min holdning

Chelidze90
Gæst

« Svar #48: 25 Jun 2007, 22:36 »

også det jeg siger, nu nævner i allesammen bare at Cance vinder og jeg siger bare i ikk skal have for store forventninger til ham, nu kender jeg Vino og Kløden godt og har fuldt de 2 meget, så tror Vino blir den der vinder prologen, de er sindsyge gode til at toppe på det rigtige tidspunkter. men er jo bare min holdning

Hvis du nu ellers har fulgt lidt med, så har du set Cancen smadre alt og alle. Han er i topform lige nu, så hvis han kommer med er der ingen tvivl om at han vil gøre alt for at vinde prologen igen, denne gang i VM trøjen

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #49: 25 Jun 2007, 22:40 »

jeg ser alle etaper jeg kan komme til, og ved god en form han er i. men nu der lige 2 mesterskaber der skal køres fra hans side, men håber da også selv han vinder, men nu der altså også andre der er i god form ikk kun ham, Millar har du ikk set meget til for det sidste, han forbereder sig mere til touren end nogensinde... men jeg er også selv STOR CSC fan og håber selvf også Cance smadrer alt og alle..

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 25 Jun 2007, 23:22 »

jeg ser alle etaper jeg kan komme til, og ved god en form han er i. men nu der lige 2 mesterskaber der skal køres fra hans side, men håber da også selv han vinder, men nu der altså også andre der er i god form ikk kun ham, Millar har du ikk set meget til for det sidste, han forbereder sig mere til touren end nogensinde... men jeg er også selv STOR CSC fan og håber selvf også Cance smadrer alt og alle..

Jeg forstår ikke helt, både Vino og Klöden har da også 2 mesterskaber at kører, og de har også kørt enten Dauphiné Libéré eller Schweiz Rundt. Så de har jo kørt lige så meget som Cancelarra har ?

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #51: 26 Jun 2007, 13:23 »

Har ikke den store tiltro til David Millar, godt nok er han tempo rytter, og kendt for sine gode enkelstarte, men han blev jo også busted for doping for nogle år siden, og han har ikke rigtigt vist form siden dengang han var på doping! sidste år så han ögså tung ud!

New Generation!
Young Guns is Loaded!

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #52: 26 Jun 2007, 13:24 »

Men håber og tror på at det bliver Cancellara, hvis ikke det bliver ham bliver det Vino.

New Generation!
Young Guns is Loaded!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #53: 26 Jun 2007, 13:24 »

ja, men hvis du ser på dem under de løb, er det ikk nogen der har toppet, så har ikk kørt for den samlet. mere opvarmnings løb.. ja de har også 2 mesterskaber der skal køres, der kan ske meget.. men tror ikk i har forstået hvad jeg mener.. håber også Cance vinder, men har brugt kræfter (lige som alle andre..ja) men så tager vi en som Millar, han har intet kørt op til, men lad os nu vare se hvad der sker, det jeg mener er bare at i ikk skal være alt for skuffet hvis Cance ikk vinder prologen..

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #54: 26 Jun 2007, 13:26 »

Har ikke den store tiltro til David Millar, godt nok er han tempo rytter, og kendt for sine gode enkelstarte, men han blev jo også busted for doping for nogle år siden, og han har ikke rigtigt vist form siden dengang han var på doping! sidste år så han ögså tung ud!

sidste år. var hans første år efter doping. ja han så tung ud, men gør alle der lige er kommet tilbage, det godt være de træner men slet slet ikk på samme nivue som en prof...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #55: 26 Jun 2007, 13:49 »

Han har da både vundet Prologen i Paris-Nice samt en enkeltstart i Vuelta siden da.. Det er vel okay? Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #56: 26 Jun 2007, 14:01 »

men så tager vi en som Millar, han har intet kørt op til

Så godt har du åbenbart ikke fulgt med. David Millar kørte Dauphiné Libéré, så ovenstående er usandt.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #57: 26 Jun 2007, 14:23 »

okay.. sorry.. kan jeg godt huske nu du siger det..

AMRDK
Gæst

« Svar #58: 26 Jun 2007, 14:42 »

Lav en afstemning !

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 27 Jun 2007, 12:03 »

Skal vi skyde på en top ti til prologen ?

hvad siger i ?

//Lindskov6ooo

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010