home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Klubbens reputation og køb af spillere
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Klubbens reputation og køb af spillere  (Læst 1627 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Klubbens reputation og køb af spillere
« : 21 Jun 2007, 13:09 »

Hej

Da jeg er i gang med at lave en gennemgående liste med spillere som kan begå sig på et hvilket som helst niveau er det som regel altid sikkert at de fleste spillere kun kan komme til en klub med en hvis reputation og træningsanlæg osv osv.

Er der nogen der kender sammenhængen mellem klubbens reputation/træningsanlæg/ungdomsfaciliteter og spillerens reputation.

Mine egne erfaringer viser at, jeg ingen sammenhæng kan se.

Tager et fx.
Jeg er Redditch, som i 3 år ligger i Conference National. Ifl. FMModifier har de en reput nu på 1636. Facilities på 3 og Youth på 1. Desuden er de heltidprofessionell e.

Hvis jeg går ind og beder min assistent om at vælge spillere vælger han spillere som er villige til at komme til min klub som har rep på op til 3500 i Home Rep. Men World rep er kun oppe på 1500 max ved selvsamme shortlist. Så tænker jeg at mit eget rep skal være større end "holdets lands spilleres" world rep. Det holder ikke. Mange spillere vil ikke til min klub.

Så det forsøg har ikke båret frugt. Jeg tænker at der stadig er en logisk sammenhæng mellem disse to ting, så jeg vil prøve at starte et spil med en klub der er fuldtidsprofessione l og se om jeg kan finde sammenhængen der.

Hvis der er nogen derude der kender lidt til det ville det være super Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Klubbens reputation og køb af spillere
« Svar #1: 21 Jun 2007, 13:37 »

Dine iagtagelser lyder smarte nok, men et eller andet sted vil jeg ikke hjælpe til, da jeg ser det som en udfordring, at få logget store spillere til mindre klubber, uden at kende de faktorer som spiller ind.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #2: 21 Jun 2007, 13:41 »

Dine iagtagelser lyder smarte nok, men et eller andet sted vil jeg ikke hjælpe til, da jeg ser det som en udfordring, at få logget store spillere til mindre klubber, uden at kende de faktorer som spiller ind.

Kerm

Det har du helt ret i. Det er heller ikke de "store" stjerner jeg vil gøre det med. Jeg vil lave en liste over de største talenter og hvis jeg bryder "koden", vil jeg offentliggøre den. Om folk vil bruge den er op til dem selv.

AMRDK
Gæst

« Svar #3: 21 Jun 2007, 13:41 »

Kerm
Total enig !!!!!!!!!!!!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 21 Jun 2007, 13:51 »

Det har du helt ret i. Det er heller ikke de "store" stjerner jeg vil gøre det med. Jeg vil lave en liste over de største talenter og hvis jeg bryder "koden", vil jeg offentliggøre den. Om folk vil bruge den er op til dem selv.

- At du vil gøre det med talenter istedet for stjerner, rører ikke det helt store ved mig. Vi ved jo alle, at talenter som Bojan, Kerlon, Millan osv. sagtens kan lokkes til klubber som FCK og Brøndby, men selvfølgelig ikke klubber som du spiller med. Jeg kan ikke se hvad listen skulle gøre godt for?

Kerm

Helvede i Nord

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 21 Jun 2007, 14:35 »

@Kerm: Det er ikke rigtigt, at fx. Bojan kan lokkes til FCK og Brøndby! I hvert fald ikke i starten, der kan han ikke engang lokkes til Man Utd

søgaard
Gæst

« Svar #6: 21 Jun 2007, 14:42 »

@Kerm: Det er ikke rigtigt, at fx. Bojan kan lokkes til FCK og Brøndby! I hvert fald ikke i starten, der kan han ikke engang lokkes til Man Utd
Jo sagtens Smiley Har da tit fået Bojan til andre klubber, Millan kan man få næsten hvorhen man vil..Tunge

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Jun 2007, 14:43 »

Jeg har altså heller ikke haft nogle problemer, med at få Bojan nogle steder hen?

Kerm

Helvede i Nord

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #8: 21 Jun 2007, 15:13 »

Det er da en liste jeg vil bruge, for at se hvilke typer spillere man kan få til klubben.

Og hvis man hellere selv vil, kan man jo bare lade vær med at bruge den:)

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Jun 2007, 15:51 »

Har også haft mine problemer med Bojan i starten, kunne ikke få ham til Liverpool og siden har jeg ikke gjort nogen forsøg, med nogen klubber, før jeg er et par år inde i spillet

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 21 Jun 2007, 16:49 »

Bojan vil ALDRIG af sted fra Barcelona før der er gået noget tid. Vil jeg godt sætte min underskrift på og vædde mange penge

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010