home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  LLM - Regler?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: LLM - Regler?  (Læst 16040 gange)
Gosser
Manager

Sv: LLM - Regler?
« Svar #45: 13 Jan 2006, 21:53 »

Argh.. Lad være med at mobbe! Det er jo syndt.

Wink.

Det jeg mente var at han var morsom.. Intet mobning indblandet!!

Rullende Øjne

chelidze90
Gæst

« Svar #46: 13 Jan 2006, 21:57 »

Det jeg mente var at han var morsom.. Intet mobning indblandet!!

Rullende Øjne

Næ, kun godmodigt drilleri  Wink

Men Gosser, han mobber.  Smiley

Tror jeg også JosepGuardiola kan skrive under på  Wink

Gosser
Manager

« Svar #47: 13 Jan 2006, 22:02 »

Næ, kun godmodigt drilleri  Wink

Men Gosser, han mobber.  Smiley

Tror jeg også JosepGuardiola kan skrive under på  Wink

Hvor er du ond! Græder

LosCules
Gæst

« Svar #48: 13 Jan 2006, 22:11 »

JosepGuardiolas bekræftelse betyder intet, for han er intet værd Cool  funny

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #49: 13 Jan 2006, 22:14 »

Såså folkens. Skal vi prøve at holde os til topic (LLM - Regler? til den der har glemt det) i stedet for at kritisere mig? Smiley Græder ticked off

chelidze90
Gæst

« Svar #50: 13 Jan 2006, 22:54 »

Såså folkens. Skal vi prøve at holde os til topic (LLM - Regler? til den der har glemt det) i stedet for at kritisere mig? Smiley Græder ticked off

Er det ikke lidt svært at blive ved Topic, når Sommer-Drengen kan vil have det andre har fundet til ham

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #51: 13 Jan 2006, 23:11 »

Jo, men det er så let at kritisere dig, og nogle gange er det svært at lade være! Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vase
Gæst

« Svar #52: 13 Jan 2006, 23:48 »

BACK TO TOPIC!

Jeg har aldrig fattet hvorfor man skal bruge regler for at spille LLM! Om man er Chelsea eller Brentford spiller man vel spillet på samme måde?!?
For mig er det ligegyldigt om folk bruger spillersøgningen i stedet for at scoute, hvis man helst vil spille FM på den måde. Jeg har respekt for alle der kan få et conference hold til at vinde CL  funny
Det jeg mener er: Er man ikke ligeså god en manager, hvis ikke man bruger "LLM-reglerne" til LLM spil? Jeg har aldrig selv brugt de regler, men derimod haft mine egne. Jeg ved ikke hvor meget de afviger fra LLM reglerne, for jeg har aldrig fået dem læst. Fatter bare ikke folk skal bruge et regelsæt for at spille et spil med et lavere rangerende hold...
« Seneste Redigering: 13 Jan 2006, 23:51 af Vase » Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 14 Jan 2006, 00:30 »

BACK TO TOPIC!

Jeg har aldrig fattet hvorfor man skal bruge regler for at spille LLM! Om man er Chelsea eller Brentford spiller man vel spillet på samme måde?!?
For mig er det ligegyldigt om folk bruger spillersøgningen i stedet for at scoute, hvis man helst vil spille FM på den måde. Jeg har respekt for alle der kan få et conference hold til at vinde CL  funny
Det jeg mener er: Er man ikke ligeså god en manager, hvis ikke man bruger "LLM-reglerne" til LLM spil? Jeg har aldrig selv brugt de regler, men derimod haft mine egne. Jeg ved ikke hvor meget de afviger fra LLM reglerne, for jeg har aldrig fået dem læst. Fatter bare ikke folk skal bruge et regelsæt for at spille et spil med et lavere rangerende hold...

Jeg ville kalde det røvslikkeri? Men det skal uddybes før man forstår det sikkert Smiley
- Nye folk vil gerne "ind på scenen" .. Jeg har sgu altid været "yt", så jeg er da totalt kold i røven? Smiley .. Men folk gør som alle de "større" befaler det, og det er til at brække sig over! LLM-regler er jo så en del af det.. Og det værste er at Fat-Bastard vist nok lagde navn til? Dét er det eneste fejlskridt i mandens tid på scenen(overdrivelse, sikkert)  Forseglede Læber

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #54: 14 Jan 2006, 00:49 »

C^Ronaldo, du beviser meget flot hvorfor det er du er "yt", der er absolut intet i det indlæg der får os på andre tanker...

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 14 Jan 2006, 00:52 »

C^Ronaldo, du beviser meget flot hvorfor det er du er "yt", der er absolut intet i det indlæg der får os på andre tanker...

Tænk, selveste Newcastle svarede.. C^Ronaldo og yt i samme sætning fra dig. Det har jeg "aldrig" forventet..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #56: 14 Jan 2006, 00:57 »

Det er et spørgsmål om realisme og har ikke en skid med Fat Bastard at gøre. Da LLM reglerne var der længe før han beskrev dem.

MoobaS
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 14 Jan 2006, 00:58 »

Hvad fanden snakker du om Ronaldo tosse...du er fandme det mest opmærksomhedssøgend e dampbarn jeg længe har set rode rundt.
Alt hvad du gør er at piske en stemning op hver gang du blander dig i et eller andet. Man skulle ikke tro du havde andet at lave end at lege badeklovn på alle FM relaterede sites du kan komme til.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #58: 14 Jan 2006, 01:02 »

Er meget enig med Vase, folk skal sku selv bestemme hvordan de spiller FM, men respekt for folk der bruger LLM reglerne, det gør da spillet en del sværere. Synes også at reglerne er et fedt initiativ, og undskyld mig hvis jeg går over stregen nu, men C^Ronaldo, hvad kan nogensinde berettige dig til at udtale dig om den danske CM/FM scene, du har været på en række sites ja, men det er der sku mange der har, du fører dig frem som om du skulle være en eller anden legende på CM/FM scenen, i mine øjne er du nærmere en skamplet på scenen... Du kommer med den ene latterlige udtalelse efter den anden, enten her, på FMd eller sågar på mirc, bliv dog voksen dreng!

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 14 Jan 2006, 01:36 »

Er meget enig med Vase, folk skal sku selv bestemme hvordan de spiller FM, men respekt for folk der bruger LLM reglerne, det gør da spillet en del sværere. Synes også at reglerne er et fedt initiativ, og undskyld mig hvis jeg går over stregen nu, men C^Ronaldo, hvad kan nogensinde berettige dig til at udtale dig om den danske CM/FM scene, du har været på en række sites ja, men det er der sku mange der har, du fører dig frem som om du skulle være en eller anden legende på CM/FM scenen, i mine øjne er du nærmere en skamplet på scenen... Du kommer med den ene latterlige udtalelse efter den anden, enten her, på FMd eller sågar på mirc, bliv dog voksen dreng!

Kun mig der ikke kan få det sidste til at passe? I øvrigt manglede der vist et komma?
"bliv dog voksen, dreng" - Hvis jeg er dreng skal jeg ikke blive voksen og hvis jeg skal være voksen omtales jeg ikke dreng?

.. I øvrigt så FØRER JEG MIG FREM, men jeg har aldrig sagt jeg skulle være en legende på CM/FM-scenen. Jeg er stemplet, det må jeg lære at leve med.
Der er meget få mennesker der kan tilgive noget på denne scene. Shit happens, alle skal have plads, men måske jeg ikke skal, Newcastle? Smiley Håber da jeg kan få én lille plads, og enhver kan sidde og spille tough bag en PC-skærm.
Som g00n's QM engang sagde: "Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv reciderer transperant domicil." - tyg lidt på den(symbolsk, ikke print den ud og æd den!)

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010