home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  LLM - Regler?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: LLM - Regler?  (Læst 16063 gange)
Emborg
Lilleputspiller
*

Sv: LLM - Regler?
« Svar #75: 14 Jan 2006, 13:12 »

Nu har jeg spille ufattlig meget CM som lille eller da jeg var yngre... har så siden holde en pause på nogle år og købte så FM 2006... jeg må spørge hvad går de her LLM regler ud på?? eller hvor kan jeg finde dem... har kun set et link til dem og der skal jeg være melde mig som bruger og det lyster jeg ikke
« Seneste Redigering: 14 Jan 2006, 13:15 af Emborg » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #76: 14 Jan 2006, 13:20 »

Mjah, vi har en kortere guide til LLM i vores guide sektion, hvor reglerne også bliver gennemngået lidt.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 14 Jan 2006, 13:36 »

Nu kender jeg ikke særlig meget til FM scenen. Men hvis der er folk der syntes man er "dum" hvis man ikke følger de regler. Jamen så er det jo dem der har et problem. Det er i hvert falde ikke noget der kan hidse mig op. Folk køber spillet fordi de vil underholdes, og så længe de bliver det, er det jo flintrene lige meget hvordan de spiller det.

- Netop :')

Men altså? Ja, nogen går vildt meget op i det, andre mindre op i det - altså hvordan man spiller det. Men dem der går så meget op i det, burde da være flintrenes ligeglade, spillet er blevet købt og SI har fået flere penge til videreudviklingen - Novra!

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Thore
Manager

« Svar #78: 14 Jan 2006, 13:53 »

Ja nemlig. Jeg er også tit ved og brække mig over folk der skældre andre ud fordi de snyder, spørge om råd til spiller osv. Altså hvis folk får mest ud af spillet ved og gøre det, jamen så kan man da ikke klage over det.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 14 Jan 2006, 14:46 »

Oversat resumé af Regler for LLM fra RL=http%3A%2F%2Fcommunity.sigames.com%2Findex.php%3Ftopic%3D760.15" target="_blank">http://community.sigames.com/groupee/forums/a/tpc/f/54219217/m/419200124?a=tpc&s=21019056&m=419200124&f=54219217&ORIGINAL_REFERRER_U RL=http%3A%2F%2Fcommunity.sigames.com%2Findex.php%3Ftopic%3D760.15 - SI's LLM Rules, Guidelines and Links

Vælg et hold
- Det kan være fra hvilket som helst land, bare det er den laveste division i landet.
- Visse hold må ikke vælges grundet deres financielle situation, eller høje omdømme. Disse hold inkluderede Peterborough i CM3, Rushden & Diamonds, Fiorentina Viola o.l.

GA's 3 måder at spille på
1. Spil med det samme hold indtil du har vundet alt hvad der kan vindes, ligemeget hvor længe det tager, eller indtil du er fyret. Start derefter et nyt spil

2. Vælg et hold. Spil indtil dit omdømme fanger interesse fra større hold. Skift klub indtil du er manager for Real Madrid, Juventus, Man Utd eller et VM vindende San Marino.

3. Vælg et hold. Spil af H til. Bliv fyret. Vent på et nyt hold. Spil af H til. Bliv fyret etc. uendeligt

Selve spillet
1. Installer spillet og den nyeste Patch fra SI. Du må ikke bruge editors eller en tredjeparts opdateringer.
2. Du må kun sende din scouts i lande som du kan lave tour i, hvis du er England. Hvis du spiller med et andet land, må du bruge scouts i de lande der grænser op til det land du spiller med. F.eks. må du sende scouts til Danmark, Østrig, Frankrig, Polen etc. hvis du er i Tyskland. Efterhånden som din klub bliver bedre financielt og i omdømme, kan du dog udvide din scoutsøgning inden for en realistisk grænse
3. Du må ikke hente spillere som du "kender", altså spillere som du i forvejen har hørt om, eller brugt i et tidligere FM/CM spil. Nogle LLM managere bruger udelukkende scouts til at hente deres spillere, men det er op til den enkelte manager. Du SKAL dog have scoutet en spiller før du må købe ham
4. Du må ikke bruge transfer skærmen til at finde spillere
5. Du må ikke bruge søgefunktionen, da du på forhånd har informationer om en spiller for at kunne søge efter ham.
6. Du må kun hente personale som snakker sproget i det land du spiller i. En undtagelse her er scouts, da de ikke arbejder i klubben på dag-til-dag basis
7. Du må gerne bruge spillersøgningsmuli gheden hvis du vil låne spiller. Du skal dog søge på så lidt som muligt, altså f.eks. loan, free. Nogle LLM managere føler dog at man skal scoute en spiller før man kan låne ham.
8. Du må bruge default taktikker, for derefter at ændre på formationen, og spiller eller holdinstruktionerne alt efter styrkerne og svaghederne på dit hold. Du må ikke bruge andre folks taktikker og formationer

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 14 Jan 2006, 14:59 »

Du kan finde en længere guide til det her

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010