home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stor bedrift
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Stor bedrift  (Læst 1181 gange)
Mernild
Landsholdsspiller

Stor bedrift
« : 14 Jun 2007, 00:38 »

Jeg startede med Oxford United i engelske Conference division, og endte i Premier League efter 4 sæsoner. Altså oprykning hvert eneste år. Jeg rykkede godt nok ned i første division igen efter 2 år i premier league, men rykkede hurtigt op igen.. Nu ligger jeg og blander mig med topholdende i premier league og har vundet Liga Cuppen og derefter Uefa Cuppen.
en bedrift jeg har brugt rigtig meget tid på, i håb om at få nogle stykker af jer til at klappe i jeres små hænder derude foran skærmen.. Men det eneste jeg hører er *host* snyd *host*.
Det er lidt trist synes jeg, da jeg aldrig har været i nærheden af noget snyd.
Men hvis nogen ønsker at tro på, at der faktisk findes spillere som ikke ser det sjove i at gemme før en vigtig kamp og genstarte hvis man taber, så ville I kunne bringe et smil frem på mine læber ved at skrive "godt klaret noob" ell. lign.
Snakkes ved  Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Stor bedrift
« Svar #1: 14 Jun 2007, 00:40 »

Jeg synes det er flot, og har også selv været Oxford. De har et hold, som sagtens kan pwne i Conference. Derefter handler det vel "blot" om at forstærke sig.

jeg vil gerne lykønske dig med din flotte præstation! Synd, du ikke har lavet en blog om det.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Jun 2007, 00:48 »

Tænkte jeg også først på efter et par sæsoner. havde ikke regnet med det ville gå som det gjorde..
For det andet tror jeg heller ikke jeg kan fange læserne så godt som mange af de andre "pro-bloggere" Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Jun 2007, 00:49 »

Tænkte jeg også først på efter et par sæsoner. havde ikke regnet med det ville gå som det gjorde..
For det andet tror jeg heller ikke jeg kan fange læserne så godt som mange af de andre "pro-bloggere" Smiley

Der er vel kun én måde at blive god til at skrive på. Medmindre, man bare er det Smiley

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Jun 2007, 00:52 »

Men nu kan jeg endelig få mig en god nattesøvn efter et længe ventet skulderklap Smiley mange tak adzke . hehe
Så tror jeg, at jeg er typen der hopper i seng da jeg ska på arbejde om 3 timer og direkte til eksamen bagefter.. haha. trist

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #5: 14 Jun 2007, 00:54 »

Men nu kan jeg endelig få mig en god nattesøvn efter et længe ventet skulderklap Smiley mange tak adzke . hehe
Så tror jeg, at jeg er typen der hopper i seng da jeg ska på arbejde om 3 timer og direkte til eksamen bagefter.. haha. trist

Fy for satan! Jeg skal heldigvis først fredag!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Jun 2007, 09:06 »

Føj for helvede! Arbejde kl. 4!?!? Shockeret

Jeg møder nogen gange kl. 7 om lørdagen, den synes jeg er slem... Peace

DelPiero
Gæst

« Svar #7: 14 Jun 2007, 09:20 »

Godt gået, det minder mig om Bademesterens uforglemmelige blog, han klarede det dog en smule bedre. Han blev dog mærkværdigvis fyret efter en 6. plads i hans  (2?) sæson i PL.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #8: 14 Jun 2007, 13:27 »

Han er jo også en legende Peace
Ikke til at hamle op med hehe

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #9: 14 Jun 2007, 13:28 »

Flot klaret Grin

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #10: 14 Jun 2007, 13:30 »

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Jun 2007, 13:32 »

Så lidt :p

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #12: 14 Jun 2007, 13:45 »

Jeg startede med Oxford United i engelske Conference division, og endte i Premier League efter 4 sæsoner. Altså oprykning hvert eneste år. Jeg rykkede godt nok ned i første division igen efter 2 år i premier league, men rykkede hurtigt op igen.. Nu ligger jeg og blander mig med topholdende i premier league og har vundet Liga Cuppen og derefter Uefa Cuppen.
en bedrift jeg har brugt rigtig meget tid på, i håb om at få nogle stykker af jer til at klappe i jeres små hænder derude foran skærmen.. Men det eneste jeg hører er *host* snyd *host*.
Det er lidt trist synes jeg, da jeg aldrig har været i nærheden af noget snyd.
Men hvis nogen ønsker at tro på, at der faktisk findes spillere som ikke ser det sjove i at gemme før en vigtig kamp og genstarte hvis man taber, så ville I kunne bringe et smil frem på mine læber ved at skrive "godt klaret noob" ell. lign.
Snakkes ved  Smiley
Jeg vil hellere høre lidt om hvilke taktikker du bruger Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 14 Jun 2007, 13:49 »

godt klaret noob

KF
Landsholdsspiller

« Svar #14: 14 Jun 2007, 13:54 »

Jeg vil hellere høre lidt om hvilke taktikker du bruger Smiley

Enig, det ville jeg også gerne. - anyway, flot klaret, noob.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010