home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Danmark - Nye tider Gamle dyder
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Nye tider Gamle dyder  (Læst 19242 gange)
MLL
Manager

Danmark - Nye tider Gamle dyder
« : 13 Jun 2007, 20:54 »

- Danmark

Olsen Fyret!

Dansk Boldspils Union havde indkaldt til pressemøde Lørdag d. 27 Juni 2006. Hvor de kunne meddele at det danske landsholds træner duo, Morten Olsen og Peter Bonde begge var blevet fyret efter de havde havde overfaldt, den Tyske topdommer Herbert Fandel. Rygterne gik på at formanden for det Svenske fodbold forbund Lennart Johansson,  og den tyske ¨topdommer¨ Herbert Fandel skulle have indgået en aftale om at kampen mellem Danmark og Svergie d.2 Juni 2007 , skulle dømmes til Svergies fordel. Og det var trænerduoen Morten Olsen og Peter Bonde blevet så utilfredse med, så de tog sagen i egen hånd og overfaldt Herbert Fandel i hans egen bopæl. Dansk Boldspils Union kunne også meddele at de havde fundet en ny landstræner duo, men ikke kunne offentliggøre det før d. 1 Juli 2006 da landstræner duoen var på ferie.
Junarlisterne var tydeligvis overrasket over nyheden, og kamerablitzerne flashede uafbrudt. Desværre for DBUs generalsekretær Jim Stjerne Han­sen havde han lige fået konstateret epilepsi, så han faldt om midt i pressemødet og fik en voldsom hovedepine og sådan sluttede en skandalefuld dag.

« Seneste Redigering: 16 Jun 2007, 14:48 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

Sv: Danmark - Nye tider Gamle dyder
« Svar #1: 13 Jun 2007, 21:37 »

- Pressemøde.

- Trænerne

Dansk Boldspils Union havde indkaldt til endnu et pressemøde Onsdag d. 1 Juli 2006,
dog uden epileptikeren og nuværende DBU generalsekretær Jim Stjerne Han­sen, der var ude for et grimt uheld sidste gang da der var Pressemøde. Efter ca 10 min snak fra DBUs udsendte og Junarlisterne.
Præsenterede DBU Danmarks nye landstræner.
Valget faldt på den forholdsvis uprøvet Mathias Lystrup som samtidig kunne præsentere Danmarks nye assistent træner.
Valget var faldet på den tideligere danske landsholdspiller Brian Laudrup. De to urutineret trænere var blevet valgt af DBU fordi de kunne bidrage med noget Teknisk bold og noget godt pasnings spil.
Efter præsentionen var de fremmødte junarlister klar med nogle spørgesmål. Mange af spørgsmålene handlede meget om det samme, nemlig den manglende rutine.
Efter alle spørgesmålene var besvarede, underskrev de to trænere kontrakten og forlod pressemødet.

« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 16:14 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #2: 13 Jun 2007, 22:12 »

Kommenter? :l

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #3: 13 Jun 2007, 22:19 »

Endnu en DK blog - 3 på en uge? :S

Men ok start

N17
Manager

« Svar #4: 13 Jun 2007, 22:23 »

Alt alt for store overskrifter - husk at rette i billedstørrelsen, og så synes jeg det er trist du bruger et Brøndby motto Wink - selvom jeg holder med Brøndby

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MLL
Manager

« Svar #5: 13 Jun 2007, 22:28 »

Alt alt for store overskrifter - husk at rette i billedstørrelsen, og så synes jeg det er trist du bruger et Brøndby motto Wink - selvom jeg holder med Brøndby

Billede størelsen havde jeg lidt problmér med, som sagt er ny i faget så ved ikke helt hvordan jeg retter billede størrelsen.

Ja Det er et Brøndby citat fra en tifo, men synes det er et ret sejt citat Wink

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #6: 14 Jun 2007, 09:14 »

Update senere idag Opstemt

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #7: 14 Jun 2007, 15:16 »

Danmark - Polen

Onsdag d. 16 Aungust 2006

Der var god stemning ved dagens venskabskamp på Fionia Park, hvor Danmark tog imod Polen.
Mathias Lystrup og assistent træner Brian Laudrup havde valgt at starte med 2 debutanter inde fra start.
Det var de tog unge spillere Niclas Bendtner og Sas liga profilen fra AAB, Michael Jacobsen.
Landstræner Douen havde også valgt at have 3 debutanter på bænken. Nemlig de to sas liga profiler ¨Duncan¨og Rasmus Würtz og den tideligere sas liga spiller Mikkel Thygesen som fornylig var skiftet til Borussia munchen gladbach.

Kampen blev spillet i højt tempo og der var chancer i begge ender.
I det 55 min spil, dummer den polske forsvars spiller Pawel Golanski sig, han laver straffespark.
Og den ellers altid sikre Jon Dahl Tommasson brænder straffesparket.
Efter straffesparket var der ikke ret meget godt spil at glæde sig over, men i det 94 min får debutanten Niclas Bendtner en friløber, og den sender han sikkert forbi, den ellers velspillende Jerzy Dudek.
Kampen slutter og Danmark kan være godt tilfredse.

Danmark 1-0 Polen

Mål: Niclas Bendtner 94 min.

MOM: Niclas Bendtner

SS af holdopstilling

« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 16:24 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #8: 14 Jun 2007, 16:15 »

hmm kan ikke finde ud af at få mit ss vist. så er blevet nødt til at lave et link.

Tilbage på FmF Opstemt

Brodtgaard
Manager

« Svar #9: 14 Jun 2007, 16:21 »

hmm kan ikke finde ud af at få mit ss vist. så er blevet nødt til at lave et link.

Når du uploader, skal du bruge det direkte link der kommer...
Ellers kan du højreklikke på billedet og vælge egenskaber - det direkte link står så under "Adresse (URL)"
Dette skal så kopieres, og indsættes i bloggen...

Kode:
[img width=333 height=250]http://imageshack.dk/imagesfree/3i825433.jpg[/img]

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager

« Svar #10: 14 Jun 2007, 16:24 »

Tak igen Brodtgaard

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #11: 14 Jun 2007, 17:24 »

Island-Danmark

Onsdag d. 6 September 2006

Onsdag aften bød på et nordisk rival opgør mellem Island og Danmark på Islands hjemmebane Laugardalsvöllur, kampen var en skuffelse. Der var meget dårligt spil og mange lange bolde.
Danmark var uden den nye angrebs Komet Niclas Bendtner, som  havde forvredet en skulder under træningen og er ude i 2 måneder. Danmark måtte også se bort fra Michael Jacobssen som havde brækket et ribben og er ude i 4 uger.

Kamprapport:

Det var en meget hårdt spillede kamp på Laugardalsvöllur stadion. Danmark endte med at føre skudstatestikken
5-9, men Island førte i boldbesidelse 51%-49%. Danmark startede med endnu en debutant på banen, nemlig Kasper Lorentzen fra Brøndby IF. Efter 25 min Spil kom der en ny debutant på banen, det var Duncan der erstattede den skadede Jon Dahl Tomasson.
Mange af tilskurene var allerede gået hjem, da Christian Poulsen i det 90 min, kunne heade det forløsne sejresmål til 0-1 ind i kassen.

Island 0-1 Danmark

Mål: Christian Poulsen 90 min

MOM: Per Krøldrup

: De 11 udvalgte

Lystrup om kampen:
Jeg synes det var en rigtig lortekamp, trods sejeren skuffede holdet mig ret meget.
Vi har et alt for lavt bundniveu og det skal jeg og Brian have rettet op på.

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #12: 14 Jun 2007, 17:39 »

Kommenter? :I

Tilbage på FmF Opstemt

Vuff
Ynglingespiller

« Svar #13: 14 Jun 2007, 17:55 »

Den er fed, men gør lidt mere ud af udvælgelsen, og måske udtage et par overraskelser, f.eks. Duncan har overrasket mig meget som landstræner. Ellers godt arbejde Opstemt

MLL
Manager

« Svar #14: 14 Jun 2007, 17:58 »

Den er fed, men gør lidt mere ud af udvælgelsen, og måske udtage et par overraskelser, f.eks. Duncan har overrasket mig meget som landstræner. Ellers godt arbejde Opstemt

Tak, vent til kampen mod nordirland der tror jeg du bliver overrasket Cool Hævet Øjenbryn

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010