Siden 1887
|
|
 Hej alle sammen... Sidder her lige før sæsonstart og kan ikke bestemme mig hvilke spillere der fortjener en plads i start 11'eren. Formationen og spillerne kan i se oven over. Nogen der kan hjælpe mig?
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Du har mange venstre bakke 
|
|
« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 16:00 af mikkel-strandgaard »
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Lav en 4-4-2 med en bred diamant på midtbanen og ja så køb en ny offensiv midt (:
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Jeg kan da give et bud:
Målmand: Ben Foster
Højreback: Gary Neville Centerforsvar: Pique og Ferdinand Venstreback: Bale
Centralemidtbane spiller: Carrick og Schmoller
Højrewing: Cardenas Off. MIdtbane: Rentao Augusto Venstrewing: Ronaldo
Angriber: Rooney
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Du har mage venstre bakke  Hehe... Kom til at gå lidt amok på transfermarkedet da Gabriel Heinze på et tidspunkt var langtiddskadet...  Lav en 4-4-2 med en bred diamant på midtbanen og ja så køb en ny offensiv midt (:
Ja... Det var også en god ide...  Jeg kan da give et bud:
Målmand: Ben Foster
Højreback: Gary Neville Centerforsvar: Pique og Ferdinand Venstreback: Bale
Centralemidtbane spiller: Carrick og Schmoller
Højrewing: Cardenas Off. MIdtbane: Rentao Augusto Venstrewing: Ronaldo
Angriber: Rooney
Også super forslag... Tror jeg hælder mest til dit forslag indtil videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Jeg vil også lige forslå at du køber dig en central midtbane spiller mere. Sully Ali Muntari fra Udinese. Bundsolid og laver det hård arbejde på midtbanen så de offensive spiller kan koncentere sig om det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Ben foster Neville-ferdinand-pique-Marcelo -------------Carrick--------------- Ronaldo ------------ Giggs ------------ Rossi ---------- ---Saha ----------- Rooney---
?
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Evt med en anden off midt en rossi som du så skal købe jo (:
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Jeg vil også lige forslå at du køber dig en central midtbane spiller mere. Sully Ali Muntari fra Udinese. Bundsolid og laver det hård arbejde på midtbanen så de offensive spiller kan koncentere sig om det.  Ja... Det er vidst den svageste kæde på hele holdet... Tror lige jeg kigger mig ldt om på markedet...  Ben foster Neville-ferdinand-pique-Marcelo -------------Carrick--------------- Ronaldo ------------ Giggs ------------ Rossi ---------- ---Saha ----------- Rooney---
?
Har besluttet mig for at jeg gerne vil holde fast i min 4-2-3-1 da jeg har haft rimelig meget succes med den.... Men ellers tak for forslaget 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Lyder som en god plan at forstærke midtbanen lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeeRa
|
|
hvorfor er gourcuff's fornavn stavet forkert?
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
hvorfor er gourcuff's fornavn stavet forkert?
Tror det er en fejl... Startede det her spil lige før patch 7.02 kom så kan være de havde lavet en fejl i hans navn der... Ellers ved jeg det ikke... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Foster Neville - Pique - Schmoller - Bale Carrick - Gourcuff Cardenas - Rooney - Ronaldo Saha Hvis du beholder den start formation 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|