home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sturridge, Fernandez og Zapata!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sturridge, Fernandez og Zapata!  (Læst 740 gange)
CasperV
Lilleputspiller
*

Sturridge, Fernandez og Zapata!
« : 12 Jun 2007, 23:28 »

Jeg har gang i et ganske godt Udinese-spil. Endte ud med en tredjeplads i første sæson, og en Asamoah Gyan som topscorer med omkring de 35 kasser, samt den gyldne støvle til at bevise hans målfarlighed.

Kort før sæsonafslutningen valgte Iaquinta dog, at begynde sit evige brokkeri og kræve en transferlisting hvorfor han blev skibet til AS Roma for 120 mio. kr.

Her var det så, at jeg gennem længere tid ledte efter en ny sidekick til Gyan. Havde i forvejen Floro Flores og Barreto. Dette viste sig dog som en ganske svær opgave, og jeg endte med at beslutte mig for, at Schumacher der kom hjem fra lån, var god nok, i og med at Gyan jo nærmest er en enmandshær.

Efter lidt snakken med en kammerat blev jeg dog overtalt til at kaste penge efter Sturridge fra Man City - Endte ud med at bøde 70 mio for ham, men blev fortalt, at det skam ikke var slemt, eftersom han blev en af verdens bedste strikere. Og jeg kan da også se potentialet i ham. Men vil dog lige høre folk herinde, om der findes nogle der har gode erfaringer med ham, eller skal jeg bare gå ud og investere i den klassike og så hente Huntelaar!?!

Derudover vil jeg lige høre, om folk har erfaring med Fernandez fra Villareal. Jeg fik ham for 60 mio, så kunne næsten ikke lade være.

Og slutteligt så står jeg i et dillema af de bedre. Jeg har Felipe, Corluka, Faty og Zapata i stalden. Generelt hælder jeg mest til, at skulle bruge Corluka og Faty i midterforsvaret, og så måske smidee Felipe eller Zapata til en stor klub hvor jeg nok kunne hente en pæn sum. Er jeg monstro ved at begå en kæmpe brøler, eller er det bare afsted med en af dem.

Glæder mig til at høre fra jer.

Sommerhilsener afsendt fra en PC, hvis blæser ikke er synderligt stor fan af sommervarmen Grin

ronaldo#7 manutd
Gæst

Sv: Sturridge, Fernandez og Zapata!
« Svar #1: 13 Jun 2007, 10:41 »

køb sturridge Thumbs Up

TheGiallorossi
Gæst

« Svar #2: 13 Jun 2007, 10:44 »

Matias Fernandez er bedre end alle de nævnte spiller efter min mening. Han scorer nogen helt fantastiske mål , og ligger op til mange. KØB HAM !!!

Italia10
Gæst

« Svar #3: 13 Jun 2007, 10:46 »

Matias Fernandez er bedre end alle de nævnte spiller efter min mening. Han scorer nogen helt fantastiske mål , og ligger op til mange. KØB HAM !!!
HELT ENIG ! Smiley

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #4: 13 Jun 2007, 10:55 »

Felipe og Zapata er IMO begge bedre end Faty...

Dane
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 28 Jun 2007, 02:16 »

Felipe bliver fremragende efter få år. Faktisk vil jeg mene, at han potentiale er større end Corlukas, så du bør helt klart bruge Felipe i mine øjne.

ronaldo#7 manutd
Gæst

« Svar #6: 01 Jul 2007, 08:38 »

køb sturridge Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 01 Jul 2007, 09:42 »

Brug ikke Corluka. Han er ikke SÅ god IMO, og så brug for guds skyld Felipe, den mand bliver konge!  Sturridge er netop blevet PL topscorer uden min indflydelse i 2011. Siger det nok?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #8: 01 Jul 2007, 12:17 »

Altså læs nu efter Smiley Køb Matias og Daniel Smiley Så har du forstærket dit hold rigtig meget Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Niko
Gæst

« Svar #9: 01 Jul 2007, 12:40 »

Køb Matias og Daniel Smiley Så har du forstærket dit hold rigtig meget Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010