|
Champion
Gæst
|
|
Nu sidder jeg og spiller LLM og jeg ved godt hvad LLM er men er der nogen der har et link til reglerne på dansk  Jeg har set den på FMGround så lad vær med at linke til den for det er ikke "regler" til LLM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Nu sidder jeg og spiller LLM og jeg ved godt hvad LLM er men er der nogen der har et link til reglerne på dansk  Jeg har set den på FMGround så lad vær med at linke til den for det er ikke "regler" til LLM Hvordan kan du sidder og spille LLM uden du ved hvad regelerne er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olling
|
|
Hvordan kan du sidder og spille LLM uden du ved hvad regelerne er  Hehe. ja det er ret svært..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champion
Gæst
|
|
Hvordan kan du sidder og spille LLM uden du ved hvad regelerne er  Jeg har læst dem fra nogle artikler og sådan men ville gerne have dem smalet på et sted så jeg kan have det oppe imens jeg sidder og spiller vis jeg nu kommer i tvil!:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Hvorfor vil du have reglerne til LLM, hvis du allerede ved hvad LLM er?
Undrede mig lige over det...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Jeg har læst dem fra nogle artikler og sådan men ville gerne have dem smalet på et sted så jeg kan have det oppe imens jeg sidder og spiller vis jeg nu kommer i tvil!:D
Hvordan kan man komme i tvivl, hvis du godt ved hvordan man spiller det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Meget kan man sige om dig Champion, men du er sgu kilde til megen morskab her på FmFreaks  Det er vel altid godt med et humoristisk indslag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champion
Gæst
|
|
Meget kan man sige om dig Champion, men du er sgu kilde til megen morskab her på FmFreaks  Tager jeg som et komplemang (Stave knold) Men ville i ikke bare finde et link i stedte for at begynde at snakke om alt muligt andet? ellers kan jeg jo ikke køre min blog vidre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Ellers kan jeg jo ikke køre min blog vidre  Det ville måske nok også være det bedste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champion
Gæst
|
|
Det ville måske nok også være det bedste  tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Til Champion: Kompliment. Og jeg synes det er sødt alt det her.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
tak
Det var så lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champion
Gæst
|
|
OKI i stedet for at "drille" mig kan i så bare ikke "prøve" og finde ud af mit spørgsmål?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
OKI i stedet for at "drille" mig kan i så bare ikke "prøve" og finde ud af mit spørgsmål?
Hvad så hvis vi har lyst til at drille dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|