home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  le Tef > Ciao Italia
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: le Tef > Ciao Italia  (Læst 10006 gange)
Niko
Gæst

Sv: le Tef
« Svar #15: 24 Jun 2007, 01:23 »

Takker - han er rigtig god Smiley kan du ikke lige redigere dit indlæg så vi ikke får hele updaten igen?

Jo, det var enlig heller ikke meningen at den skulle med. Wink

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #16: 24 Jun 2007, 01:32 »

Rigtig god update... Fantastisk første sæson

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cube
Manager

« Svar #17: 24 Jun 2007, 11:14 »

Sæsonen 07/08 startede med et brag, da vi mødte Marseille ude i en kamp, der havde været under stor mediebevågenhed. Sidste års store skuffelse mod den store positive overraskelse, og hvilken kamp det blev. Ved pausen var hjemmeholdet foran med 3-1 og vores chancer var næsten borte, men så slog Johan Elmander til i tre omgange og forvandlede på 15 gyldne minutter 3-1 til 3-4. Kort efter fik Marseille udlignet og kampen sluttede 4-4. Hvilken åbning på sæsonen.

Efter kampen kunne klubbens ledelse offentliggøre at man havde installeret varme i banen under Stadium Municipal, hvilket umuliggjorde udskydelser grundet dårligt vejr. Med forbedret underlag gik vi den følgende søndag til kamp mod Bordeaux, der var placeret på en 6. plads. Serge Gakpé havde fundet vej til startopstillingen, men det var Leo Núñez, der stjal billedet, da han nettede dobbelt i første halvleg. Mere blev der ikke scoret i den kamp og jeg kunne tilfreds notere mig en 2-0 sejr i sæsonens anden kamp.

Der var dog ikke meget at le af, da vi i de følgende to kampe mod Auxerre og oprykkerne Guingamp blot hentede 1 point. Først slog Auxerre os med 1-0 inden vi skuffende måtte tage til takke med 1-1 mod Guingamp hjemme. Det
betød at vi efter 4 kampe befandt os midt i tabellen.

D. 28. august var der lodtrækning til UEFA Cuppens 1. runde og her træk vi det ukrainske tophold, Dnipro - en modstander jeg ikke kendte meget til. Det første opgør fandt sted på Meteor Stadion i Dnipropetrovsk og her opnåede vi et udmærket udgangspunkt med et 0-0 resultat. 20 dage senere stod vi med to længerevarende skader. Fabinho og Gakpé ville begge være ude i 3 til 4 måneder efter en 1-0 sejr mod Monaco. Trods disse problemer klarede vi at kvalificere os til UEFA Cup gruppespillet, da vi hjemme slog Dnipro med 2-0.

Vores seeding i ligaen var forbedret i forhold til sidste år. En 11. plads var, hvad medierne forventede af os, men vi havde fået en skidt start på ligaen og havde i de første 10 kampe roddet rundt i den lave ende af tabellen. Derfor var det da også en stor lettelse, da vi slog både Lens og Sochaux med hhv. 4-2 og 1-2. Det bragte os op på den føromtalte 11. plads. Få dage efter sejren over Lens kom det frem i medierne, at de stod klar med en kontrakt til mig og en dag efter tog klubbens direktør personlig kontakt. Jeg valgte i første omgang at udskyde beslutningen, men har nu truffet den beslutning at jeg er loyal og bliver her i Toulouse.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2007, 11:43 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #18: 24 Jun 2007, 12:51 »

L'EQUIPE
Toulouse smadrer Nantes og fortsætter stimen

Lørdag d. 8. december var rekordernes dag: Johan Elmander satte scoringsrekord i Ligue 1, mens Toulouse satte rekord med største sejr i klubbens historie. Intet mindre end 9-0 lød sejren til hjemmeholdet, der nu har vundet 5 kampe på stribe.

Allerede efter 18 minutter stod der 3-0, da Elmander havde scoret to gange og Fabinho en enkelt gang. Målene til 4-0 og 5-0 blev sat ind af Elmander i det 24. og 26. minut og 10 minutter senere nettede selvsamme målkonge til 6-0. Dette ufattelige resultat figurerede på måltavlen ved pausefløjtet.

I 2. halvleg kom Toulouse ned i tempo, men ikke mindre end at de kunne score yderligere 3 mål. Elmander kunne i det 65. minut på et flot langskud score sit 6. mål. En helt igennem utrolig præstation af den kropsstærke angriber, der dermed sætter rekord med flest mål i én kamp. De sidste 2 mål i kampen blev sat ind af Leonel Núñez, der havde holdt en målpause på 10 timer.

Med sejre i de sidste 5 kampe har Toulouse rettet op på den skuffende sæsonstart og befinder sig i øjeblikket på en 8. plads i Ligue 1, hvilket manager Kasper Pyndt Rasmussen godt kan tillade sig at være tilfreds med.

Møller
Gæst

« Svar #19: 24 Jun 2007, 13:11 »

Super blog, gode indkøb og hvilket resultat mod Nantes.
Blogguden er tilbage, cube.
KUTGW

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 24 Jun 2007, 13:34 »

Nice med Elmander Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 24 Jun 2007, 13:46 »

Tag vel imod bloggen. Forhåbentlig ender dette spil ikke med at jeg glemmer at gemme og computeren på forunderlig vis genstarter Wink
Autosave er din ven Smiley

Rigtig fin start på bloggen, og jeg må indrømme at det minder mig om din 06 blog med PSG, hvor du jo som bekendt senere nåede rigtig meget. Jeg håber, og tror, at det her bliver stort.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 24 Jun 2007, 13:51 »

Fantastisk resultat mod Nantes, utroligt du vandt 9-0 uden de fik en mand vist ud! godt arbejde Smiley

cube
Manager

« Svar #23: 24 Jun 2007, 17:07 »

D. 12. december blev det afgjort. Vi klarede os lige akkurat videre fra UEFA Cup gruppespillet, hvor vi var havnet i gruppe med PAOK, Anderlecht, Zaragoza og Sporting CP. Vi lagde ud med at tabe til Zaragoza med 4-1 inden vi fik revanche med en flot 4-1 sejr over Sporting CP. Dernæst slog Anderlecht os 1-0 i Belgien, inden vi hjemme afgjorde vores skæbne med en 2-0 sejr over PAOK. Her scorede den for tiden storspillende Johan Elmander begge mål. Desværre måtte han udgå med en slem skade i samme kamp. Efterfølgende fik jeg det sørgelige melding: Pause på 3 til 4 måneder. Kunne vi holde formen uden vores måske vigtigste spiller?

Johan Elmander - skadet

Åbenbart. I hvert fald formåede spillerne at hente en formidabelt flot 2-1 sejr over Paris Saint-Germain, der ligger nr. 1 i rækken, i den følgende kamp. Bergougnoux og Kitambala scorede et mål hver inden Flamini kunne reducere for PSG. Med den sejr kan vi kalde os ligaens næstbedste hjemmehold med 6 sejre og 2 uafgjorte på Stadium Municipal. Kun St. Etienne overgår os med 8 sejre i 8 hjemmekampe.

En uge efter måtte jeg igen ryste på hovedet af skuffelse. Min måske vigtigste back, Jéremy Mathieu, pådrog sig en knæskade og ville være ude i 1 til 2 måneder. Trods det flotte resultater er det absolut ikke en let tid. Følgende spillere er ude: Gakpé, Mathieu, Elmander og Fabinho. Alle spillere, der var ment en plads i startopstillingen.
Johan Elmander udtalte omkring sin nyerhvervede skade:
"Jeg kunne mærke et smæld i samme øjeblik

Skarpheden har ikke fejlet noget på Stadium Municipal
tacklingen blev
sat ind og så viste jeg, at der var noget galt. Til at starte med gjorde det ikke særlig ondt, men da jeg kom udenfor banen kunne jeg ikke støtte på benet og det gjorde utroligt ondt."

Enhver sejrsrække får en ende og det gjorde vores også. 7 kampe havde vi vundet i træk inden vi mødte Lyon ude. De slog os 1-0 og i den følgende kamp tabte vi meget skuffende 2-0 til Le Havre, oprykkerne, der i øvrigt også slog os ud af Coupe de la Ligue med hele 4-1. I Coupe de France har vi også fået et hurtigt exit, da vi ramlede ind i førnævnte Lyon. Vi havde endnu ikke fået fat på udebane og det sås. Lidt positivt var der dog at spore blandt al elendigheden: Serge Gakpé var igen skadesfri og netop Gakpé kunne notere sig for 2 assists i sin comeback kamp, hvor vi slog Valenciennes med hele 5-1.

D. 3. februar lå vi placeret som nr. 5 i ligaen. Vi havde fortsat det imponerende hjemmebanespil og havde 9 sejre, 2 uafgjorte og ingen nederlag på Municipal. Samlet set havde vi vundet 11 kampe, spillet 4 uafgjort og tabt 6, hvilket viser, at vi er alt andet end skarpe på udebane. Det skal forbedres.
Det var i øvrigt blevet afgjort, hvem vi skulle møde i UEFA Cup 1/16 finalen og det var ingen ringere end engelske Tottenham, der på nuværende tidspunkt ligger nr. 7 i Premier League.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #24: 24 Jun 2007, 17:47 »

Fatastisk update Cube.. Fine resultater hjemme, bare synd det ikke går på udebane.!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager

« Svar #25: 24 Jun 2007, 17:53 »

Ærgeligt med alle de skader Skuffet

Forhåbenlig bliver resultaterne bedre på udebane? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #26: 24 Jun 2007, 17:54 »

Super update cube. Synd med udebanen, men det kører da hjemme.
Så sørgeligt med skader til stamspillerne og stjernerne.
Men jeg tror du klarer den.
KUTGW

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #27: 24 Jun 2007, 18:18 »

Tre super updates du har fyret af. Synd med skaderne og udebane resultaterne.
Men mon ikke vi ser Toulouse oppe i toppen når sæsonen er ovre?
Det tror jeg. KIU

cube
Manager

« Svar #28: 24 Jun 2007, 18:27 »

12. februar 2008 @ Stadium Municipal, Toulouse

Vi starter bedst ud og efter 7 minutter er Fabinho tæt på at headde bolden i nettet. Kort efter er den gal i den anden ende, hvor Tottenhams Arango sender et langskud lige forbi. Forsvaret virker skrøbeligt og Defoe er minuttet efter ekstremt tæt på en scoring, men jeg kan ånde lettet op. Tottenham er det klart bedste hold i første halvleg og vi må prise målmand Douchez for at der stadig står 0-0 ved pausen.

Tottenham fortsætter presspillet i 2. halvleg og kan efter 77 minutter fuldt fortjent bringe sig i front ved finnen Tainio. Han modtager bolden på kanten af feltet, tører Congré og banker bolden ind bag Douchez. Kitambala er tæt på en udligning på et godt frispark i overtiden, men der bliver ikke scoret mere og kampen slutter 0-1 til Tottenham. Et meget svært udgangspunkt inden kampen i England.

Inden returopgøret stod den på en enkelt kamp mod Lille og da det var på hjemmebane følte jeg mig overbevist om at vi ville hive et godt resultat i land. Det gjorde vi. Bergougnoux strålede i andres fravær og han scorede to gange i sejren, der lød på 2-0. Vi havde egentlig ikke været videre imponerende, men effektivitetet havde været der og som en klog mand engang sagde: En sejr er en sejr.

20. februar 2008 @ White Hart Lane, Tottenham

Fabinho fik scoret, men det var ikke nok

Vi er ikke tildelt de store chancer til denne returkamp, hvor Tottenham er foran med 0-1. En scoring fra deres side vil gøre det meget svært for os at klare os videre. Vi spiller dog rigtig godt i første halvleg - ja faktisk spiller vi helt lige op med Tottenham og Steven Pienaar har en kæmpe chance kort inden pausen, hvor Paul Robinson må strække sig ud i fuld længde. Pausestilling: 0-0.

15 minutter inde i 2. halvleg kommer vi foran! Det er Fabinho, der løber ind i et fantastisk indlæg fra Pienaar og brasilianeren flugter bolden i mål til 0-1 føring. Hans 5. mål i denne sæson. Glæden bliver dog kortvarig. 8 minutter senere bliver unge Yeates spillet helt blank og han udligner lidt heldigt, 1-1. Nu skal vi score to gange. Vi dominerer resten af kampen, men formår ikke at score og så, for lige at træde i det, scorer Tottenham til 2-1 direkte på frispark. Aubey blev uheldigvis kampens helt store skuffelse, da det var en
opdækningsfejl fra ham, der bragte Tottenham i front.

« Seneste Redigering: 24 Jun 2007, 18:28 af cube » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #29: 24 Jun 2007, 18:30 »

Surt med nederlaget, men godt at se dig brilliere i ligaen.
Op på hesten igen, og sikre så noget metal til Toulouse

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010