home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hangzhou Guang?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Hangzhou Guang på?
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hangzhou Guang?  (Læst 3453 gange)
Tor1991
Gæst
 
Hangzhou Guang?
« : 20 Jun 2007, 20:36 »

Hangzhou Guang får ny træner
1. juli, 2006

Ledelsen i den Hong Kong'esiske klub ,Hanzhou Guang, har noget overraskende valgt at ansætte en ukendt dansk manager til det ledige trænersæde. Morten Krentz, som han hedder, tiltræder i rollen fra dags dato. Mange fans af klubben, har undret sig over den danske managers ansættelse i klubben, men de håber at han kan tilføre noget nyt til klubben.
Bestyrelsesformand Chen Weidong sagde her til morgen i et pressemøde, at bestyrelsen havde stor tiltro til Morten, og at han nok skulle klare den. Morten selv var utrolig glad for at få stillingen i klubben, og han mente at han nok skulle føre denne klub ud i den store verden, men først ville han få styr på økonomien i klubben. Han har eftersigende kun fået omkring 67,50 Dkk. at købe nye spillere for. Morten Krentz hold, Hangzhou Guang, er som tidligere nævnt tippet til at ende midt i ligaen på en sjette plads, det vil Morten Krentz ikke, han satser højere, meget modigt af en nytilkommen manager.




Hangzhou Guang, en klub i udvikling
2. juli, 2006

Dagen efter at Morten Krentz var blevet træner i Hangzhou Guang, var han allerede klar til et lille interview, men først lidt om klubben.
Hangzhou Guang blev grundlagt i år 2003, og har siden været med i toppen af Hong Kong'esisk fodbold. Derfor er de også meget kendt derhjemme, men også en del i udlandet. Klubbens værdi er dog ikke så stor, det menes at man kan købe klubben for kun 5,5 millioner kroner. Stadionet som holdet spiller på, hedder Zengcheng Stadium, og der er plads til knap og nap 10000 ellevilde fodboldfans. Træningsfaciliteter ne er dog ikke noget som klubben kan prale af, men hvert år får de dog et kuld unge spillere op fra en lokal fodboldskole. Medierne spår klubben til at slutte på en sjetteplads, men klubbens bestyrelse vil meget mere, de vil kvalificere sig til noget internationalt fodbold i form af en af de øverste pladser.


I den Hong Kong'esiske liga spilles der atten kampe, det vil sige at hvert hold spiller mod hinanden 2 gange. Sidste års vindere af ligaen var Happy Valley, men det er ikke dem der er favoritter til at tage pokalen igen, det er Sun Hei der er tippet til at vinde ligaen. Morten Krentz hold, Hangzhoy Guang, er tippet til at ende på en sjette plads,, det vil den nye unge dansker ikke høre på, hør selv her:

- "Morten, hvorfor tror du at i ender højere end mediernes bud?"
- Det tror jeg holdet har nok potientale til, jeg går efter en Top-4, jeg var jo hernede og se nogle kampe med dem sidste sæson, og jeg kunne se at de var bedre end den placering de var spået til.. Jeg vil også gerne have skabt klubben et navn udenfor Hong Kongs grænser, og det ville være fint hvis vi hurtigst muligt kom ud og spillede i en anden turnering.
- "Hvad vil du gøre med de få penge du har fået til transfer?
- Ja, det er jo ikke alverdens jeg har fået, så jeg kan vidst højst købe en spiller, men jeg glæder mig til udfordringen, og til at se om min træning fungerere optimalt.

« Seneste Redigering: 26 Jun 2007, 17:17 af Tor1991 » Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #1: 20 Jun 2007, 20:40 »

Interesandt.. Har aldrig hørt eller set en blog fra den del af verden.. Smiley - Skal nok blive spændende.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #2: 20 Jun 2007, 20:40 »

67,50 Dkk  funny
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #3: 20 Jun 2007, 20:50 »

67,50 Dkk  funny

 funny Så skal de helt sikkert have nogle poser Haribo Wink

Det ser spændende ud. Fedt klubvalg og rigtig flot start! KUTGW!  Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #4: 20 Jun 2007, 20:53 »

Kuul med en blog fra den del af verden. Ser frem til at følge den Smiley
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #5: 20 Jun 2007, 23:49 »

Sæsonoptakt i Hangzhou
5. juli, 2006

Manager Morten Krentz og hans mandskab har haft lang tid til at forberede sig til den kommende sæson, i dag vil vi gå deres træningskampe igennem kort. Der har måske også været transfers ind og ud, læs mere om det længere nede.

Hangzhou Guang - Fukien
  1-0   2' Aldo Villalba
 2-0 24' Aldo Villalba
 2-1 39' Lee Chi Ho
 3-1 91' Aldo Villalba
 4-1 93' Aldo Villalba


Min første, men ubetydelige kamp med holdet, vi spillede noget flot og sikkert i de største perioder, men det kan stadig poleres en del. Kampens spiller blev den 22-årige Aldo Villalba, som jeg ser en god fremtid i. Han scorede 4 mål og var konstant bevægelig



Hangzhou Guang - Happy Valley
  0-1   8' Icaro
 0-2 27' Li Ming
 1-2 76' Wang Gang
 2-2 86' Aldo Vallalba


I dag var det ikke ligefrem det flotteste spil jeg har set, men derimod så kæmpede drengene R.... ud af bukserne, og de fortjente virkelig uafgjort, man kunne dog også høre på de 536 tilskuere at de var godt tilfredse.


Hangzhou Guang - Sham Shui Po
  1-0  3' Shang Yonlong
 2-0 63' Li Long


Indsatsen i dag var okay, det virkede som om at vi ikke rigtig var vågnet op, men fordi de to herrer der scorede var der, vandt vi lige med nød og næppe. Jeg forlanger mere koncentration næste gang.


Hangzhou Guang - Derico
  1-0  7' Fan Peng
 2-0 20' Qi Zhongxi
 3-0 47' Zhang Yo
 4-0 64' Chang Hui


Opsangen efter sidste kamp havde virket. Spillet i dag var flydende, og Derico havde ikke mange chancer. Selvom han ikke scorede blev Shang Yuonlong Man Of The Match, han fordelte bolden godt rundt fra sin plads på midten.


Hangzhou Guang - Chinese Univ.
 1-0 14' Aldo Villalba
 2-0 64' Geng Xin


Drengene var ikke i deres fulde fem i dag. Jeg tror det skyldes den hårde træning og de mange kampe. Men de skal jo også være i ordentlig form til når sæsonen begynder. De 548 fremmødte tilskuere kunne være vidner til en meget kedlig kamp med få chancer.


Hangzhou Guang - Nawbahor
0-1 33' Fan Peng, selvmål
 0-2 37' denis Durmonov
       45' Yo Bo, Udvist
 1-2 46' Temu Soliev, Selvmål
 2-2 58' Fan Peng
 2-3 67' Denis Abdurazzoqov
 2-4 85' Gennado Khandaro
 2-5 90' Gennado Khandaro


Modstanderne var bare bedre i dag. De var hurtigere end os, var bedre teknisk. Så det var et fair resultat.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #6: 21 Jun 2007, 10:22 »

Køb Teddy  drengen eller D.York
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #7: 21 Jun 2007, 10:29 »

Lyder sq interessant. I Europa har vi jo bl.a. UEFA'en og Champions League. Hvad har de af interessante turneringer ud over ligaen i Hong Kong/Asien?
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Tor1991
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #8: 21 Jun 2007, 18:21 »

Lyder sq interessant. I Europa har vi jo bl.a. UEFA'en og Champions League. Hvad har de af interessante turneringer ud over ligaen i Hong Kong/Asien?

Indtil videre deltager jeg i 4 turneringer, og det er kun i Hong Kong, men mon ikke der er nogle store turneringer i Asien...
« Seneste Redigering: 21 Jun 2007, 18:31 af Tor1991 » Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #9: 21 Jun 2007, 20:43 »


Ny Ass. træner til Hangshou Guang
10. juli, 2006

Den Hong Kong'esiske klub, Huangzhou Guang, kunne i dag på et pressemøde, præsentere en ny mand til trænerteamet. Det drejer sig om Chung Choh Wai, der skal være klubbens assistent træner indtil maj næste år. Chung Choh Wai har et udemærket rygte i asiatisk fodbold, og han havde ikke haft nogen kontrakt med en anden klub i snart en måned, selv siger han om ansættelsen: "Jeg glæder mig utrolig meget til jobet, Hangzhou er en klub der er gang i, og jeg glæder mig til at arbejde sammen med Morten Krentz, det er nyt og det er spændende det han har gang i", lød det på gebrokkent engelsk fra den nyansatte.





taktikken og opstilingen er klar i Hangzhou
11. juli, 2006

Morten Krentz og den nærmeste stab havde i dag kaldt til pressemøde på stadion. Det skulle handle om klubbens taktik og opstilling, og den ser ud til at være meget anderledes end hos den foregående træner.
En fodboldekspert fra Hong Kong sagde det her om planerne: "Jeg må sige at det ser spændende ud, ham Morten Krentz vil spille en helt anden spillestil end det vi er vant til, hold hernede fra plejer jo at spille mere offensivt end en 4-4-2 som Morten foretrækker. Måske klarer han det, måske ikke? det må fremtiden jo vise os".
Som før nævnt har Morten valgt at sit hold skal stille op i en offensiv 4-4-2, med to hårdtarbejdende centrale midtbanespillere, det er dem der skal ligge og servere bolden for kanterne. Den ene angriber er hurtig og god  til at finde hullerne, mens den anden skaber mere plads til sine holdkammerater, han mangler dog lidt præcision i sine skud.



Startopstillingen                             

Startopstillingen er som sagt en 4-4-2, og her vil vi bringe et lille stykke tekst om hver spiller, så i læsere kan få et indblik i hvem de er. Keeperen hedder Shi Meng, og er 25 år. Han er stærk i luftspillet og har nogenlunde gode reflekser, og så er han hurtig når han er på vej ud af målet. Han er klart mit førstevalg i forhold til den anden keeper, der nok skal have lidt mere erfaring og træning. Vores foretrukne højre back hedder Yi Qingsong, og er 19 år. Han er en habil spiller, men han mangler erfaring. Nogle af hans styrker er hans placeringsevne, teamwork, og specielt hans arbejdstyrke. Den første midterforsvar hedder Yo Bo, 27 år og dermed en af de mere erfarne spillere på holdet. I de træningskampe vi har set med ham, har han vist godt og sikkert spil. Han var specielt god til at sidde tæt på sin mand, og ikke give ham meget plads, han er hurtig, han er smid og han er stærk. En af de sikreste navne på kortet. Den anden cnetralforsvarer hedder Zhang Yu, 25 år. Han er stabil og viser gode fysiske egenskaber. Han er også god i luften, og tackler på de rigtige tidspunkter. Da klubben på underlig vis ikke har nogen decideret venstreback, er det blevet en centerforsvar der har det job, han hedder Wang Gang, og er 24 år. En af Wangs styrker er at han er beslutsom, og selvsikker, han placerer sig godt, og slipper sjældent sin mand. Højre midtbane er et kinesisk lyn, Qi Zhonxi er 20 år. Han er sikker med bolde, og ligger nogle gode indlæg. Han er klart førstevalg i forhold til de andre unge kanter. Inderst på højremidt, er Shang Yunlong, han er en meget stabil spiller, og sikker på sin plads. Han har et godt overblik, og hjælper sine medspillere meget, og så ligger han for det meste nogle perler til kantspillerne. Den anden på midten hedder Liu Chong, han er 24 år. Han har stor indflydelse på at føre bolden frem af, og skabe chancer, til det skal man bl.a. være god til at aflevere, og det er han. Han finder også hele tiden nye spilmuligheder og er kreativ. På venstrekanten slår den unge Li Long sig løs, han skal spilles ind på holdet, da han kommer fra ungdomsrækkerne. Han er god til at snyde modstanderen med sine driblinger, og sit temposkift. I angrebets højre side har vi Aldo Villalba, hvis man er Huangzhou fan, er man altid rolig når han har bolden. Han er målfarlig og læser spillet utrolig godt. Han behandler bolden godt, og er god teknisk. Der er store forventninger til ham i denne sæson. Den anden angriber, Fan Peng, er som sin angrebsmakker 22 år. Han er god til at hjælpe sine kammerater og går godt ned i banen. Han er hurtig og ligger nogle flotte stikninger til Aldo Villalba.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2007, 20:51 af Tor1991 » Logged

Asher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #10: 21 Jun 2007, 20:49 »

godt skrevet Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #11: 21 Jun 2007, 21:13 »

Spændende må jeg sige, jeg glæder mig til at se, hvad du kan drive det til i denne lille asiatiske klub. Smiley
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #12: 21 Jun 2007, 21:41 »

Det ser godt ud indtil videre bare fortsæt glæder mig til at følge den Opstemt
Logged

mack2000
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #13: 21 Jun 2007, 21:42 »

Ser som sagt meget spændende ud, jeg læser med:)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hangzhou Guang?
« Svar #14: 21 Jun 2007, 22:38 »

Dejligt med noget nytænkning. Jeg håber dette holder i lang tid, for det er da spændene. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010