home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AS Roma tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma tråden  (Læst 68499 gange)
Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #15: 14 Jun 2007, 21:13 »

Hvis de kan holde på Cristian Chivu, har de måske en chance for at gentage succesen fra i år, men jeg tvivler. Desuden bør han vælge Juventus, hvis de er ude efter ham.
Ja det er det jeg frygter. Men mange hjemmesider har sagt at Juan fra Lever'kusen er tæt på. Så det ville være en tilfredstillende erstatnig , men alligevel ikk helt !
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #16: 14 Jun 2007, 21:14 »

Ja det er det jeg frygter. Men mange hjemmesider har sagt at Juan fra Lever'kusen er tæt på. Så det ville være en tilfredstillende erstatnig , men alligevel ikk helt !

jeg håber ikke, de sælger Chivu til Binter.
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #17: 14 Jun 2007, 21:16 »

Så vi 2. Hade klub nr. 2! Lazio er dog 1. pladsen .
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #18: 15 Jun 2007, 17:51 »

Den er gået lidt i stå hva' :/

Nå men hvem er Roma's bedste mand ?

Jeg syns totti Opstemt
Logged

Berthel
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #19: 15 Jun 2007, 17:52 »

Totti Opstemt ja han bomber
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #20: 15 Jun 2007, 17:55 »

Totti Opstemt ja han bomber
Ja Shockeret
Tror i på rygtet om Chivu til Inter ?
Jeg er bange for at jeg gør Forlegen
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #21: 16 Jun 2007, 15:02 »

Tribalfootball har lige rapporteret at Lyon vil byde på Mancini. Håber ikke han skifter ! Tror i på rygtet?
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #22: 22 Jun 2007, 16:01 »

Vi har siignet Barusso Opstemt
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #23: 15 Jul 2007, 00:30 »

Ja Shockeret
Tror i på rygtet om Chivu til Inter ?
Jeg er bange for at jeg gør Forlegen

Ja han vil ikke spille for Roms andet hold.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #24: 04 Sep 2007, 10:01 »

Roma har fået en god start på sæsonen indtil nu, sejr i Super-cuppen over Inter med 1-0, 2 kampe i serie A med sejre i begge 2 samlet 5-0 og en delt 1. plads med Juventus
Og med fornuftige indkød, i første omgang tænker jeg her på Juan og Cicinho ser det ud til at salget af forsvars generalen Chivu til Inter godt kan forsvares... Han ønskede jo alligevel ikke at blive i klubben og så havde han jo heller ikke noget at gøre der...

Med den gose start indtil nu har man da love til at håbe at de går en stor sæson imøde og de vil imo helt sikkert blande sig i toppen sammen med Inter og Milan...
Desuden har de jo en smule revanche mod Man U gruppespillet, men mon ikke de kommer videre fra den også...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #25: 16 Sep 2007, 17:25 »

Endnu en sejr kom så i hus idag, denne gang med 2-0 ude over Reggina... Dette var så også samtidig startskuddet på et ret hårdt program de næste par uger der bla byder på følgende opgør: Juventus, Fiorentina, Inter og Manchester United... Så der bliver rigeligt at se til og man må håbe de kan følge op på den gode start de har fået i Serie A...
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #26: 16 Sep 2007, 17:27 »

Endnu en sejr kom så i hus idag, denne gang med 2-0 ude over Reggina... Dette var så også samtidig startskuddet på et ret hårdt program de næste par uger der bla byder på følgende opgør: Juventus, Fiorentina, Inter og Manchester United... Så der bliver rigeligt at se til og man må håbe de kan følge op på den gode start de har fået i Serie A...
Ja, helt fantastisk! Nu må vi håbe, som du siger, at de kan holde det oppe.
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #27: 17 Sep 2007, 14:51 »

Totti: Roma want Scudetto and Champions League

Roma captain Francesco Totti is delighted with their start to the season.
After victory over Reggina, Totti said: "We showed determination just at the right moment. It wasn't easy. If it's true that championships are won in the smaller games, then we have started off well.

"This title won't be decided by Roma and Inter Milan alone, there is always AC Milan and Juventus."

He added: "Don't ask me to choose between the Scudetto and the Champions League.

"I'm pleased with my form. I had a free preseason, no international commitments, and this is an advantage."
 
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #28: 17 Sep 2007, 14:52 »

Roma coach Spalletti calls for calm over title hype

Roma coach Luciano Spalletti is calling for calm from fans after they made it three wins from three games after last night's 2-0 victory over Reggina.
"Are we Scudetto material? I thank everyone for the compliments, but it almost seems to me as if the other teams are disguising their brilliance to put us as pacemakers," laughed Spalletti.

 
"There are many squads that have a lot more to them than us, just as there are others who can easily enter the race, such as Fiorentina.

"What I am interested in is seeing my players keep their feet firmly planted on the ground. Today, for example, we deservedly won at Reggina, but it was very tough and we did well to take advantage of the positive incidents in our favour.

"The game was then more simple for us and the second half could almost be described as easy."

Juan marked his Serie A debut with the opening goal at the Granillo, swiftly followed by a red card for Reggina defender Valdez.

Francesco Totti secured the scoreline late on after a series of opportunities for Ludovic Giuly and Alberto Aquilani.

However, Spalletti warns their greatest strength - the entertaining style of play - can also be their worst weakness.

"Sometimes we are too spectacular and waste easy chances. Today we struggled in a few occasions, while over the course of the match we should have been more clinical to lock up the result earlier."
 
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AS Roma tråden
« Svar #29: 23 Sep 2007, 17:06 »

2-2 hjemme mod Juventus som først får scoret kort før tid... men på den anden side brændte de også et straffe, så ved ikke helt om jeg skal være tilfreds eller utilfreds...
Både Inter og Milan fik dog heller ikke fuld gevinst så resultatet er vel til at leve med...
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010