home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AS Roma tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma tråden  (Læst 68475 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #225: 18 Sep 2008, 19:06 »

Og sjovt, som du ikke nævner jeres nederlag til upåagtede Cluj. Helt utroligt, hvordan et lilleputhold bare lige vinder i Rom.. weird.

Men viser også, at rumænsk fodbold er kommet langt! Thumbs Up

EDIT: og tillykke til Totti Wink
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #226: 18 Sep 2008, 19:10 »

Og sjovt, som du ikke nævner jeres nederlag til upåagtede Cluj. Helt utroligt, hvordan et lilleputhold bare lige vinder i Rom.. weird.


Hvorfor skulle jeg nævne Cluj's sejr, når jeg poster et link der ikke har noget som helst med det at gøre? weird.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #227: 18 Sep 2008, 19:25 »

Hvorfor skulle jeg nævne Cluj's sejr, når jeg poster et link der ikke har noget som helst med det at gøre? weird.

Mener bare det er sjovt, at man ikke har diskuteret det her inde. Og man kunne godt nævne det som en sidenote måske. Men undskyld så... crazy
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #228: 20 Sep 2008, 12:58 »

Mener bare det er sjovt, at man ikke har diskuteret det her inde. Og man kunne godt nævne det som en sidenote måske. Men undskyld så... crazy

Det var også så overraskende at man stadig er en smule i chok... suverænt rundens mest positive eller negative overraskelse, alt efter hvem man holder med Wink
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #229: 02 Okt 2008, 12:49 »

Fremragende comeback!

Baptista skal nok blive en gevinst
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #230: 26 Maj 2019, 15:34 »

Tænk engang der ikke er blevet skrevet siden 08... Gad vide hvad alle de mennesker tænker nu hvor De Rossi spiller sin sidste kamp og Totti er stoppet Shockeret
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #231: 27 Maj 2019, 10:30 »

Jeg synes virkelig det er en skam at De Rossi ikke får lov til at ende sin karriere i den eneste klub han nogensinde har repræsenteret!.. Når det så er sagt, så har han ikke været så iøjnefaldende på det sidste, og jeg kan også godt forstå at klubben tænker i resultater og præstationer, fremfor historik og legender.

Jeg tror dog godt at man kunne have fundet en plads til ham, som man netop gjorde med Totti, som heller ikke havde den mest prangende sidste sæson for klubben. Jeg er ikke i tvivl om at den klub der får glæde af ham efterfølgende for en motiveret spiller, der glæder sig til at prøve noget andet, men som på den anden side også er en smule bitter over ledelsen i Roma.

Kommer han nogensinde tilbage til Roma - jeg tror det - han er kulturbærer ud over det sædvanlige, og har levet og åndet for klubben de sidste mange år, så jeg kunne godt se ham som en eller anden fremtrædende lederfigur om nogle år.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 14 15 [16] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010