home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilke hold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvilke hold?  (Læst 6271 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Hvilke hold?
« : 03 Okt 2005, 18:06 »

Hvilke hold kan I godt li' at spille med og hvorfor?

Jeg har haft et af mine bedste spil med Sevilla.

Grunden til dét tror jeg var, at det var et simpelt midterhold, som havde en god blanding af unge og gamle spillere.

Økonomien var ikke prangende, så man kunne ikke bare hente de store stjerner/talenter til klubben.

Det krævede arbejde at få succes med holdet, men så fandt jeg også ud af, at jeg nød spillet og succesen meget mere!  Thumbs Up
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #1: 03 Okt 2005, 18:11 »

Jeg kan godt lide Liverpool. Det er en traditionsrig klub, der dog ikke har for mange penge eller store stjerner. Man bliver derfor nødt til at tænke over hvem man køber.

Der er forholdsvis store forhåbninger til klubben, dog ikke alt for svære at opfylde.

Så jeg har brugt mange timer på at sætte nye mål for mig selv for derefter at prøve at indfri dem.

-KNM-
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #2: 03 Okt 2005, 18:20 »

No doubt.. Mallorca!

Det var rigtig sjovt spil og det forbedrede helt klart mine evner til at spille FM. Jeg fandt ud af hvordan jeg skulle spare på mine penge mm.

Kunne skrive en hel roman om spillet, men har jeg vel ikke lyst til pt. Opstemt.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #3: 03 Okt 2005, 18:21 »

Jeg har haft mit bedste spil med FC Basel.

ER ved at bygge et europæisk storhold op med dem Smiley
Og det går rigtigt godt Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #4: 03 Okt 2005, 18:35 »

Lyon, Atletico Madrid og Ajax

Atletico Madrid fordi jeg syntes de er et ret godt midter hold og har nogen spændnene spillere....

Lyon har blandt andet juninho og et par andre der syntes jeg man kan spille drømme bold....

Ajax der kan man med de rigtige spiller køb også spille godt bold....
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #5: 03 Okt 2005, 23:57 »

West Ham United.

Hammers har et udmærket hold, og en række gode talenter, som man kan tjene kassen på. Hvilke talenter slår igennem - hvilke gør ikke?

I West Ham får ikke fat i den helt store udfordring, men lidt er der da at hente - især i de versioner, hvor holdet har være at finde i The Championsship.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

AH
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #6: 04 Okt 2005, 14:13 »

Mit favorit hold er Fiorentina  Hævet Øjenbryn

Jeg havde mit klart sjoveste spil med Fiorentina, og der var fine udfordringer i klubben.

Nogle fine talenter, og en rigtig god grundstamme Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #7: 04 Okt 2005, 14:47 »

West Ham United.

Hammers har et udmærket hold, og en række gode talenter, som man kan tjene kassen på. Hvilke talenter slår igennem - hvilke gør ikke?

I West Ham får ikke fat i den helt store udfordring, men lidt er der da at hente - især i de versioner, hvor holdet har være at finde i The Championsship.

Undrer vel ikke nogen KF? Wink

Mit bedste spil må være med Arsenal, Cádiz eller Palermo.

Arsenal da jeg bare elsker at se dem vinde alle de store ting, vi ikke vinder IRL...

Cádiz fordi der her er en udfordring af de større. Spillede med dem efter 05/06 upd. og der var virkelig ikke meget at bygge videre på i La Liga. Lille stadion og en skod trup!
Ingen unge talenter eller ældre stjerner. Oli, tidliger bomber i Betis, kunne dog vise klasse til tider.
Men et spændende spil, hvor man kan bruge sæsoner på bare at stabilisere holdet til en midterposition i La Liga.

Palermo var også en okay udfordring, men dog ikke nær så stor som Cádiz. Det var muligt at skabe et hold der kunne kæmpe med blandt de første 5 inden for en sæson eller to. Men svært virkelig at føre dem til toppen.

Det var så mine
Logged

Go you Gunners!

tim
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #8: 04 Okt 2005, 18:49 »

Tja, favorittenklubben Manchester United og Tottenham er spas nok. Smiley

Årsag: Elsker Pl, og begge hold har en fin økonomi og god trup.
« Seneste Redigering: 04 Okt 2005, 18:52 af tim » Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #9: 04 Okt 2005, 19:37 »

Jeg har haft mit bedste spil med ajax hvor jeg vandt ligaen 4 gange i træk:D
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #10: 05 Okt 2005, 03:45 »

Jeg er blevet mere eller mindre skabsfan af nogen hold - kun pga. af at have spillet med dem i managerspil:

- Boston United
- Crewe
- Wigan
- Southport
- Burton Albion
- Weston-super-Mare
- Rushden & Diamonds
- Mainz

Udover det er det naturligvis altid sjovt at spille med Arsenal, og udover det udvælger jeg som regel de hold jeg spiller med ved regulær lodtrækning. Jeg har haft mange gode oplevelser med disse her:

- Atalanta (Succes i alt, undtagen Champions League)
- Yverdon (Bl.a. 8 schweiziske mesterskaber i træk)
- KuPS (Bl.a. UEFA Cup-vindere)
- Sydney Olympic Sharks (3 australske mesterskaber på 3 sæsoner)
- Genk (Var bare sjovt at spille med dem og udfordre Anderlecht, fik da også en del mesterskaber. Wesley Sonck og Nana Datey Bediako var guder i angrebet  Smiley )
Logged



NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #11: 05 Okt 2005, 04:25 »

D.C. United

Man høre stortset aldrig om holdene i USA og er ikke en nation med super tiptop proff. spillere som man ser i England, Italien, Spanien osv...

Men alligevel har de smidt nogle små talenter ud i resten af verden.

Og specielt synes jeg nu Freddy Adu gør sin del af at jeg tit spiller med dem
Logged

R O T R

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #12: 05 Okt 2005, 08:33 »

Jeg er blevet mere eller mindre skabsfan af nogen hold - kun pga. af at have spillet med dem i managerspil:

- Boston United
- Crewe
- Wigan
- Southport
- Burton Albion
- Weston-super-Mare
- Rushden & Diamonds
- Mainz


Det kender jeg kun alt for godt...

Kom i sin tid til at starte et spil med Southend United og har så fulgt dem siden...

Det samme er sket med Preston North End, men dem spillede jeg faktisk med allerede i dét, der dengang hed "The Manager", som blev udgivet til Amiga  Peace
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #13: 05 Okt 2005, 15:33 »

VfB Stuttgart - En middelklub med masser af potentiale.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilke hold?
« Svar #14: 05 Okt 2005, 15:41 »

Syntes altid det er sjovt og se hvor langt man kan komme i Europa med FCK.

Men spiller nok mest med Silkeborg, og Aarhus Fremad - 2 hold jeg altid har fulgt i virkeligheden.

Har også haft et mega godt spil med Tromsø.

Men normalt spiller jeg næsten kun i Danmark, da jeg kun følger med i superligaen i virkeligheden.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010