home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Akademikerne til AngreB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Akademikerne til AngreB  (Læst 887 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Akademikerne til AngreB
« : 14 Jun 2007, 13:36 »

Ja så har jeg så igen taget opgave op omkring at skrive en blog. Denne blog vil komme til at være noget anderledes end de andre jeg har lavet. Der har jeg synes det har taget for meget tid at skrive og jeg derfor har brugt mere tid på det end på selve spillet. Derfor vil der komme en opdatering engang i mellem og det vil være udformet, som det, det er altså et spil, her vil blive brugt flere SS til at fortælle om tingene end billeder, dog kan det være jeg nogle gange vil lave lidt, som det måske ville se ud i virkligheden, men hvis i vil se en blog med en masse fede billeder og fiduser så er det ikke denne blog i skal kigge i. Nu over til selve spiller. Jeg håber dog ikke jeg allerede har skræmt jer alle væk hehe.




Spil opstæning:
Den bedste række i: Norge og Sverige
Alle rækker i: Danmark
Alle spiller fra: Argentina, Brasilien, Colombia, Mexico, Færøerne, Island, Finland, Danmark og flere, kan ikke lige huske dem.

Opdatering 7.02. den officielle.

Fakta om spillet:
Klub: Akademisk Boldklub (AB)
Manager: Nicolai Nees
Grundlagt: 1889
Ærkerivaler: FC København
Andre rivaler: Brøndby og Lyngby
Hjemmebane: Gladsaxe Stadion, Gladsaxe
Antal pladser: 13.800 (8000 siddepladser)






<a href="http://www.djjensen.dk/Billeder%20til%20forside/ab_1forside.jpg" target="_blank">http://www.djjensen.dk/Billeder%20til%20forside/ab_1forside.jpg</a>



Indledning:

Efter et spil med Portsmouth hvor det endeligt gik ganske godt, ville jeg prøve noget nyt. Målet var Danmark og i første omgang var det enten bunden af SAS Ligaen eller 1. division, som jeg ville være et hold fra. Hurtigt blev det dog til at valget faldt på et hold fra 1. division og Sjælland. Frem, Køge, Ølstykke, AB og Herfølge stod kampen imellem jeg en lille konkurrence hvor holdene fik point efter hvor god økonomien var, transfer budgettet, lønnen, truppen, staben, kendskabet og andet. Her blev det til en tæt kamp. Køge og Frem blev hurtigt sad af, men Herfølge, AB og især Ølstykke var med fremme. Til sidst vandt AB dog, fordi de har Panathinaikos, som samarbejdsklub. Med det afgjort var jeg nu klar til at give mig i kast med spillet.


« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 17:27 af Nees » Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademikerne til AngreB
« Svar #1: 14 Jun 2007, 17:27 »

Sæsonen 2006/07


Opstaten/sommerpausen:

Efter min overtagelse af AB så jeg at man havde arrangeret en venskabskamp mod Werder Bremen. Det skulle være min debut, den blev dog ikke en succes og jeg overvejede lige en ekstra gang, om det var det rigtige jeg havde gjort. Werder Bremen vandt således sikkert 5-0 og vi sejlede rundt. Derefter var det tid til den årlige venskabskamp mod Panathinaikos. Her vendte bøtten dog efter at være kommet bagud 1-0 på et selvmål viste vi stor moral ved at komme tilbage og føre 2-1, det holdte dog kun 6 minutter så stod der 2-2, men en positiv oplevelse var det dog. Den sidste venskabskamp stod mod vores U-18 hold. Det blev til en sikker 3-0 sejr, som også var stillingen ved pausen. Dermed var vi klar til den første kamp i 1. division, men inden vi nåede så langt have vi da også handlet lidt. Vi starter ud med staben hvor vi hentede 10 nye folk ind. Her iblandt den tidligere svenske landsholdsspiller Torbjörn Nilsson, som ny assistent. De 2 tidligere landsholdsspiller fra Danmark Henrik Andersen og Henning Jensen kom til som talentspejder og yderlig 7 kom også til. Det betød også at vi måtte skilles os af med en del 6 styks røg ud og her et år efter et det kun Martin Jørgensen, som har fået et nyt job.

Nu var staben på plads så var det tid til at kigge lidt på truppen. Jeg fandt hurtigt ud af at vi skulle bruge en ny målmand. Jeg mente ikke at Mikkel Drexel var god nok, derfor blev Lasse Heinze hentet i FC Midtjylland på en lejeaftale resten af sæsonen. I Forsvaret kom Thorbjørn Holst til fra Silkeborg ligeledes på en leje aftale. Midtbanen blev styrket med Mathias Hansen og Lasse Kronborg fra Vejle, iranske Berahman Gholamreza fra svenske GAIS også på leje og Claus Pedersen blev hentet på en fri transfer efter Kolding ikke havde held til at forlænge med ham, medens angrebet blev styrket med Søren Ulrik Vestergaard fra Silkeborg. Derudover kom talenterne Muhammed Asrini, Holbæk, og Christian Pihl Pedersen, LFA, også til klubben. 5 spiller forlod klubben, men ingen af nævning og 4 blev lejet ud heriblandt højre backen Rasmus Nielsen. Dermed var truppen klar og de 11 fortrykkende blev. Lasse Henize – Kenneth Bjergsted, Peter Larsen, Casper Andersen (lejet i FCN, før jeg kom), Samuel Agba – Kadir Mumumi, Mathias Hansen, Brian Gellert, Henrik Eggerts – Søren Ulrik Vestergaard, Yaro Yaro. Dermed var vi klar til at kæmpe med om en plads i SAS ligaen




Efteråret:

Vi startede sæsonen ude mod HIK. Vi kom bedst fra start allerede i det anede minut sendte Yaro Yaro os foran, det holde til 7 minutter før pausen så var det Henrik Eggerts, som bragte os yderligt foran. Det var også resultatet ved pausen. 23 minutter efter pausen sov vi dog totalt og Andreas Mortensen kom til og fik reduceret og 7 minutter efter var den gal igen Danny Andersen fik lov at drible hele vejen ned til baglinjen og sende bolden i til Andreas Mortensen, som i 2 omgange fik bolden forbi Lasse Heinze. Det ville jeg dog ikke bare lade passere så jeg smed en ekstra angriber ind og med 9 minutter igen gang det pote da Yaro Yaro scorede sikkert. HIK forsøgte, men kunne ikke komme til mere. Dermed lå vi på første pladsen da der ikke var andre, som havde spillet. Så fulde en periode hvor vores spil bølgede lidt først tabte vi 2-0 ude mod Frem så vandt vi 3 kampe i træk, 4-0 over Prespa i landspokalturnering en og 2 gange 3-0 over først AGF og siden Køge inden vi så tabte 3-1 til Brabrand. Sådan fortsatte det stort set hele efteråret, vi nåede dog til fjerde runde i landspokaltuningen hvor Vejle blev ende station efter et 1-0 nederlagt på et mål scorede 9 minutter før tid i en jævn kedelig kamp. Vi gik dog også til vinterpause hvis man ser bort fra nederlaget til Vejle, med 4 kampe i træk uden nederlag, dog var de 3 af dem uafgjort. Det placerede os på en 5 plads, 6 point efter AGF på anden pladsen, som vi skulle indlede foråret med.




Vinterpausen:

Jeg var på flere punkter ikke tilfreds med det jeg havde set i efteråret, vi havde været for svingende og var for meget knyttede til om Yaro Yaro spillede godt. Det og økonomien skulle der rettes op på. derfor planlagde jeg nogle venskabskampe, som kunne give AB lidt kendskab i Danmark, men også nogle kampe hvor vi kunne tjene lidt. Det blev til hele 26 venskabskampe og dermed kom økonomien lige nøjagtigt i plus på 1.000.000 DKK, som dog var forsvundet måneden efter. Vi skulle jo som sagt have nogle nye spillere. Her kiggede jeg primært på en angriber, en forsvar og ungdomsspiller. Hele 35 spiller var til prøvetræning i en periode fra den 20. november til den 10. januar. Det var dog kun 5 af dem, som fik en kontrakt. Første mand, som skrev under var den 18-årige danske/polske Jeremy Bryk. Derefter fulde den 17-årige nigerianer Daddy Bazuaye og den 18-årige albanske målmand Samir Ujkani. Som den nye mand i forsvaret blev Lennart Lynge Larsen hentet og som angriber blev argentinske Fernando Godinovic tilføjet truppen. Derudover kom talenterne Andreas Laudrup og islandske Viõar Kjartansson fra min ruge klub Selfoss. Vi fik dog også en sørgelig meddelelse Yaro Yaro blev skadet i en venskabskamp og var ude resten af foråret. Det skete, selvfølelig dagen efter transfer vinduet lukkede og vi kunne derfor ikke hente en erstatning.




Foråret:

Vi skulle som bekendt starte ude mod AGF i forårsstarten, Vi kom foran 1-0 efter 25 minutter da Søren Ulrik Vestergaard fortjent bragte os foran 1-0. AGF lage os derefter under et stort pres og 10 minutter efter pausen kunne vi ikke holde længere da Kadir Mumumi sendte bolden i eget net. Vi viste dog god moral og i det 71 minut var Søren Ulrik Vestergaard igen på pletten. 2-1 blev også slutresultatet og dermed var vi igen med i top striden. Derefter fulde en periode på yderlig 4 kampe i træk med kun sejr og vi begyndte seriøst at tro på oprykningen, men det satte Lyngby en stopper for. Et ufortjent 4-0 nederlag ødelagde vores flotteforårs form og da vi i kampen efter mod Herfølge tabte 1-0 på et mål scorede 3 minutter inde i overtiden vaklede benene under os. Aarhus Fremad fik heldigt det ene point mod os og da vi hjemme tabte 2-1 til Thisted var vi næsten uden for oprykning. Vi sluttede dog af med 4 kampe i træk uden nederlag, og endte dermed som nr. 4 i ligaen, 5 point efter AGF på andenpladsen. SønderjyskE vandt 1. division, medens HIK, Aarhus Fremad og FC Fredericia mål ned i 2. division. Ned fra SAS Ligaen kommer AC Horsens og FC Nordsjælland, FC København vandt SAS Ligaen og efter skal dermed forsvare de danske farver i CHL, som de også var i, i den netop afsluttede sæson. Landspokalturnering en blev vundet af Brøndby efter en sejr på 1-0 over SønderjyskE.





Her følger lige en oversigt over hvordan stillingen blev i SAS ligaen og 1. division.

SAS Ligaen: Jeg kan pt. ikke oploade

1. Division: Jeg kan pt. ikke oploade


Dermed er vi nået hertil i spillet hvor jeg også er nu. Jeg regner med en opdatering senere i dag. Ris og ros modtages gerne.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010